Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Popcorn Time terug in vorm van een website

Delen

Aanbevolen reactie

• Administrators

• Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.934
  • Dagen gewonnen:  264
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

3192479.jpgDe illegale videostreamingdienst is bezig met een comeback en is nu beschikbaar in een browservariant. Ontwikkelaars hebben daar de broncode voor gepubliceerd, waardoor het moeilijk wordt om hem offline te halen.

In tegenstelling tot eerdere versies is de nieuwe versie - Popcorn Time Online - niet afhankelijk van een enkele server of domeinnaam. De techniek zit namelijk vooral in een plugin die men kan downloaden en installeren, Torrents Time genaamd. Iedereen kan de broncode hiervoor downloaden op Github en deze op een server plaatsen. Met de Torrents Time-plugin is het ook mogelijk om anoniem te surfen, zodat voorkomen kan worden dat er een boete in de brievenbus komt - zoals eerder in Noorwegen gebeurde.

Om anoniem gebruik te maken van Popcorn Time moet je wel een eigen VPN-account gebruiken of registreren voor een betaald VPN-account bij de site die Popcorn Time Online host. Als je geen VPN gebruikt krijg je een waarschuwing te zien voor het afspelen van een film of serie.

Doordat iedereen de broncode online kan zetten, is het tegengaan van Popcorn Time nu écht heel moeilijk. Eerder werden er al verschillende versies van de streamingdienst offline gehaald, maar echt weggeweest is hij nooit. PopCornTime.io was lange tijd de populairste, maar verdween vorig jaar. PopCorn-Time.se is altijd online gebleven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Actief:  
  • Leeftijd:  61

Wat Popcorntime betreft is het volgende toch ook wel eens de moeite waard om te lezen:

Nieuwe versie van Popcorn Time draait gewoon in je browser, maar ... toch even oppassen  

De bestanden die nodig zijn om Popcorn Time in een browser te laten draaien, zijn openbaar gemaakt. Iedereen die een eigen website heeft, kan daardoor Popcorn Time zelf draaien op zijn Windows- of Apple-computer. Popcorn Time Online is dus geen aparte app meer. Vandaag lanceert één van de populairste varianten, de zogenaamde .se-versie, zo'n onlineversie. Maar het is toch even oppassen daarmee. 

Toch lijkt het even oppassen met deze versie: wie ze probeert wordt bijvoorbeeld al snel geconfronteerd met een aanbod om een VPN-abonnement te nemen "om zo veilig te kijken". Het lijkt dan ook niet zo'n goed idee om deze versie te gebruiken zonder je eigen VPN.

Daarnaast werkt de nieuwe browser-versie met Torrents Time, een plugin die "een beveiligde verbinding aanbiedt en daardoor je ip-adres afschermt". Daardoor zou het voor auteursrechtenorganisaties en licentiehouders moeilijker zijn om gebruikers aan te pakken. En hier schuilt het addertje onder het gras.

Bron : Popcorntime 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Dan hebben we wel gelijk een mooie link om te kunnen kijken hoe het werkt ;)

http://popcorntime-online.io/ 

Bij mij blijft hij alleen laden :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Op 5-2-2016om08:40 zei Gast:

Weet iemand een server of webadres waar popcorntime online draait of werkt? 

