Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Gaatjenietsaan

Navsat qr navigatie downloaden garmin

Recommended Posts

Guest Gaatjenietsaan

Beste poster,

kan iemand mij helpen aan een recente versie van Navsat CR (Costa Rica)?

bij voorbaat heel veel dank

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Murphy44
      Beste
      Ik gebruik Spotnet  om nu en dan een film te downloaden,er is nu een nieuwe versie te downloaden van Europa voor GPS van Garmin
      Die versie heb ik nu op mijn harde schijf,mijn probleem is hoe kan ik die nu op een USB schijfje zetten voor in mijn Garmin
      Dank voor de hulp
    • Guest KLaBoeM
      By Guest KLaBoeM
      Hoe zet ik gedownloade kaarten van spotnet op mijn Garmin Nüvi 765(welke bestanden). Ze moeten tevens op een SD-kaart, anders tekort ruimte.
      B.v.d. KLaBoeM
    • By Rowenjawil
      Hallo mijn naam is Jan en ik heb een probleem om Igo primo draaiend te krijgen op mijn din 2 radio ik heb een lege sd kaart heb er al Igo primo op gezet maar als ik hem in de radio doe dan werkt het niet zit wel al igo navigatie op maar is voor de helft Engels daar om wil ik nu igo primo Nederlands gaan gebruike wie kan mijn hierbij helpen B.V.D Jan 
    • By Isegrimm
      Hoi, ik heb een Mio Spirit 680 en wil de kaart (West-Europa, TeleAtlas v10.0950) hierop updaten.
      Klopt het dat de kaart niet te updaten is zonder de software te vervangen of een unlock uit te voeren? Alles wat ik kan vinden gaat over het unlocken van de Mio waarbij je iGo of TomTom erop installeert.
      Andere alternatief is om de kaart gewoon te kopen (zo duur is het ook weer niet), maar als deze ergens te vinden is en zonder al teveel poespas erop is te zetten, dan is dat wel voordeliger natuurlijk :-)
      Alvast bedankt.

• Create New...