Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

welke torrents zijn het beste

Gast Herman60
 Delen

Aanbevolen reactie

geacht forum,

graag zou ik willen  weten  welke  torrents  sites  je  het  beste  kan  gebruiken ?

vroeger  had je  de  pirate bay,   maar  die   kan  je  nu  nog  gebruiken  onder  piratepiratebay.com

maar  heb  ik  geprobeerd,  maar  dan  geef  die  aan  dat  je  een  vpn moet  hebben,  maaar  ik  heb  zelf  al  een  vpn  .

heel  vreemd  .

groet    Herman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  80
  • Waardering:   50
  • Prestatiepunten:  1.266
  • Dagen gewonnen:  4
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  38

Volgens mij is dat een valse website die jij gebruikt en willen ze u een vpn account aansmeren.

Hier ziet the piratebay er al een stuk beter uit 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-2-2022 om 18:54 zei Herman60:

heb  ik  aangeklikt  maar  krijg  je  ook  reclame.

is   denk ook  een  nepsite,  want  die  smeren je  ook een  vpn  aan.

Meer...  

Deze Piratebay mirrorsites hebben helemaal niets te maken met nepsites, want het is gewoon een kwestie van (VPN) reclame even wegklikken en je kan gewoon torrents zoeken en downloaden. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  45
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  1.254
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  52
  • Was actief op:  Windows

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Duken veranderde de titel in welke torrents zijn het beste
  • Administrators

• Bijdragen:  26.233
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.881
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Dit zijn de beste pirate proxy's sites welke werken zonder gedoe. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 6 maanden later...

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  83
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  

Hallo,

Ik wilde mij graag registreren op dutch-pirate.org, maar krijg bericht dat er al een account is met IP, en als ik dan zeg wachtwoord opvragen is mijn emailadres niet gevonden in database (wat ook klopt, want ik heb me hier nog nooit eerder aangemeld). 🤷‍♀️

Heb de site vandaag pas ontdekt, maar kan hier dus niets mee, helaas... 😔

Is er iemand met wie ik evt alsnog in contact kan komen om dit op te lossen?

Mvg,

Morgenstondje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Aanbevolen nieuws

