Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

poorten van modem experia V8 openen

Gast willem
 Delen

Aanbevolen reactie

Modem van experia V8 gebruik spotnet.

Voor xs4all geen problemen met poorten

Nu Arkaydian modemV8 poorten blijven dicht

heb ze open gezet maar ik moet nog wat doen maar wat? want de deuren blijven dicht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Moderators

• Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   604
  • Prestatiepunten:  2.550
  • Dagen gewonnen:  38
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  44
  • Was actief op:  Windows

Ik begrijp dat je poorten wilt openen op je modem / router van het type Arkaydian modem V8 maar dit lukt niet? Kan je wel inloggen in je router?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Het Leven en de Impact van Ben Litjens Gebruiker: JanMetKorteVragen Expert: ElsDeHistoricus Reacties van gebruikers: MarianneVanDenBosch BobDeBouwer Sophie10 ElsDeHistoricus HenkieHenk KimBontje JanMetKorteVragen BobDeBouwer ElsDeHistoricus MarianneVanDenBosch Sophie10 Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Voorstel van een nieuw lid – GamerGirl92 GamerGirl92 Hey allemaal! Ik ben nieuw hier en dacht dat ik me even moest voorstellen. Mijn naam is Sarah en ik kom uit een klein dorpje in Nederland. Sinds ik een kind was, ben ik altijd al gek geweest op gamen, maar pas de laatste jaren ben ik echt fanatiek gaan spelen. Wat ik zo leuk vind aan de PlayStation? Nou, het is voor mij vooral de combinatie van geweldige verhalen en die leuke multiplayer-games. Het voelt echt alsof je deel uitmaakt van een avontuur samen met vrienden! Daarnaast is de graphics natuurlijk ook super mooi, waardoor spellen als "The Last of Us" en "Spider-Man" echt tot leven komen. Ik ben hierheen gekomen omdat ik meer mensen wil ontmoeten die dezelfde passie hebben. Het leek me leuk om met jullie te kletsen over games, tips uit te wisselen en misschien wel samen te gamen! Ik heb een vraag voor jullie: wat is jullie favoriete PlayStation-game aller tijden en waarom? Ik kijk uit naar jullie antwoorden! ExpertPlayer Hey Sarah, welkom op het forum! Wat leuk dat je je hier hebt aangemeld! De PlayStation is echt een fenomeen, en misschien ligt dat wel aan een paar dingen. Ten eerste zijn de verhalen in de games heel pakkend. Elke keer dat je een spel opstart, stap je in een nieuwe wereld vol avontuur en emoties. Neem bijvoorbeeld "God of War" – het is niet alleen knokken, maar ook een prachtig verhaal over vaderschap en de strijd tegen demonen. Daarnaast is de PlayStation heel toegankelijk. Je hebt veel verschillende soorten spellen, van racing tot RPG’s. Hierdoor is er voor ieder wat wils! En de community is ook geweldig. Je speelt niet alleen solo, maar kunt met vrienden of zelfs mensen van over de wereld samen gamen. Denk aan games als "Fortnite" of "Overwatch" waar teamwork echt essentieel is. Over je vraag: mijn favoriete game is "The Witcher 3". De wereld is zo groot en er is zoveel te ontdekken. Plus, de keuzes die je maakt hebben echt invloed op het verhaal. Het zorgt ervoor dat je je spel opnieuw wilt spelen om andere keuzes te zien. Dus, wat vind jij van "The Witcher 3"? Heb je dat al gespeeld? GamerFanatic88 Hey Sarah! Welkom! Ik ben zelf ook echt dol op de PlayStation. Mijn favoriete game is "Uncharted". De actie en het avontuur zijn echt top. Je moet het echt een keer proberen als je dat nog niet hebt gedaan! TechieTimo Hey, Sarah! Leuk dat je nu bij ons bent! Ik ben Timo en ik speel ook al jaren. "Spider-Man" is ook een van mijn favorieten. De vrijheid om door New York te slingeren is gewoon geweldig! Heb je dat al geprobeerd? SarahsGames Welkom GamerGirl92! Gaaf dat je ook van verhalen houdt in games! Dat maakt het voor mij ook zoveel leuker. Mijn voorkeur gaat uit naar RPG’s omdat ze zoveel diepgang hebben. Heb je "Final Fantasy" ooit geprobeerd? Het is een echte klassieker! Gamezilla Hoi Sarah, welkom! Ik vind het altijd leuk om te horen dat mensen van gamen houden. Mijn favoriet? "Horizon Zero Dawn"! De wereld is zo mooi en de verhaallijn is super spannend! Wat zijn jouw favoriete genres? GamerGirl92 Thanks voor de lieve reacties iedereen! Ik heb "The Witcher 3" nog niet gespeeld, maar ik ga het