Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Nieuwe telefoon

Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1.663
  • Waardering:   26
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Als één van de eerste dingen die ik in 2014 zou willen kopen, stond een nieuwe telefoon zo'n beetje bovenaan het lijstje.

Nu is het 2014, dus moet het er maar eens van komen.

Maar dan de moeilijke vraag: welke?

Ik heb uiteraard zelf al even rondgekeken en zat te denken aan ofwel de Nexus 5, danwel de Xperia Z.

Ervaringen, tips? Komen er bijvoorbeeld binnenkort (1/2 maanden) nog nieuwe telefoons uit die het wachten waard zijn?

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 12
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

In april ongeveer zal de samsung S5 komen ;)

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.573
  • Waardering:   118
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42

Ikzelf zou voor de Nexus 5 gaan. Mijn abbo verloopt in juni. Rond april, mei mag ik verlengen of vernieuwen. Zelfs dan zal ik voor een Google toestel (Nexus 5) kiezen.

Ben klaar met HTC. Best wat problemen gehad met een top toestel en ook al geen updates meer.....

Ik wil ook de updates na kitkat krijgen.

Daarbij vind ik de extra's van een Samsung, HTC etc veel onnodige crapware... Maar dat is echt persoonlijk.

Gimme the ultimate Google experience :-D

Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

In april ongeveer zal de samsung S5 komen ;)

Iel plastic, haha :)

Ikzelf zou voor de Nexus 5 gaan. Mijn abbo verloopt in juni. Rond april, mei mag ik verlengen of vernieuwen. Zelfs dan zal ik voor een Google toestel (Nexus 5) kiezen.

Ben klaar met HTC. Best wat problemen gehad met een top toestel en ook al geen updates meer.....

Ik wil ook de updates na kitkat krijgen.

Daarbij vind ik de extra's van een Samsung, HTC etc veel onnodige crapware... Maar dat is echt persoonlijk.

Gimme the ultimate Google experience :-D

Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk

Aan de ene kant is helemaal clean wel fijn, maar aan de andere kant vind ik een dun laagje eroverheen ook wel fijn, vandaar ook Xperia.

Updates blijven krijgen is wel heel fijn natuurlijk :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

De samsung S5 krijgt een aluminium behuizing dus nix plastic

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Plastic is toch beter geschikt voor telefoons dan metalen platen? Heb me dat wel eens laten vertellen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

Wil je een abbo of je telefoon los kopen?

Moto G is ook een geinige telefoon heb de 16gb versie voor 200 euro gekocht en betaal 13euro per maand bij simyo

Verstuurd vanaf m'n verse Moto G

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

De samsung S5 krijgt een aluminium behuizing dus nix plastic

Mm oke, dan trek ik mijn opmerking terug.

Plastic is toch beter geschikt voor telefoons dan metalen platen? Heb me dat wel eens laten vertellen...

Haha Tom, je snapt wat ik bedoel :D

Wil je een abbo of je telefoon los kopen?

Moto G is ook een geinige telefoon heb de 16gb versie voor 200 euro gekocht en betaal 13euro per maand bij simyo

Heb net een Sim-onlyabonnement besteld, dus telefoon los kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Hoeveel is je budget en heb je al enige eisen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Hoeveel is je budget en heb je al enige eisen?

Ik neig al vrij sterk naar de Nexus, die eisen zijn ook prima. De prijs-kwaliteitverhouding van de Nexus is ook vrijwel ongekend geloof ik.

Ook het feit dat er voor de Nexus nog heel lang updates zijn spreekt me aan.

Dus, als antwoord op je vragen: eisen vergelijkbaar met de Nexus 5. Gewoon een goede stap vooruit vanaf wat ik nu heb (Xperia S).

Budget ligt niet helemaal vast, maar ik vind het het niet waard dik 400 te betalen voor een telefoon. € <450 lijkt me vooralsnog wel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik neig al vrij sterk naar de Nexus, die eisen zijn ook prima. De prijs-kwaliteitverhouding van de Nexus is ook vrijwel ongekend geloof ik.

Ook het feit dat er voor de Nexus nog heel lang updates zijn spreekt me aan.

