Jump to content
Sign in to follow this  
Murphy44

Downloaden van Garmin naar USB schijf

Recommended Posts

Beste

Ik gebruik Spotnet  om nu en dan een film te downloaden,er is nu een nieuwe versie te downloaden van Europa voor GPS van Garmin

Die versie heb ik nu op mijn harde schijf,mijn probleem is hoe kan ik die nu op een USB schijfje zetten voor in mijn Garmin

Dank voor de hulp

Hallo @Murphy44,

Je geeft niet aan hoeveel GB de kaarten zijn die je op Spotnet gedownload hebt, maar je zal denk ik een Micro-SD kaart nodig hebben van tenminste 8 GB om de kaarten goed werkend te krijgen in je Garmin. Je moet op je Micro-SD kaart een mapje maken met de naam Garmin.

Als de door jou gedownloade Europakaart een Unlocked versie is kan je de bestanden die je nu op je Harde schijf hebt staan kopiëren naar het mapje Garmin op je Micro-SD kaart. Jouw Garmin moet de kaarten dan vanzelf vinden als je Micro-SD kaart in de Garmin zit.

• Like 1

Guardian

Bestand is 3.2 GB groot en unlocked .

Alles op SD kaartje van 8 GB

Alles wekt prima

Dank  

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• Aanbevolen nieuws

• Latest news

• Nu op het forum

• Met Denzel gaat het prima. Het enigste, hij schrokt als een gek tijdens het eten. Met een seconde of 10 is z'n bak leeg. Is niet al te best voor de spijsvertering. Daarom bij Ali eens zo'n eat slow bowl besteld. :) Geen dank.
    • Het fantastische aanbod op deze website zal ook waarschijnlijk bij niemand ter discussie staan, maar het negatieve aantal reacties over Zombienation en de websites die van dezelfde eigenaren eerder in de lucht zijn geweest zijn nagenoeg allemaal van Duken.nl verwijderd omdat het alleen nog maar om bagger gooien ging en daar is Duken.nl niet de plaats voor. (Was volgens mij toch wel de overheersende mening) Jouw verwijzing naar de reacties op de Nieuwsbrief van Zombienation zijn in dit geval natuurlijk ook alleen van leden die wel een account hebben en niet van personen die een Ban hebben of gewoon geen account kunnen openen. (behoorlijk eenzijdig dus). 
    • Moi Daar ben ik het helemaal mee eens  Jakko 😉
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Charlie's Angels

• Actie
    • Avontuur

Midway

• Oorlog
    • Historisch

Last Christmas

• Komedie
    • Romantiek

The Mandalorian