Spring naar bijdragen

tigersplace.net offline?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  111
  • Waardering:   43
  • Prestatiepunten:  1.416
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

5 hours ago, smurf038 said:

Wil je die ene ook met ons delen?

Ik zit op een aantal fora, heb geen enkele binding en ga dus geen reclame maken voor specifiek eentje.
De site welke ik bedoel is al jaren een gerespecteerde nederlandse community, staat in het overzicht van Duken en is via een app installatie of web interface te bereiken (en nee, ik bedoel niet Spotnet).
Hier moet je toch voldoende aan hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 43
  • 111

 

59 minuten geleden zei Jaccus:
  6 uur geleden zei smurf038:

Wil je die ene ook met ons delen?

 

59 minuten geleden zei Jaccus:

Ik zit op een aantal fora, heb geen enkele binding en ga dus geen reclame maken voor specifiek eentje.
De site welke ik bedoel is al jaren een gerespecteerde nederlandse community, staat in het overzicht van Duken

Hallo @smurf038, er is in dit geval geen sprake van een geheimzinnige nieuwe Community die niet in het Duken Nederlandse NZB Community overzicht te vinden is. Het is al vaker gezegd, dat als je een brede interesse hebt in het aangeboden illegale content, je ook een account moet hebben op meerdere Community's. Er zijn een paar NZB Community's die al langere tijd in de lucht zijn waar ook nauwelijks problemen spelen, maar dan kan het ook zomaar zijn dat je wat langer moet wachten op de nieuwste content. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  116
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-12-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

23 uur geleden zei keesjede:

en dat zeg jij die op een site zit waar je ook nog eigenaar van bent en waar je nu reclame voor maakt ,en  waar alleen maar om donaties gesmeekt word . En aan allen die maar afgeven op de verkeerde mensen de site is gewoon in de lucht hoor.

Word dat gezeik wel is zat mensen beschuldigen waar de site totaal niet van is !! ga geen link plaatsen dat mogen jullie zelf uitzoeken.

 

en de mensen die zo afgeven op tigersplace blijf gewoon weg je hoeft geen lid te worden lekker naar TNG gaan waar je bedolven word of je wil doneren en nee op Tigersplace word totaal niet om donaties gevraagd !

 

Nogmaals Tigersplace bestaat nog steeds .

Beste keesjede

wist niet dat het zoveel voor je deed, mijn ervaring is helaas anders en heb ik in de afgelopen tijd veel forums zien komen en weer verdwijnen waar het dus wel zo in elkaar zat. Dat ik nu iets te snel oordeel omdat dit toevallig exact op de voorgaande leek is een ander verhaal en mijn excuus daar voor. Ook ik ben een mens en kan het ook wel eens verkeerd hebben, vooral als je weer overal leest en hoort dat het met tigerplace weer het zelfde is gedaan... ook ik weet niet altijd of wat er rond gaat echt waar is of dat het toevallig zo lijkt ✌️ 

Tevens ben ik nergens eigenaar van, ik zit toevallig op TNG, that's it.  En wilde de kerst actie van TNG delen omdat er veel na gevraagd werd en hier veel mensen het jammer vonden dat ze weer opnieuw naar een plekje moesten zoeken... daar mag ik toch best een tip voor geven die gewoon hier op duken als giveaway überhaupt staat...  

Gr. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 6

  • Bijdragen:  37
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  864
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-07-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

20 uur geleden zei Jaccus:

Yep.

Tigersplace is weer online en volgens mij zijn ze hard bezig weer de nodige content beschikbaar te stellen.

Goed dat ze terug zijn!! Ik ben er blij mee.

super fijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 37

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...