Jump to content

Actie: PIA VPN voor slechts €1,99 per maand & 2 maanden gratis

• Hoog gebruiksgemak en snelle VPN
  • Goede kwaliteit voor de scherpste prijs
  • Torrents, Usenet en Netflix mogelijk!
  • Plus 2 maanden gratis en 30 dagen niet goed geld terug

En de handleiding: Private Internet Access :goed:

Zo krijg je de nieuwe Pokémon Legends Arceus evoluties!

Guest
 Share

Recommended Posts

Pokemon-Legends-Arceus-Evolutie.thumb.jpg.cb6e65f68b0277fec854f015472f37ad.jpg

Pokémon Legends Arceus is eindelijk uit en veel trainers gaan in de Hisui-regio op stap om de Pokédex te vullen. Om die compleet te krijgen moet je alleen wel veel Pokémon vangen en natuurlijk ook een aantal evolueren. Wij vertellen je precies hoe je de nieuwe Pokémon Legends Arceus evoluties kunt krijgen!

1.thumb.jpg.e801061bce4ed86cac0c60d1ea0b779c.jpg

Hoe evolueer je Pokémon in Pokémon Legends Arceus?

Voordat we je uitleggen hoe je de specifieke Pokémon Legends Arceus evoluties kunt vinden, moet je alleen wel eerst weten hoe het evolutie-systeem werkt. In Legends Arceus werkt deze namelijk net wat anders. Als je dus alleen bekend bent met de oude evaluatievorm is het slim om even op te letten.

Evolueren van Pokémon gebeurt niet meer automatisch zodra een Pokémon een bepaald level heeft bereikt. Waar de monstertjes nog wel een bepaalde eis hebben om te evolueren, moet je zelf de keuze maken of de Pokémon daadwerkelijk moet evolueren. Dit kun je doen via het menu en daar krijg je dan ook een notificatie van. Evolutionaire stenen werken nog wel op de oude manier.

2.thumb.jpg.cc525a63e5cdcbcba3e75b53cfcebdf2.jpg

Growlithe evolueren in Hisuian Arcanine

We trappen af met Growlithe, de trouwe viervoeter uit de eerste generatie Pokémon. De gehele lijn heeft een nieuw uiterlijk in Pokémon Legends Arceus. Hetzelfde geldt gelukkig niet voor de evolutie. Die methode is vrijwel gelijk gebleven.

Waar de oorspronkelijke Growlithe via een Fire Stone kon evolueren, is hetzelfde mogelijk in Legends Arceus. Zodra je een Fire Stone vindt, hoef je alleen maar het menu te bezoeken en deze te gebruiken op een Growlithe die je hebt gevangen.

5.thumb.jpg.797e5d20fb79a7c66e5e544ab4ae8f82.jpg

Qwilfish evolueren in Overqwil

Qwilfish is de tweede kandidaat die een speciale nieuwe vorm krijgt in Pokémon Legends Arceus. De water-Pokémon uit de Johto-regio krijgt in Legends Arceus een nieuwe evolutie genaamd Overqwil. De nieuwe Pokémon is een Dark/Poison-type en kan alleen geëvolueerd worden als je een Hisuian Qwilfish vangt. Deze moet vervolgens minimaal level 15 zijn, want dan leert de Pokémon Barb Barrage.

Deze aanval moet Qwilfish minimaal 20 keer in Strong Style gebruiken, één van de twee aanvalsvormen die je aan kunt nemen tijdens gevechten. Zodra je dat gedaan hebt, kun je de Pokémon vervolgens gewoon evolueren. Hier krijg je dan uiteraard ook een notificatie voor.

3.thumb.jpg.08deb58159567e6032e48d013e5a96d4.jpg

Stantler evolueren in Wyrdeer

Ook Stantler krijgt in Pokémon Legends Arceus een nieuwe vorm. Wyrdeer is de naam van de geëvolueerde vorm van Stantler en is niet alleen een Normal-type. De evolutie is een dual-type, Normal en Psychic.

Net als bij Qwilfish kun je Stantler redelijk gemakkelijk evolueren. Wederom is het belangrijk dat je een bepaalde aanval een aantal keren gebruikt in een speciale Battle-vorm. Dit keer gaat het om de aanval Psyshield Bash die je 20 keer in Agile Style moet gebruiken. Daarna kun je Wyrdeer krijgen.

4.thumb.jpg.b9d299206ca06108151612f0ee477691.jpg

Ursaring evolueren in Ursaluna

Als laatste is er ook nog Ursaring. De beer uit Johto wordt ook voorzien van een gloednieuwe evolutie, genaamd Ursaluna. Gemakkelijk zal je die nieuwe vorm alleen niet verkrijgen, want Ursaring moet je op een speciale manier evolueren.

