Spring naar bijdragen

ebooks downloaden met BitLord


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-05-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  53

goede avond,

al een tijdje download ik ebooks bij BitLord, er zijn veel boeken te vinden,

al ebooks gaan naar een map op mijn laptop, het probleem is dat de ebooks ook weer in een map zitten dus ben ik een eeuwigheid bezig om de ebooks op m'n ereader te zetten,

is er iemand die weet hoe ik dat kan aanpassen op Bitlord, zo dat ik de boeken sneller op de Ereader kan zetten, ik kan het namelijk niet vinden

gr: Natascha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Als ik het goed begrijp slaat Bitlord de downloads diep in je systeem op? In dat geval kan je in Bitlord de download directory aanpassen. Maak bijvoorbeeld een mapje aan op je bureaublad en noem die Downloads of Ebooks. Bij de voorkeuren van Bitlord selecteer je dan deze map als downloadmap.


35a4yhf.png

 

Ook kan je een snelkoppeling van de betreffende downloadmap maken op je bureaublad zodat je sneller bij de betreffende map kan komen. Ga op je laptop naar de betreffende map waar Bitlord alle download in opslaat. Klik vervolgens met je rechtermuisknop op deze map en kies voor: 'Kopiëren naar'. Kies dan voor: 'Bureaublad (snelkoppeling maken). Er komt dan een snelkoppeling op je bureaublad te staan waarop je kan dubbelklikken waardoor je direct in de betreffende downloadmap komt

Hoe dan ook ben je afhankelijk hoe de uploader het boek verpakt heeft. Als de uploader de epub in een map heeft gedaan en die map weer in een andere map heeft gedaan dan zal je dat ook op die manier downloaden. Dat kan je niet veranderen want dat is iets wat de uploader doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...