Dus, als antwoord op je vragen: eisen vergelijkbaar met de Nexus 5. Gewoon een goede stap vooruit vanaf wat ik nu heb (Xperia S).

Budget ligt niet helemaal vast, maar ik vind het het niet waard dik 400 te betalen voor een telefoon. € <450 lijkt me vooralsnog wel goed.

In dit geval, niet langer nadenken en gaan voor de Nexus. Beter ga je niet krijgen voor de prijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Besteld! :D

• Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Bij de mediamarkt kan je hem krijgen voor 336 euro ongeveer. Met die btw actie aankomende.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Waarom krijg ik een simkaart fout op mijn iPhone en hoe los ik het op? iRonnie: Hee allemaal, ik heb een probleem met mijn iPhone. Altijd als ik probeer te bellen of sms’en, krijg ik een foutmelding dat de simkaart niet geldig is. Heeft iemand dit ook gehad en hoe kan ik het oplossen? Ik ben niet echt technisch, dus simpel uitleggen zou top zijn! AppleExpert123: Hey iRonnie! Dat klinkt vervelend. SIM-kaart fouten kunnen om verschillende redenen optreden, maar ik help je graag. Hier zijn wat mogelijke oorzaken en oplossingen: SIM-kaart goed plaatsen: Het kan zijn dat de SIM-kaart niet goed is geplaatst in je iPhone. Schakel je telefoon eerst uit, haal de SIM-kaart eruit en plaats deze opnieuw. Zorg dat je hem goed in de sleuf steekt. Controleer op beschadigingen: Kijk of je SIM-kaart niet beschadigd is. Als hij krassen of deukjes heeft, kan dat zorgen voor verbindingproblemen. Je kunt het proberen met een andere SIM-kaart (van een vriend bijvoorbeeld) om te zien of dat het probleem oplost. Netwerkinstellingen resetten: Soms kan het helpen om je netwerkinstellingen te resetten. Ga naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerk instellingen. Hierdoor word je wifi-wachtwoorden en mobiele instellingen gewist, maar geen zorgen, je gegevens blijven intact. Update je iOS: Zorg dat je altijd de laatste software op je iPhone hebt staan. Ga naar Instellingen > Algemeen > Software-update om dit te controleren. Neem contact op met je provider: Als niks helpt, kan het zijn dat er iets met je account aan de hand is. Neem dan contact op met je provider. Ik hoop dat dit helpt! Laat het weten als je nog vragen hebt! Roxie89: Oeh, dit had ik ook laatst! Mijn simkaart gaf ook een fout aan. Het helpen om ‘m opnieuw in te voeren. Je zou denken dat zo’n klein dingetje dat niet kan zijn, maar het werkt vaak echt! AJ_the_Techie: Ja, klopt! En als je iPhone nog onder de garantie valt, kan je ook altijd naar de Apple Store gaan. Zij kunnen je meestal sneller helpen. iRonnie: Thanks voor de tips! Ga het morgen meteen proberen. Wat als ik een nieuwe SIM-kaart moet aanvragen? Hoe lang duurt dat meestal? SophieLovesApple: Ik heb vorige maand een nieuwe SIM-kaart aangevraagd. Het duurde ongeveer een paar dagen, maar ik kreeg het al snel binnen. Je moet wel je identiteitsbewijs klaar hebben, want dat willen ze zien. TechGuy2021: Ja, bij sommige providers kan het ook sneller gaan, vooral als je al klant bent. Ze kunnen je vaak een eSIM aanbieden, dat is wel handig! PietDeGamer: Als ik jou was, zou ik eerst gewoon alles bekijken wat Expert123 zei. Het is vervelend als je een nieuwe SIM moet. Gewoon ff kijken of je het kan oplossen zonder extra kosten. iRonnie: Goed idee, Piet. Ik hoop echt dat het gewoon een kwestie van opnieuw plaatsen is. Thanks iedereen voor de snelle reacties! MimiMac: Geen probleem, iRonnie! Laat ons weten hoe het gaat. We zijn er voor je! AppleExpert123: En als het probleem aanhoudt, blijf