Jump to content
Sign in to follow this  
kroonkurk

Pando media booster software bij het opstarten

Recommended Posts

beste mensen,

Ik ben eens even begonnen met mij laptop een beetje tecleane en alle meuk er af aant gooie!

alleen nu was ik mijn lijst met opstart programma's aan het doorlopen en nu kwam in pando media booster tegen... wat is dit? heb al op google gekeke word je alleen niet veel wijzer van.. ik snap ook niet waar het vandaan is gekome mja dat doet er niet zo toe.

kunne jullie mijn iets meer hier oververtelle? of gelijk in de kliko dondere? :P

alvast bedankt :)

Van wikipedia:

Pando Media Booster (PMB) is an application by Pando Networks that is used by game and software publishers to ensure safe, complete and speedy downloads of large files. PMB is primarily used to download MMORPGs

Zoals je kunt lezen heeft het te maken met MMORPGs, die op je pc waren/staan geinstalleerd

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By MightyMug
      Hallo,
      Spotnet 2.0 en/of laptop is vanmiddag gecrashed en ik heb mijn laptop opnieuw op moeten starten.
      Daarna wil Spotnet 2.0 niet meer opstarten en geeft de volgende foutmelding:
      Een popup screen met tekst: Oeps
      <OnIntialized>b_5b: startIndex mag niet groter zijn dan de lengte van de tekenreeks.
      Parameternaam: startIndex
      Spotnet 1.8.1 werkt nog wel.
      Spotnet 2.0 verwijderd via Configuratiescherm - Programma's en onderdelen en opnieuw geinstalleerd, maar helpt niet, blijft dezelfde foutmelding geven.
      Operating Systeem: Windows 8.1

• Hebben wij jou kunnen helpen? Help ons ook met een donatie naar wens. Met jouw donatie kunnen we verbeteringen doorvoeren op de website voor de bezoekers en leden. Bedankt! :roos:

Donatie via Tikkie

donatie.png

• Create New...