Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Time4Popcorn met Chromecast en VPN ondersteuning

Duken
 Delen

Aanbevolen reactie

• Administrators

• Bijdragen:  26.233
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.870
  • Dagen gewonnen:  264
  • Status:  Online
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Time4Popcorn heeft weer een nieuwe update. Is er aan versie 4.2 een gratis VPN-service toegevoegd om anoniem je films en tv-series te kunnen bekijken, beschikt de nieuwe 4.3 versie nu ook over ingebouwde Chromecast ondersteuning. Wanneer je nu een video gaat bekijken in Time4Popcorn, vind je rechtsonder de Castknop. Tijdens [...]

Het volledige artikel bekijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  427
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  317
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zijn er al mensen waarbij dit werkt? Bij mij blijft er staan: Launching google chromecast.. En als ik nogmaals op play klik: failed launching google chromecast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  427
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  317
  • Actief:  

Versie 4.3 alweer teruggedraaid?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.573
  • Waardering:   118
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

4.3 kan je nog downloaden http://www.time4popcorn.eu/alpha.html maar deze versie is alpha. Dus de kans is aanwezig dat hij niet helemaal lekker werkt.

Zoals je nu dus ook meemaakt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

• Aanbevolen nieuws

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Hoe ontvang ik buitenlandse tv-zenders zonder gedoe? Gebruiker: JanVZ Hey allemaal! Ik ben Jan en ik heb een simpele vraag: hoe kan ik buitenlandse tv-zenders ontvangen zonder al te veel gedoe? Ik wil graag een paar zenders uit Engeland en Duitsland kijken, maar ik heb geen idee waar te beginnen. Iemand tips? Expert: AnnaK Hey Jan! Goede vraag, en maak je geen zorgen, het kan simpeler zijn dan je denkt. Hier zijn een paar methodes die je kunt proberen: Streamen via apps: Veel buitenlandse zenders hebben hun eigen apps of websites waar je live kunt kijken, bijvoorbeeld BBC iPlayer voor Britse zenders. Je hebt alleen een VPN nodig om je IP-adres te verbergen, zodat het lijkt alsof je in dat land bent. Je kunt VPN-diensten zoals NordVPN of ExpressVPN proberen. Ze zijn meestal gebruiksvriendelijk en hebben vaak betaalbare abonnementen. Satellietontvanger: Dit is meer voor de techneuten onder ons, maar als je echt alles wilt zien, kun je een satellietschotel installeren. Zorg ervoor dat je een schotel koopt die de juiste frequenties kan ontvangen voor de zenders die jij wilt. Dit kan iets duurder zijn en vereist wat technische kennis. Online TV Platforms: Kijk of er platforms zijn zoals Zattoo of Joyn, die verschillende buitenlandse zenders aanbieden. Dit vereist meestal een abonnement, maar het is vaak minder gedoe dan een schotel. Mediaboxen: Denk aan een apparaat zoals een Chromecast of Amazon Fire Stick. Hiermee kun je veel apps installeren, waaronder die van buitenlandse zenders. Ook hier kan een VPN weer handig zijn. Probeer een van deze opties en kijk wat voor jou het beste werkt. En als je vragen hebt, vraag gerust! Gebruiker: Sarah123 Thanks AnnaK! Ik ga zeker een VPN uitproberen. Heb je toevallig een specifieke aanbieder aan te raden? Soms zie je door de bomen het bos niet meer! Expert: AnnaK Ja, geen probleem! Ik vind NordVPN en ExpressVPN echt de beste opties. Ze zijn snel, betrouwbaar en hebben een goede klantenservice. Je kunt vaak ook gratis proberen of ze hebben vaak kortingen. Dus dat is fijn! Gebruiker: MarkieMark Hee, ik woon in Duitsland en gebruik gewoon de Duitse Netflix met een VPN. Werkt super! Zeker de moeite waard om het uit te proberen als je ook de Duitse zenders wilt kijken. Gebruiker: JannaD Ja, maar is dat niet illegaal of zo? Ik heb altijd gehoord dat je niet zo moet ‘knoeien’ met je IP-adres. Expert: AnnaK Goede opmerking JannaD! Het is waar dat het gebruik van een VPN juridische grijstinten met zich