dan niet twijfelen om hulp te vragen. We staan hier allemaal voor elkaar klaar. Succes! Einde discussie Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Nieuwe leden – Voorstellen Auteur: HandigeHenkie Onderwerp: Hoi allemaal, ik ben Henk! Hallo mede-forumleden! Ik ben Henk, 32 jaar en kom uit het mooie Groningen. Ik ben helemaal gek op klussen! Van het in elkaar zetten van meubels tot het opknappen van mijn huisje, ik doe het allemaal. Sinds kort ben ik ook begonnen met een moestuin, wat echt een leuk avontuur is. Ik ben hier op het forum omdat ik op zoek ben naar tips voor goedkope tools die je als klusser echt moet hebben. Ik heb de afgelopen tijd een paar dingen gehuurd, maar ik zou ook graag willen weten waar ik op moet letten als ik zelf spullen ga kopen. Wat zijn volgens jullie de must-haves voor iedere klusser? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Alvast bedankt voor het lezen! Reactie van ExpertTim Auteur: ExpertTim Onderwerp: Re: Hoi allemaal, ik ben Henk! Hey Henk! Welkom op het forum! Leuk dat je je even voorstelt. Als je net begint met klussen, zijn er zeker een aantal tools die je echt moet overwegen. Hier zijn mijn top 5: Schroevendraaierset: Een goede set met verschillende maten schroevendraaiers is een must. Je weet nooit welke je nodig hebt. Hamer: Basic, maar essentieel! Een stevige hamer maakt alles een stuk makkelijker. Meetlint: Niets is erger dan iets te kopen dat niet past. Een meetlint zorgt ervoor dat je alles goed meet! Boormachine: Dit kan een beetje prijziger zijn, maar als je een klussen zonder boormachine doet, mis je echt iets. Kijk eens naar een draadloze versie, dat geeft je meer vrijheid! Multitool: Voor al die kleine klussen waar je toch net iets meer van nodig hebt, is dit echt een lifesaver. Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Laat het ons weten als je meer vragen hebt. Succes met je klussen! Reacties van andere gebruikers Auteur: KlusKatrien Onderwerp: Re: Hoi allemaal, ik ben Henk! Hoi Henk! Welkom! Ik vind het leuk dat je een moestuin begint. Wat ga je daar allemaal in planten? Auteur: GereedschapJasper Onderwerp: Re: Hoi allemaal, ik ben Henk! Hi Henk! Goede tips van Tim! Ik zou ook zeggen, investeer in een goede veiligheidsbril. Veiligheid eerst, altijd! Auteur: CreatieveClara Onderwerp: Re: Hoi allemaal, ik ben Henk! Hee Henk! Wat voor klussen heb je tot nu toe gedaan? Ik maak vaak gebruik van tweedehands tools. Best budgetvriendelijk! Auteur: HandigeHenkie Onderwerp: Re: Hoi allemaal, ik ben Henk! Dank voor de tips, iedereen! Katrien, ik wil graag tomaten, komkommers en wat kruiden kweken. Groenledige vingers, hier komen we! Auteur: TimMetdeHamer Onderwerp: Re: Hoi allemaal, ik ben Henk! Hey! Als je twijfelt over een boormachine, kijk ook naar een combimodel. Die kunnen boren en schroeven, ideaal! Auteur: VrolijkeVera Onderwerp: Re: Hoi allemaal, ik ben Henk! Hi Henk! Welkom! Heb je al een idee waar je die tools wilt kopen? Lokale winkels hebben soms goede deals! Auteur: KlusKatrien Onderwerp: Re: Hoi allemaal, ik ben Henk! Oh, en Henk, je kunt ook klussen met vrienden! Het is veel leuker met z’n allen en je leert van elkaar. Auteur: GereedschapJasper Onderwerp: Re: Hoi allemaal, ik ben Henk! Precies Katrien! En wie weet worden het wel klussessies met pizza erbij. Auteur: HandigeHenkie Onderwerp: Re: Hoi allemaal, ik ben Henk! Haha, goeie suggesties! Een klussessie met pizza klinkt als een top idee. Bedankt allemaal! