(Nintendo DS R4) Opzoek naar R4i Gold 3ds PLUS Card x2
-
Similar Content
-
By Damay77
Dochter heeft een DS i XL met een R4 SDHC Dual-core 2017 kaartje erin. Een aantal spellen deden het niet. Scherm bleef op zwart of wit staan.
Ik heb de firmware van de DS geupdated en op de site van R4 (volgens mij) de laatste firmware van het kaartje gedownload. hoogste versie was die van 2018.
Een aantal spellen doen het weer maar alsnog een hele lijst niet. scherm gaat na het laden op wit of op zwart.
Wat heb ik gedaan:
- alles van het kaartje op de laptop gezet.
- kaartje Fat 32 geformatteerd.
- gedownloade firmware op het kaartje gezet
- Spellen terug gezet
- nadat ze het niet deden heb ik van die spellen de SAV-bestanden verwijderd. werkt ook niet
Wat doe ik verkeerd? of beter: hoe los ik dit op?
-
By Tijmen DS
Ik kan geen games spelen; blijft op laden staan. Hier onder in de foto’s welke ds ik heb en welke kaart. Heb er voor t laatst een tijdje terug mee gezeten, doet t nu niet meer. Iemand?
-
By arjan124
Hallo
ik heb een r4 gold pro kaartje gekocht voor mijn 3ds. ik heb wel oude r4 kaartje van 2013 en 14 maar wat moet ik doen om deze up and running te krijgen. als ik er een oude in doe met de spelletjes dan krijg ik de melding tlpatch of iets dergelijks.
wie kan me aub helpen. groetjes een hulpelose vader van een zoon die graag wil spelen.
-
By Cherry
Hallo allemaal,
Ik heb door de quarantaine mijn DSiXL maar weer eens uit de kast gehaald. Ik heb hiervoor een R4 kaartje van R4I-Gold.eu. Helaas kan ik deze website niet meer vinden. Heeft iemand enig idee hoe ik toch aan de goede update kan geraken?
Ik heb dezelfde als op het plaatje, alleen dan V6.2
-
-
-
Who was online 13 Users were Online in the last 2 hours
Recommended Posts