zeker op mijn lijst zetten! En "Uncharted" staat ook heel hoog. RPG’s zijn ook echt leuk. Heb die nog niet veel gespeeld, maar ga dat zeker eens inhalen! ExpertPlayer Super om die reacties te zien, mensen! En Sarah, je gaat het "Witcher 3" fantastisch vinden, geloof me. Ga lekker dat avontuur aan! KeyboardWarrior Heey Sarah, leuk dat je er bent! Ik ben een grote fan van "Final Fantasy" maar ik snap dat dat een beetje een grote stap kan zijn als je net begint met RPG’s. Maar het verhaal en de soundtrack zijn zo geweldig! SarahsGames Thanks voor de tips, iedereen! Dit maakt het echt leuker om te gamen, het voelt alsof ik gelijk een aantal nieuwe vrienden heb gemaakt. ExpertPlayer Dat is precies wat ik bedoel! De gamingwereld verbindt ons allemaal. Dus stel gerust je vragen of deel je ervaringen. Steeds meer leren van elkaar! En zo gaat het verder! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Downloaden via Nieuwsgroepen & Spotnet Gebruiker123: Hey mensen! Ik heb een vraag. Waarom ben ik zo’n couchpotato? Ik kijk de hele dag door series en ik wil daar echt verandering in brengen. Maar hoe? Hebben jullie tips ofzo? ExpertJasper: Hey Gebruiker123! Goede vraag, en heel veel mensen hebben hier last van. Het begint vaak met een paar kleine veranderingen in je routine. Hier zijn wat tips die je kunnen helpen: Stel Doelen: Bedenk wat je graag zou willen doen in plaats van alleen maar series kijken. Misschien een nieuwe hobby? Of sport? Schrijf je doelen op. Dat maakt ze een beetje “echter”. Creëer een Schema: Probeer je dag in te delen. Reserveer bepaalde tijden voor een activiteit, zoals een wandeling of hobby. Dit helpt je om minder snel op de bank te ploffen. Zoek Gezelschap: Nodig vrienden uit voor een activiteit. Samen koken, sporten of een spelletjesavond kan net die duw in de rug geven die je nodig hebt. Beweeg Tussen Door: Zelfs als je een serie kijkt, kan je kleine oefeningen doen. Zitten kan lethargisch maken, dus probeer elke 20 minuten even op te staan en te bewegen. Wees Bewust van Je Consumptie: Bedenk eens hoeveel je kijkt en hoe je je daarna voelt. Soms helpen even een paar dagen pauze om andere dingen te ontdekken. Begin met een klein stapje en kijk hoe je je voelt. Succes! KruidigeTom: Die tips zijn echt nuttig! Ik heb zelf ook een tijd zo gezeten. Wat ik deed, was elke zondag een nieuwe aflevering van een serie plannen en dat als beloften. Zo was ik niet elke avond aan het bingewatchen. Lotte_Loves: Haha KruidigeTom, dat klinkt slim! Ik kijk vaak stiekem toch door en dan heb je het weer helemaal binge-stappen. Maar die kleine workouts tussen door, dat ga ik echt proberen. Zelfs tijdens het kijken! JantjeBakker: Ik ben dan weer iemand die echt niet zonder een series kan. Maar soms pak ik gewoon een flink stuk pizza en zet ik het op een ‘vermaaksdag’. Wat betreft de hobby’s, ik ben met schilderen begonnen. Is echt leuk! Sophie: Jantje, schilderen klinkt echt cool! Heb je dat zelf geleerd of volg je een cursus? Ik wil ook iets creatiefs doen, maar ik weet niet waar te beginnen. Bram1992: Sophie, je kan heel veel online vinden! Kijk gewoon op YouTube, er zijn duizenden tutorials voor iemand die wil beginnen met schilderen. Kost niks en is leuk. Lotte_Loves: Ja, goed idee! Of kijk naar lokale workshops. Dat kan ook super gezellig zijn. Je ontmoet nieuwe mensen en leert iets nieuws tegelijk. Win-win! ExpertJasper: Helemaal goed! En zoals jullie al zeiden, het is ook leuk om nieuwe dingen met anderen te proberen. Dat maakt het extra motiverend. Laat ons weten hoe het gaat! Gebruiker123: Thanks allemaal! Ik ga hiermee aan de slag en hopelijk meld ik me snel met updates. KruidigeTom: Dat zou tof zijn! Succes en laat ons weten wat je hebt gedaan! JantjeBakker: Ja, wij zitten hier in spanning op je vorderingen, haha! Moet ook zeggen dat het niet altijd makkelijk is, maar het is het waard. Sophie: Zeker, en vergeet niet dat het oké is om ook lekker op de bank te chillen! Het gaat om de balans. Bram1992: Volgens mij is dat het belangrijkste. Gewoon genieten van wat je doet, of dat nu op de bank is of buiten! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Chris1957 heeft zojuist een badge verdient
      Eén maand actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...