Spring naar bijdragen

Duken forum uitgestorven?


PeaceFreak

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.232
  • Waardering:   66
  • Prestatiepunten:  301
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hallo allemaal,

Zie ik het nou goed?

Het is ontzettend stil hier op "ons" forum... :schok:

En daarom vind ik het erg jammer om dit forum te zien "doodbloeden".

Ik heb van het forum namelijk nog elke dag profijt...

Ik weet dat ik er ook hier een poos weg ben geweest.

Sorry hiervoor...

Hoe kunnen we meer actieve leden aantrekken? :sorry:

Ik hoor graag jullie mening over dit onderwerp.

Groeten en een fijne avond verder!

Rik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 66
  • 1,2k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Goedemorgen Rik! :goed:

Je bent (helaas) niet de eerste wie het opvalt. Het is ook al een paar keer besproken op andere delen / topics van het forum. Maar uitgestorven is een groot woord. We zijn nog geen dinosaurussen...al hoewel.... dat downloaden... :help:

Ik zie op meerdere fora's dat het rustiger wordt. Bekende forums waar ik op kwam is het rustiger aan het worden. Het lijkt wel alsof forums minder "hip" aan het worden zijn na komst van alle socialmedia. Maar twee andere download forums (snelrennen en afterdawn) staan zo goed als stil.... die waren ook wel druk maar zitten nu ook nog maar op een handje vol berichten per week.

Ik denk dat als jij popcorn time weet te stoppen het hier opeens weer een stuk drukker is. ;) Het is een feit dat de afgelopen jaren downloaden steeds makkelijker is geworden. Met de komst van Popcorn time is er bijna een einde aan het downloaden gekomen. Tenslotte hebben de downloaders bijna geen problemen meer. (wie brand nog een film op DVD en zet er zelf een ondertiteling onder?!) Het streamen maar alles gewoon geweldig makkelijk.

Het Duken forum zal niet doodbloeden, maar zal gewoon blijven bestaan. Wellicht soms weer drukker als anders maar dat zal de tijd leren. Privé leven gaat altijd voor het socialonline leven. Excuus dat je hier enige tijd niet bent geweest hoeft echt niet :lol:

We gaan ervoor! Nieuwe leden aantrekken komt vanzelf. Al merk ik wel dat de nieuwe leden nu een vraag stellen, antwoord krijgen en wegzijn :huh:

Wellicht moeten we weer beginnen met de huiskamer vol gooien en de boel behangen in het cafe zodat alles weer gezelliger is :proost:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  263
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ja vind ik ook erg jammer. Maar behalve het downloaden heb ik ook altijd veel aan andere dingen, zoals programma's die bij mij niet goed werken waar ik dan tips voor krijg. Hopelijk zal het weer snel wat actiever zijn. Ik ben soms ook lange tijd hier afwezig, maar probeer in ieder geval de komende tijd veel aanwezig te zijn op het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 263

  • Bijdragen:  1.232
  • Waardering:   66
  • Prestatiepunten:  301
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Bedankt voor je reply, Duken.

Ik kan me helemaal vinden in je bericht.

Ik denk dat we inderdaad de huiskamer wat actiever kunnen maken, door zelf wat meer content te creëren.

Ik zal eens rondkijken waar ik nog wat berichten kan posten, en daardoor mijn steentje bij te dragen.

Verder kunnen we niet veel doen denk ik.

@TamSz natuurlijk ook bedankt voor de reactie!

We zien wel verder hoe het loopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 66
  • 1,2k

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik dacht dat je hier ook request kon plaatsen voor SpotNet ?, maar dat is niet mogelijk je kunt nergens een request plaatsen behalve op SpotNet zelf. Als je wilt dat duken.nl weer tot leven komt geef dan ook de mogelijk hijt om request te plaatsen voor SpotNet anders sterft duken.nl van zelf wel. of is er wel een wepagina anders dan duken waar je wel request kunt plaatsen voor SpotNet ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

ik dacht dat je hier ook request kon plaatsen voor SpotNet ?, maar dat is niet mogelijk je kunt nergens een request plaatsen behalve op SpotNet zelf. Als je wilt dat duken.nl weer tot leven komt geef dan ook de mogelijk hijt om request te plaatsen voor SpotNet anders sterft duken.nl van zelf wel. of is er wel een wepagina anders dan duken waar je wel request kunt plaatsen voor SpotNet ?