Je hebt namelijk een Peat Block nodig, een gloednieuw item in de game. Het item is alleen niet gemakkelijk te vinden en de kans dat je deze tegenkomt is wat kleiner dan gebruikelijk. De Crimson Mirelands is waar je moet zoeken door op de rug van je Ursaring te klimmen en rond te rennen. Wanneer je de optie krijgt om te graven voor een schat, moet je geluk hebben.

Wanneer je de Peat Block hebt, komt de volgende stap: terugkeren naar je kamp. Ursaring kan alleen evolueren in Ursaluna wanneer het volle maan is en dus moet je net zo lang rusten in je kamp tot de maan hoog staat. Vervolgens kun je de Peat Block gebruiken en je Pokémon evolueren.

• Replies 0
  • Created
  • Last Reply

Popular Days

Posted Images

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Share

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Beste lezer,  Meer dan 20 jaar geleden in het mooie jaar 2002 ben ik ooit begonnen aan Duken.nl. Een website om bezoekers te leren downloaden; wat toen de tijd niet meer als normaal was en waarmee de internet providers zelfs hun diensten verkochten (Sneller films downloaden? Kom naar de snelste provider ABC). Als ik nu zie hoe mijn kinderen omgaan met content kijken is het bijzonder dat wij vandaag de dag nog bestaan. Nooit had ik kunnen bedenken dat Duken.nl zoveel jaren actief zou zijn op de wondere wereld van het internet maar dat is voornamelijk te danken aan de loyale leden, moderators en de fijne bezoekers. Helaas moeten aan sommige zaken binnen onze community ook een einde komen. De afgelopen jaren is het een bijzondere tijd geweest voor de “download-piraat”. Zo mag ik ons toch wel noemen? Met de komst van (soms) goede legale alternatieven en het (niet altijd vrijwillige) vertrek van grote download communties binnen het Torrent en NZB landschap is de wereld van het downloaden steeds kleiner geworden. Ook op Duken.nl is dit merkbaar, zeker in de bezoekers aantallen en activiteit binnen het forum. De activiteit op het forum groeide hier weer als er andere download community verdween maar hier bleken ook de meeste problemen uit te voort te komen. Of het komt door de veranderende internetcultuur, het feit dat we aan het verharden zijn en/ of niet meer lief voor elkaar.  Er worden op Duken.nl zaken geplaatsen welke uitroepen tot minder fijn gedrag en daar wil ik absoluut buiten blijven. Wij bestaan uit een bijzonder klein team waarbij ik altijd hebt gezegd dat Privé altijd voor gaat. Helaas betekende het wel dat er berichten langer bleven staan welke daar niet thuishoorde. Wat altijd problemen met zich meebracht. En nu? Er komt steeds minder voldoening uit de site en krijg met het drukke privé leven het niet voor elkaar om de juiste energie & tijd hierin te steken. Het lezen van de reacties, op tijd modderen of het plaatsen van nieuwe handleidingen en nieuws lukt mij helaas niet meer. De avonden achter de laptop duiken en politie agentje spelen past mij al helemaal niet. Je doet het uiteindelijk altijd fout….  Om de druk weg te halen worden er simpele maar harde aanpassing gedaan op Duken.nl. Laat ik eerst nog zeggen dat ik ontzettend dankbaar ben voor de mooie discussies en hulp die de leden onderling hebben gegeven over de afgelopen jaren. Los van het downloaden was het ook een plek waar leden vrienden hebben mogen maken en we in een ver verleden zelfs uitjes hadden.  Alle content blijft hier bestaan en leesbaar. Het reageren op forum berichten, artikelen, links, handleidingen etc. is niet meer mogelijk. Ook het aanmaken van nieuwe (privé) berichten of topics gaat niet meer. We stappen over in een “alleen lezen” stand. Rust… lijkt het toverwoord.  We begrijpen dat dit een teleurstelling zal zijn voor de vele leden die mooie bijdragen hebben geleverd en we kunnen iedereen verzekeren dat de beslissing niet ondoordacht is genomen. Het doet stiekem ook een beetje heleboel boel pijn.  Bedankt voor het lezen en ik hoop ook op jullie begrip. Blijf positief en maak er wat moois van en wie weet wat de toekomst nog brengt.   Het was een mooie vaart. Duken out. It’s time to kick ass and chew bubble gum...and I’m all outta gum.    Toon volledig nieuwsbericht  
    • Ik las net dat bericht op Filmpaleis ook. Echt balen. Hoop dat ze snel weer online zijn. Maar als brein hun gevonden heeft, hoe willen dat dan doen.
  • Recente prestatie

• xOprin earned a badge
      One Month Later
  • Popular Contributors

Nobody has received reputation this week.

• Willekeurige films

• Random link

• Create New...