Jump to content
prati

nieuw lid.

Recommended Posts

een goedemorgen allemaal!!! Ben neen nieuw lid in de oudere leeftijd maar wel maar nog miet dood.vindt het web geweldig  omdat daardoor een hoop mogelijk is. Mijn interesse gaat uit naar series,films maar ook software. Ging altijd naar place2home maarja we weten hoe dat afliep.Hoop alleen maar op een leuke tijd bij duken.Nog een prettige dag verder!!!

fred

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Latest news

• Nu op het forum

• @Drifter Ik heb een account op opensubtitles maar de site werkt niet naar behoren. Ik kan geen berichten sturen, commentaar plaatsen onder een toegevoegde subtitle en ik kan de subtitle ook geen beoordeling geven. Ik weet dat ze bezig zijn met een compleet nieuwe versie van de website maar dit is nog in beta. @Duken Ik hoop het ook! Vertalers hebben meestal geen eigen website of emailadres maar misschien wordt dit bericht toch door hem gelezen op Duken :)
    • Hoi, ik heb precies hetzelfde. Zonder pardon of waarschuwing ben ik verbannen. Wat vreemd. Erg lastig dat je niemand kan bereiken om uitleg. En hoe dit opgelost kan worden.
    • Top Drifter, heb op die community een account dus ga ze gelijk binnenhalen!  Bedankt!
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Playmobil: The Movie

• Familie
    • Animatie

Dora and the Lost City of Gold

• Avontuur
    • Komedie

Crawl

• Thriller
    • Actie

UglyDolls

• Animatie