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Hoe stel je NZBGet eenvoudig in zonder technische kennis? Gebruiker: nieuwegebruiker123 Hey allemaal, ik ben net begonnen met het downloaden via nieuwsgroepen en ik heb gelezen dat NZBGet een van de beste downloaders is. Maar ik begrijp er niks van! Hoe stel je NZBGet eenvoudig in zonder dat je veel technische kennis hebt? Iemand tips? Expert: TechGuru87 Hey nieuwegebruiker123! Welkom in de wereld van nieuwsgroepen! Geen zorgen, ik help je graag verder. NZBGet instellen kan in het begin wat overweldigend lijken, maar het is eigenlijk best eenvoudig. Hier is een stap-voor-stap uitleg: Download NZBGet: Ga naar de officiële site en download de nieuwste versie. Installeer het gewoon zoals je elke andere software zou installeren. Open NZBGet: Na de installatie, open je NZBGet. Je ziet een interface met verschillende knoppen en instellingen. Geen paniek! We focussen ons op een paar belangrijke dingen. Configureren van je downloadmap: Ga naar ‘Settings’ en klik op ‘Paths’. Hier zie je ‘MainDir’. Dit is de map waar al je downloads komen te staan. Kies een locatie op je computer waar je genoeg ruimte hebt. Instellen van een NZB-provider: Onder ‘Settings’ moet je naar ‘Servers’ gaan. Hier geef je je toegang tot een NZB-provider in. Zoek online naar een betrouwbare provider en betaal eventueel een klein bedrag voor een account. Vul hier je gebruikersnaam en wachtwoord in die je van die provider hebt gekregen. NZB-bestanden gebruiken: Als je een NZB-bestand vindt dat je wilt downloaden, klik je erop met je rechtermuisknop en kies je “Open with NZBGet”. Het bestand wordt nu toegevoegd aan NZBGet en je download kan beginnen. Monitoren van downloads: Je kunt altijd terug naar NZBGet gaan om te zien hoe je downloads vorderen. Het kan even duren, afhankelijk van de grootte en je internetverbinding. Als je deze stappen volgt, kun je binnen no-time aan de slag! Mocht je ergens vastlopen, vraag gerust om hulp. Veel plezier met downloaden! Gebruiker: downloadfan1987 Thanks, TechGuru87! Dit helpt me echt. Maar waar kan ik NZB-bestanden vinden? Gebruiker: compacteRex @downloadfan1987, je kunt NZB-bestanden vinden op sites zoals nzbindex.nl of nZB.su. Gewoon even rondkijken en je vindt vast wat je zoekt! Gebruiker: nieuwegebruiker123 Danku voor de tips! Maar ik zit te twijfelen of ik een betaalde NZB-provider nodig heb. Zijn die echt beter? Expert: TechGuru87 @nieuwegebruiker123, dat is een goede vraag. Betaalde providers hebben vaak meer en snellere verbindingen, wat je downloads aanzienlijk kan versnellen. Gratis opties zijn er ook, maar die hebben vaak minder keuze en zijn soms langzamer. Het hangt er echt van af wat je nodig hebt! Gebruiker: downloadfan1987 @compacteRex, thanks! Heb je die sites al eerder gebruikt? Werken ze goed? Gebruiker: compacteRex Ja, dat zeker! Die werken prima voor mij. Gewoon even oppassen met welke NZB’s je kiest, soms zijn er oplichters bij. Maar over het algemeen zijn die sites heel handig! Gebruiker: nieuwegebruiker123 Oké, dat klinkt logisch. Ik ga het even proberen en als ik vastloop, kom ik terug! Gebruiker: downloadfan1987 Laat een weten hoe het gaat, nieuwegebruiker123! Succes! Gebruiker: compactRex Ja, laat ons weten of het gelukt is! Altijd leuk om te horen hoe het gaat. Expert: TechGuru87 Ik ben er ook als je meer vragen hebt! Veel mensen twijfelen al snel, maar je gaat het zeker geweldig doen. Gebruiker: nieuwegebruiker123 Echt bedankt allemaal! Ik voel me al veel zekerder. Tot snel! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• j.go.junior heeft zojuist een badge verdient
      7 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...