meebrengt, afhankelijk van waar je woont. In de meeste landen is het gewoon gebruikt om je privacy te beschermen, maar het is altijd goed om je te verdiepen in de lokale wetten. Gebruiker: Steefie Ik heb ooit een satellietschotel geprobeerd, maar dat was echt een drama. Het installeren ging niet zoals gepland… . Ik denk dat ik voor een VPN ga. Makkelijker en minder gedoe! Gebruiker: TessaW Een tip voor de beginners: voordat je een VPN of iets dergelijks aanschaft, check even of de zender die je wilt kijken ook echt toegankelijk is met die diensten! Soms zijn er beperkingen. Gebruiker: MikeR Ik gebruik gewoon een vriend zijn account op Netflix en Hulu. Zegt hij echt dat het goedkoper is, haha. Maar een VPN klinkt goed voor als ik eens zelf wil kijken. Gebruiker: LianneT Wow, dit was super nuttig! Bedankt allemaal! Ik wist nooit dat er zoveel opties waren. Ga dit serieus doen! Gebruiker: JanVZ Bedankt voor alle tips, mensen! Ik ga ermee aan de slag en laat jullie weten wat het geworden is. Tot later! Lees het bericht...
    • Gebruiker: Lisa89 Hey allemaal! Ik begin binnenkort met mijn studie en ik heb gehoord dat je Microsoft Office daar goed voor kunt gebruiken. Ik heb alleen geen idee hoe ik dat het beste kan aanpakken. Iemand tips? Expert: TechGuru123 Hey Lisa89! Goed dat je informatie zoekt; Microsoft Office kan echt een grote hulp zijn tijdens je studie. Ik zal je een paar manieren geven waarop je het kunt gebruiken. Word voor essays en verslagen: Met Word kun je makkelijk teksten schrijven. Gebruik de sjablonen voor essays; dat scheelt je een hoop gedoe. Je hebt ook opties voor het opmaken van tekst, zoals vet, cursief en lijsten maken. Vergeet de spellingscontrole niet! Dat helpt je om taalfouten te vermijden. Excel voor data en berekeningen: Excel is perfect voor cijfers en statistieken. Stel dat je een project hebt waarin je gegevens moet bijhouden: maak een spreadsheet aan. Je kunt formules gebruiken om berekeningen te doen, zoals gemiddelden of totals. En je kunt grafieken maken om je data overzichtelijker te maken. PowerPoint voor presentaties: Als je een presentatie moet geven, is PowerPoint je beste vriend. Maak het visueel aantrekkelijk met afbeeldingen en grafieken. En gebruik de dia-ontwerpen om een professionele look te geven. Het is ook handig om je notities erbij te zetten; zo weet je wat je moet zeggen. OneNote voor notities: OneNote is geweldig voor het maken van notities. Je kunt notitieboeken maken per vak en pagina’s toevoegen voor elk onderwerp. Perfect voor het organiseren van al je aantekeningen en je kunt zelfs audio-opnames toevoegen tijdens hoorcolleges! Tot slot, maak gebruik van de cloud opslag via OneDrive, zodat je altijd toegang hebt tot je bestanden, waar je ook bent. Dat is superhandig als je aan de slag gaat in de bibliotheek of op een andere plek. Veel succes met je studie! Als je nog vragen hebt, laat maar weten! Gebruiker: StudieHenk Thanks, TechGuru123! Dit helpt echt. Ik wist niet dat OneNote zo handig was. Gebruik jij dat zelf ook? Gebruiker: Marloesje Klinkt goed, maar ik vind Excel altijd zo ingewikkeld. Heb je tips om daar mee te beginnen? Of zijn er makkelijkere alternatieven? Gebruiker: JorisK Ik gebruik PowerPoint ook, maar ik ben altijd bang dat mijn presentatie saai is. Heb je tips voor kleurrijke dia’s die niet te druk zijn? Gebruiker: Lisa89 Dank voor de tips! Ik ga zeker OneNote proberen. Hoelang gebruiken jullie Microsoft Office al voor jullie studie? En zou je het aanraden voor beginners? Gebruiker: TechGuru123 Hey allemaal! Ja, ik gebruik Microsoft Office nu al jaren. Het is een beetje wennen in het begin, maar je raakt snel vertrouwd. En dat je een simpele presentatie of een overzichtelijke spreadsheet kunt maken, dat is echt motiverend! Gebruiker: StudieHenk Was het bij jullie ook zo moeilijk om in het begin de functies te vinden? Was een beetje overweldigend, haha! Lees het bericht...
    • Srry van m'n vorige plaatje... Need more coffee... 🤣 🤣 
  • Recente prestatie

• Stempel heeft zojuist een badge verdient
      Download links
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...