Jump to content
Sign in to follow this  
bambi1515

VLC media player kan geen AVI afspelen

Recommended Posts

Als ik films wil afspelen met VLC vanuit mijn externe hardeschijf van 5 jaar oud, krijg ik de melding: "Omdat de index van dit avi bestand ontbreekt of defect is zal zoeken niet werken.

Vlc zal uw bestand niet repareren maar kan tijdelijk uw probleem oplossen door een index op te bouwen in het geheugen. Deze stap kan lang duren bij een groot bestand"

Het vreemde ervan is dat de bestanden prima werken met windows media player. Weet iemand wat ik moet doen om de bestanden toch met VLC te kunnen laten werken? Ik heb trouwens de nieuwste update van VLC al opgehaald.

ok jongens, het is opgelost door mezelf. Het was gewoon de usb kabel eruit trekken en weer er in steken. :D Dit onderwerp kan worden gesloten.

• Like 1

Het is overigens niet handig om een film vanaf usb of externe hdd af te spelen, beter kopieer je het eerst naar je interne hdd. Voorkom je o.a. dit soort problemen ;)

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Meh Meh
      Hallo,
      Als ik de VLC player gebruik om een album af te spelen, verschijnt er voor en na ieder nummer een popup... met geluid.
      Erg irritant. 🤬 Hoe kom ik er vanaf? De VLC player heeft zoveel opties dat ik door de bomen het bos niet zie.

Groetjes,

Meneer Meh Meh 
      ,
      (my black brother, from another mother)
    • By tineke777
      Hallo weet er iemand welk programma simpel en goed is om een powerpoint naar avi te converteren?
    • By nolikomaaseik
      VLC opent mijn gedownloade film niet meer . Ik krijg de volgende boodschap te zien :
      Vlc has detected an external storage device
      Ik heb wel geluid van mijn video maar geen beeld .
    • By klavertje4
      Geachte lezers,
      Hier ben ik weer met een vraag:
      bestaat er een gratis programma waar je AVI files om kan zetten in MOV files? 
      Ik weet dat er enkele zijn oa EaseFab Video Converter en Wondershare Video Converter Ultimate!
      dit zijn  ook zogenaamd gratis programmas, je kunt er enkele files omzetten en daarna moet je dokken!
      ik werk met Davinci Resolve helaas kun je geen AVI files inporteren!
      hartelijk dank voor uw hulp!!
      mvg groet
      klavertje4

• Create New...