Ik zou het zelf eens willen gebruiken. Bedankt

Dat kan nu via thepiratebay

Zie: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Apple Software, Hardware en Besturingssystemen iRonnie: Hey allemaal! Ik heb een probleem met mijn AirDrop. Het werkt gewoon niet, en ik snap niet waarom. Hebben jullie tips of trucs om dit op te lossen? Dankje! TechGuru: Hi iRonnie! AirDrop kan soms best lastig zijn, maar er zijn een paar dingen die je kunt proberen om het werkend te krijgen. Hier zijn wat tips: Controleer of je Bluetooth en Wi-Fi aanstaan. AirDrop gebruikt beide verbindingen. Zorg ervoor dat ze aan staan op je apparaat. Zet “Niet storen” uit. Als “Niet storen” aanstaat, ontvang je geen meldingen van AirDrop. Dus zorg ervoor dat die uit staat. Controleer de zichtbaarheid. Als je AirDrop op alleen ‘Contacten’ hebt staan, kan het zijn dat je tweede device niet herkend wordt. Zet het op ‘Iedereen’ om het makkelijker te maken. Herstart je apparaten. Soms lost een simpele herstart van je iPhone of iPad ook veel op. Update je software. Zorg ervoor dat je de nieuwste versie van iOS hebt. Oude software kan soms problemen veroorzaken. Probeer deze stappen eens en laat ons weten of het werkt! AppleEva: Dank je, TechGuru! Heb precies hetzelfde probleem. Ik heb al geprobeerd om te updaten, dus dat zal het niet zijn. Maar ik ga die andere tips zeker proberen! iRonnie: Thanks voor de tips, TechGuru! Ik zal ze uitproberen. Ik had helemaal niet aan "Niet storen" gedacht. Gaaf dat je dat zei! GadgetGuy: Er is ook een kans dat je AirDrop gewoon niet ingesteld is op alle apparaten. Soms moet je ook je netwerkinstellingen resetten. Ga naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Reset netwerkinstellingen. Maar let op, je moet dan je Wi-Fi wachtwoorden opnieuw invoeren. GeekyGert: Even een vraagje… als je AirDrop gebruikt, kun je dan ook foto’s versturen van je Mac naar je iPhone? Of is het alleen tussen iPhones? TechGuru: Ja, je kunt ook van je Mac naar je iPhone AirDrop-en! Het werkt hetzelfde als tussen iPhones. Zorg ervoor dat beide apparaten op hetzelfde netwerk zitten en dat ze ook dicht bij elkaar zijn. AppleLover: Ik had een soortgelijk probleem met mijn iPad. Wat hielp was om mijn achtergrond apps te sluiten. Soms blijft er iets draaien dat AirDrop kan verstoren. iRonnie: Dat is een goeie tip, AppleLover! Ik ga ook eens kijken of dat helpt. Bedankt! SimonSays: Wow, dat van "niet storen" had ik ook nooit gedacht! Ik zal ook eens kijken of mijn AirDrop werkt als ik die functie uitzet. Goed om te weten! TechGuru: Fijn om te horen dat je wat aan de tips hebt! Laat ons weten of het gelukt is, en als je nog meer vragen hebt, vraag gerust! We zijn hier om te helpen! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Hoe kan ik Viaplay gratis kijken zonder gedoe? Gebruiker: Joris123 Hey allemaal! Ik wil heel graag Viaplay kijken, maar ik heb geen zin om ervoor te betalen. Weet iemand hoe ik dat gratis kan doen, maar dan wel zonder gedoe? Ik heb echt geen zin in al die ingewikkelde dingen. Alvast bedankt! Expert: TechNerd1985 Hey Joris123! Goede vraag. Veel mensen willen wel eens weten hoe ze wat ze leuk vinden gratis kunnen bekijken. Let wel, ik kan geen illegale methodes aanraden, dus ik focus me op wat legaal is. Hier zijn een paar opties: Proefabonnementen: Viaplay biedt vaak proefperiodes aan. Deze duren meestal een week of een maand. Je kunt je gewoon aanmelden, genieten van de content en dan opzeggen voordat je moet betalen. Zorg ervoor dat je een herinnering in je telefoon zet, zodat je het niet vergeet! Kijk via vrienden of familie: Misschien heeft iemand in je omgeving al een abonnement. Veel diensten staan het toe dat je je account met anderen deelt. Vraag gewoon of je even samen kan kijken! Acties en kortingen: Houd Viaplay in de gaten voor speciale aanbiedingen. Soms werken ze samen met andere bedrijven en krijg je korting of zelfs gratis maanden als je hun diensten gebruikt. Het loont de moeite om af en toe hun website te checken. Probeer bundels: Soms bieden telecomproviders en internetbedrijven bundels aan met streamingdiensten. Je kunt mogelijk korting krijgen of zelfs gratis toegang als je een nieuw abonnement afsluit. Social media en prijsvragen: Volg Viaplay op social media, want ze geven soms gratis toegang weg via prijsvragen. Hierdoor kun je misschien helemaal gratis van hun content genieten. Hopelijk helpt dit je een eind op weg! Laat maar weten als je meer vragen hebt. Gebruiker: Mieka45 Thanks TechNerd1985! Die proefabonnementen gaan ik zeker proberen. Heb nog nooit aan gedacht, leuk! Gebruiker: Bob77 Ja, maar wees wel voorzichtig. Ze zetten soms die automatische verlenging aan, dus zorg dat je op tijd afmeldt! Gebruiker: Joris123 Ja, precies! Dat is ook mijn angst. Dus ik ga echt een alarm zetten. Gebruiker: @AnnekeLoves Proefperiode is echt top! Ik deed dat ook met Disney+ en uiteindelijk bleef ik gewoon omdat het zo leuk was! Maar dat is een ander verhaal. Gebruiker: Peter_S Ik deel een account met mijn zus. Helemaal legitiem als je het bespreekt, toch? Werkte altijd goed! Gebruiker: Joris123 Ja, dat is ook een goeie! Misschien ga ik haar ook wel vragen. Thanks! Gebruiker: GamingGuru Let op, sommige aanbieders blokkeren accounts als ze merken dat je het met te veel mensen deelt. Gewoon slim omgaan met wie je het deelt! Gebruiker: Isabela29 Ik heb eens meegedaan aan een prijsvraag en won! Dus het kan echt wel. Gewoon af en toe controleren wat ze aanbieden. Gebruiker: Joris123 Wow, dat klinkt als de droom. Ga ik ook zeker doen. Dank jullie allemaal voor de tips! Gebruiker: TechNerd1985 Graag gedaan, mensen! Vragen blijven altijd welkom. Veel kijkplezier! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Voorstelronde – Hoi allemaal, ik ben Eva! Geplaatst door: EvaSunny123 Hallo allemaal! Ik ben Eva, 21 jaar en ik kom uit het prachtige Utrecht. Ik studeer momenteel Communicatie aan de Hogeschool en ben hier om wat meer te leren over hoe je de juiste studiekeuze kunt maken. Het is soms zo’n dilemma, en ik hoop dat jullie wat tips en ervaringen kunnen delen! In mijn vrije tijd ben ik veel bezig met schilderen en fotografie. Ik vind het ook superleuk om met vrienden te gaan thuisfilms kijken of een goed boek te lezen. Daarnaast ben ik altijd in voor een potje spelletjes! Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik benieuwd ben naar jullie verhalen en advies. Hoe hebben jullie je studiekeuze gemaakt? Was het een makkelijke beslissing voor jullie, of hebben jullie ook twijfels gehad? Ik kijk ernaar uit om van jullie te horen! Groetjes, Eva Antwoord van een Expert: Hoe vind je de juiste studiekeuze? Geplaatst door: StudiekeuzeCoach Welkom Eva! Wat leuk dat je je hebt aangemeld en dat je ons vragen stelt over studiekeuze. Het is inderdaad een grote stap en het is normaal om twijfels te hebben. Hier zijn enkele tips die je kunnen helpen: Zelfreflectie: Denk na over wat je leuk vindt en waar je goed in bent. Maak een lijst van je interesses, sterke punten en dingen die je misschien minder leuk vindt. Dit kan je helpen om te zien welke richtingen je op wilt gaan. Onderzoek: Kijk eens naar de verschillende studierichtingen die je aanspreken. Bezoek open dagen, praat met studenten en docenten, en lees over de vakken die je zou volgen. Dit geeft je een beter beeld van wat je kunt verwachten. Probeer het uit: Als het kan, volg een korte cursus of probeer een studie die je interessant vindt. Dit kan je helpen om een beter gevoel te krijgen. Vraag om advies: Praat met vrienden, familie of loopbaancoaches. Zij kunnen je helpen om je gedachten te ordenen en je misschien op ideeën brengen waar je zelf nog niet aan had gedacht. Wees niet bang voor verandering: Het is oké om van gedachten te veranderen. Veel mensen starten in een richting en ontdekken later dat ze iets anders willen doen. Hopelijk helpen deze tips je verder! Succes met het maken van je keuze. Als je meer vragen hebt, laat maar weten! Reacties van andere gebruikers: Geplaatst door: Jeroen22 Hey Eva! Welkom! Leuk dat je hier bent. Studiekeuze is echt lastig, ik heb er ook lang over gedaan. Uiteindelijk ben ik voor mijn passie gegaan. Geplaatst door: Lisa123 Hé Eva! Ik herken je struggle! Voor mij was het belangrijk om te kijken wat ik met mijn carrière wilde doen. Heb je al een idee welke richting je op wilt? Geplaatst door: Marieke_W Heyy, Eva! Het wordt echt makkelijker als je meer onderzoek doet. Maak een pros en cons lijst! Dat hielp mij enorm. En ja, filmavonden zijn de beste! Geplaatst door: TomOnzeZomer Welkom, Eva! Geweldig dat je schilderen en fotografie leuk vindt. Heb je al iets gemaakt wat je trots laat voelen? En ja, studiekeuze… ik ben een jaar gewisseld. Dat is oké! Geplaatst door: EvaSunny123 Dank jullie wel voor de warme welkom! @Lisa123, ik twijfel tussen Creatieve Media en Bedrijfskunde. Iets heel anders, haha! Maar ik voel dat Creatieve Media me meer trekt. Geplaatst door: Koen007 Hé Eva, welkom hier! Ik ben ook creatief, maar heb gekozen voor iets meer technisch. Denk goed na over wat je echt wilt! Het is jouw toekomst! Geplaatst door: AnnemarieV Hey allemaal! Ik heb ook diversen dingen geprobeerd voordat ik mijn keuze maakte. En nooit spijt gehad! Volg je hart, Eva. Geplaatst door: Luc123 @AnnemarieV helemaal mee eens! En Probeer niet te veel druk te voelen. Iedereen heeft zijn eigen pad. En als het even niet lukt, dat is ook oké. Geplaatst door: EvaSunny123 @Koen007 & AnnemarieV, bedankt voor jullie support! Het is fijn om met anderen te praten die het ook hebben meegemaakt. Geplaatst door: Jeroen22 Kaartjes voor een open dag reserved, Eva? Dat is altijd een goed idee! Gewoon gaan voelen hoe een school aanvoelt. Succes! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Edward69 heeft zojuist een badge verdient
      Gespreksstarter
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...