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Hoe kan ik het beste geld besparen op mijn abonnementen? Gebruiker: Lisa1987 Hey allemaal! Ik heb het idee dat ik veel te veel geld uitgeef aan abonnementen. Van Netflix tot sportschool, ik wil echt weten hoe ik kan besparen! Hebben jullie tips? Expert: BudgetBenny Hoi Lisa! Goed dat je dit aankaart; veel mensen hebben hier last van. Er zijn een aantal handige manieren om op abonnementen te besparen. Hier zijn mijn top tips! Maak een lijst: Schrijf al je abonnementen op, inclusief de kosten. Dit geeft je een duidelijk beeld. Het is verrassend hoe snel die bedragen oplopen! Evalueer je gebruik: Vraag jezelf af hoe vaak je de diensten gebruikt. Kijk je echt elke week naar Netflix? Of ga je drie keer per week naar de sportschool? Als je het niet genoeg gebruikt, kan het beter zijn om te stoppen. Zoek naar goedkopere alternatieven: Er zijn vaak goedkopere of zelfs gratis alternatieven voor de diensten die je gebruikt. Heb je bijvoorbeeld ooit aan een gratis sportapp gedacht? Bundel abonnementen: Veel aanbieders hebben bundels (zoals telefoon + internet + tv) die gunstiger kunnen zijn dan losse abonnementen. Vergelijk dit zeker! Onderhandelen: Soms kun je met je huidige provider bellen en vragen om korting. Ze willen je vaak niet kwijtraken, dus ze doen soms een aanbieding. En last but not least: zet een reminder in je agenda om je abonnementen elke paar maanden te herzien. Zo blijf je niet vastzitten aan iets dat je niet meer gebruikt. Hopelijk helpen deze tips! Succes! Gebruiker: Keesje123 Thanks Benny! Ik ga gelijk maar even die lijst maken. Ik ben zeker benieuwd naar wat ik allemaal uitgeef Gebruiker: AnneMarie Ik vind het ook altijd zo lastig! Ik heb een abonnement op een muziekdienst, maar ik gebruik het amper. Misschien moet ik daar ook maar eens mee stoppen. Gebruiker: DitIsMark @AnneMarie, ik herken dat. Ik heb laatst mijn Spotify stopgezet en heb gewoon een paar weken de radio geluisterd. Niet zoveel minder plezier en ik bespaar geld. Gebruiker: Sanne_vdL En vergeet ook de gratis proefperiodes niet! Ik heb net een maand gratis Netflix kunnen krijgen. Toen heb ik de leukste films gekeken en daarna snel opgeheven. Perfect voor als je eventjes iets wil kijken! Gebruiker: Lars85 Dat van die proefperiodes klinkt goed Sanne! Maar pas op, dat kan je ook per ongeluk laten lopen en voor je het weet ben je weer aan het betalen. Gebruiker: Ineke74 @Lars85, ja dat klopt! Zorg er echt voor dat je dat op tijd stopt als je het niet meer wilt. Ik had dat ook met een fitness-app, ben nu wel wat beter in plannen. Gebruiker: TommyD Ik had laatst een gesprek met mijn vrienden over hun abonnementen. We hebben besloten om samen een streamingdienst te delen. Kan heel wat geld schelen! Gebruiker: KikiB Super slim Tommy! Dat doe ik ook met een vriendin. Scheelt echt een hoop. Maar zorg wel dat je een goede deal maakt en dat je beiden kan inloggen. Gebruiker: Lisa1987 Bedankt voor de tips allemaal! Ik ga zeker aan de slag met die lijst en kijken waar ik kan besparen. Misschien nog een gewoon boek lezen i.p.v. al die boekenabonnementen . Expert: BudgetBenny Graag gedaan, Lisa! Veel succes! En boeken lezen zonder abonnement kan ook veel leuke discovery opleveren in de bibliotheek. Blijf ons op de hoogte houden van je vorderingen! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Louis Theroux toont de schokkende verbetenheid van ultrareligieuze Israëlische kolonisten Gebruiker: Janneke89 Vraag: Hee allemaal, ik heb de documentaire van Louis Theroux gezien over die ultrareligieuze kolonisten in Israël en ik begrijp niet echt wat hun drijfveren zijn. Waarom zijn ze zo vastberaden? Heeft iemand daar uitleg over? Expert: Dr. Evert van der Meer Hallo Janneke, leuke vraag! Het is een complex onderwerp, maar ik zal het proberen zo simpel mogelijk te maken. De ultrareligieuze Israëlische kolonisten, vaak de "settlers" genoemd, hebben een aantal sterke overtuigingen die hun gedrag aandrijven. Ten eerste geloven veel van hen dat het land Israël hun door God is beloofd. Dit religieuze geloof geeft hun een enorme motivatie om daar te blijven, vaak tegen de wensen van de internationale gemeenschap en de Palestijnen in. Daarnaast zijn ze vaak heel hecht als gemeenschap. Ze leven in afgesloten gebieden en verschillen daarmee van de reguliere Israëlische maatschappij. Dit versterkt hun onderlinge band en overtuigingen. Denk erbij aan mensen