Spring naar bijdragen
Coldhatez

Account bestaat niet meer Place2home

Recommended Posts

Hallo,

Ik probeerde vanavond,. zoals bijna iedere avond, Place2Home.org te bezoeken. Het inloggen werkte niet, dus ik probeerde me wachtwoord te resetten maar ik krijg te zien 'e-mail bestaat niet'

Ik ben al jaren lid, opeens uit het niets is mijn account verwijderd?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

.org is dus de torrent site, nog steeds online zie ik.

Zie nergens dat er contact gelegd kan worden, misschien dat ik iets voor je kan betekenen.

Stuur anders ff je gegevens(uiteraard zonder inlog) stuur ik dit door naar 1 van de modjes.

Gr Vr

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 13-1-2018 om 02:30 zei Vreemdeling:

.org is dus de torrent site, nog steeds online zie ik.

Zie nergens dat er contact gelegd kan worden, misschien dat ik iets voor je kan betekenen.

Stuur anders ff je gegevens(uiteraard zonder inlog) stuur ik dit door naar 1 van de modjes.

Gr Vr

Mijn gebruikersnaam op place2home is dezelfde als op deze site.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door deurenkletser
      Hallo allen,
      Sinds gisteren kan ik niet meer inloggen bij Place2home.net. Account blijkt niet gevonden te zijn. Registeren is blijkbaar tijdelijk niet mogelijk...
      Gaan ze underground of zijn er nog mensen met dit probleem?
    • Gast place2home
      Door Gast place2home
      Ik kan Place2home niet meer openen vandaag. De website deed het gisteren nog goed maar nu blijft mijn browser laden en gebeurt er niks. Wat is er aan de hand met http://place2home.net/ ? De NZB site is toch niet offline gehaald....
    • Door Jo1985
      Daar was ik weer. Ik hoor veel goede verhalen van place2home. Ik heb er nu een account en wil gaan downloaden. 
      Heel veel gedoe geweest, maar nu heb ik Spotnet gedownload, ik kan een nzb bestand downloaden bij place2home nadat ik iemand bedankt. (Waarom is dat trouwens?) De Nzb kan ik openen met Spotnet alleen stopt de download vaak op het einde.
      Sommige NZB bestanden van place2home werken wel maar die met een wachtwoord niet. Ik kan wel de Nzb file downloaden. Dan is er toch geen wachtwoord nodig. 
      Torrents vind ik toch nog makkelijker, maar hier staat meer Nederlandse films op.
    • Door lin1902
      Hoi!
      Ik ben niet zo heel erg bekend met het downloaden van films via internet, maar hoorde via via dat place2home.net een goede site was.
      Ik heb me daar echter aangemeld maar zie nergens een lijst met films of iets dergelijks staan. Wat is de bedoeling dat ik doe na aanmelding?