Helaas kan dat niet (meer). Meer informatie te vinden op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  1.232
  • Waardering:   66
  • Prestatiepunten:  301
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

En ook al kan je geen aanvragen meer plaatsen, je kunt hier altijd wel met je SpotNet problemen terecht :goed:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 66
  • 1,2k

  • Bijdragen:  1.573
  • Waardering:   118
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

Precies, daarbij maken er het weet ouderwets gezellig. Ik zal kijken of we weer eens een prijsvraag kunnen regelen. Die cdkey gasten maar weer eens mailen. :D

bewerkt door DukeNPDA
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 118
  • 1,6k
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ook na de 'val' van FTD en veel andere usenet-forums (FTA bijvoorbeeld) zijn veel usenet-gebruikers overgestapt naar Spotnet of SpotWeb-achtige websites waardoor ook andere community's zijn gevallen.

Ook de komst van Netflix en andere legale alternatieven zorgt ervoor dat illegaal downloaden steeds minder wordt. En zoals DukeN zegt, vroegah brandde je nog een dvd'tje voor je films en had je ook veel mensen die daar vragen over hadden. Nu stream je gewoon je BDRip en dat is veel makkelijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  1.573
  • Waardering:   118
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

Het is opeens wel heeeel stil..... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 118
  • 1,6k
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  263
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Komt misschien ook wel door het mooie weer en de vakantie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 263

  • Bijdragen:  1.573
  • Waardering:   118
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

Dat is ook een klein beetje zo, deze periode van het jaar is het altijd rustiger als normaal. Maar het is in vergelijk met vorig jaar juni/juli weet wat stiller.

We gaan lekker nieuwe handleidingen maken en gezellige nieuwe leden proberen erbij te halen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 118
  • 1,6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    "Belangrijke Tip" Het is belangrijk om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands Nintendo Switch-games. Er is een nieuw apparaat op de markt dat het kopiëren van Switch-games eenvoudiger maakt, en Nintendo kan je Switch mogelijk blokkeren als straf. ROM's en emulators zijn al geruime tijd een zorg voor Nintendo, en het bedrijf heeft actie ondernomen tegen piraterij.  Voorheen waren ROM's echter geen exacte replica's omdat ze geen digitaal echtheidscertificaat hadden. Met de komst van de MiG Switch Card en de mogelijkheid om met een Switch Dumper ROM's op een microSD-kaart te zetten, is het nu mogelijk om exacte kopieën van games te maken, inclusief het Nintendo-certificaat. Nintendo kan via internetverbindingen de unieke codes van games identificeren en als ze zien dat meerdere spelers hetzelfde unieke nummer gebruiken, kunnen ze actie ondernemen, zoals het blokkeren van de betreffende Switch. Het is belangrijk op te merken dat als je per ongeluk een gekloonde Nintendo Switch-game koopt of uitleent aan iemand die de game kopieert, je mogelijk het slachtoffer kunt worden van het blokkeren van je Switch door Nintendo. Hoewel dit een risico is dat vooral van toepassing is op mensen die kopiëren of illegale kopieën gebruiken, is het raadzaam om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands games, zelfs bij betrouwbare winkels.

    Drifter

    Geplaatst

    Je zou even kunnen kijken wat er gebeurt als je de Windows codec download die je kan vinden onder deze link.

    Mafketel

    Geplaatst

    Mss een andere versie van de anime/film te zoeken?  Vermoed dat de manier van encoding hier het probleem is.  Ik weet niet wat de volledige bestandsnaam is van de anine/film..   
  • Recente prestatie

    • mldekker heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...