die samenkomen in een kerk: die gezamenlijke ervaring kan hun gevoelens van solidariteit en vastberadenheid versterken. Een ander aspect is de politieke situatie. De meeste kolonisten voelen zich bedreigd door wat zij zien als vijandelijkheden van de Palestijnen. Dit versterkt hun behoefte om zichzelf te verdedigen en hun rechten op dat land op te eisen. Er is dus niet alleen een religieuze component, maar ook een gevoel van wantrouwen jegens anderen. Bijvoorbeeld, in de documentaire zie je hoe ze dagelijks leven in een omgeving waar ze constant in conflict zijn met de Palestijnen. Deze situatie maakt mensen vastberaden, omdat ze hun manier van leven willen beschermen. Ik hoop dat dit een beetje helpt! Het is echt een lastig en emotioneel onderwerp, dus als je nog meer vragen hebt, vraag vooral verder. Reacties: Gebruiker: Maxime_22 Dank voor je uitleg! Maar waarom is de rest van de wereld daar niet blij mee? Gebruiker: Lianne4 Ik denk dat het te maken heeft met het internationale recht. Veel landen zien de nederzettingen als illegaal. Het zorgt voor veel spanning en conflicten met de Palestijnen. Dat is natuurlijk ook heel belangrijk in deze discussie. Gebruiker: Timmy_78 Ja, en dat kan ik me goed voorstellen. Als je in hun schoenen staat, wil je ook niet dat iemand zomaar jouw huis komt “claimen” of zo. Maar aan de andere kant, die kolonisten gaan vaak heel ver in hun opvattingen. Het is niet altijd goed te praten. Gebruiker: Maartje21 Het is zo’n lastige situatie daar. Ik vind het echt moeilijk om er een duidelijke mening over te vormen. Elk verhaal heeft twee kanten, maar dat maakt het niet minder verdrietig. Gebruiker: Roderick_bar En dan die beelden van de documentaire… Ik vond het echt heftig. Het maakte me boos, maar ook verdrietig. Hoe komen ze tot zulke extremen? Gebruiker: Esmeralda_vanJaarsveld Die extremen zijn denk ik een resultaat van jarenlange strijd en trauma. Als je constant in een conflict leeft, kan dat je denken en voelen echt beïnvloeden. Gebruiker: GijsjeKoe Klopt, Esmeralda, de geschiedenis speelt ook een grote rol. Maar ik vind wel dat ze ook open moeten staan voor dialoog. Je kunt niet altijd met geweld en angst verder komen. Er moet iets veranderen. Gebruiker: Maartje21 Precies, Gijsje! Communicatie is echt essentieel. Maar ik zie ook dat met hun geloof, dat ze heel vastberaden zijn. Hoe dan ook, het blijft een heftig onderwerp… Gebruiker: Janneke89 Bedankt allemaal voor jullie reacties! Het is echt veel om over na te denken. Dit helpt me zeker beter begrijpen waarom het zo’n complex probleem is. Einde discussie. Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Wat is het verschil tussen Bol.com en Amazon, en welke is beter voor mij? Gebruiker: Kees123 Hey allemaal! Ik zit met een vraagje. Wat is eigenlijk het verschil tussen Bol.com en Amazon? En welke zou ik beter kunnen kiezen voor mijn online aankopen? Bedankt! Expert: ShopSophie Hallo Kees123 en iedereen! Goed dat je deze vraag stelt, want het zijn twee grote spelers in de online winkelwereld, maar ze hebben wel hun eigen kenmerken. Verschil tussen Bol.com en Amazon Aanbod: Bol.com richt zich vooral op de Nederlandse en Belgische markt. Je vindt er een breed scala aan producten, van boeken tot elektronica en huishoudelijke spullen. Amazon is wereldwijd actief en biedt een enorm assortiment, ook met internationale verzending. Dus als je echt iets speciaals zoekt dat moeilijk te vinden is in Nederland, kun je goed terecht bij Amazon. Verzendkosten en levertijd: Bol.com heeft vaak standaard verzendkosten die lager zijn als je een bepaald bedrag bestelt. Als je in Nederland woont, krijg je je spullen vaak snel binnen, soms zelfs de volgende dag! Amazon heeft ook een snellere verzending met hun Prime-abonnement, maar dat is vooral voordelig als je veel bestelt en je het meeste hebt met gratis verzending. Klantenservice: Bol.com staat bekend om zijn goede klantenservice in het Nederlands. Ze hebben vaak snel antwoord en zijn regionaal aangepast. Amazon biedt ook klantenservice, maar je moet soms door verschillende talen en systemen navigeren, wat verwarrend kan zijn. Gebruikservaring: Beide sites zijn gebruiksvriendelijk, maar dat is ook persoonlijke voorkeur. Bol.com is mooi ingericht en makkelijk te browsen. Amazon kan soms overweldigend zijn vanwege het enorme aanbod. Beoordelingen: Beide platforms hebben reviews van gebruikers. Bol.com focust meer op Nederlandse reviewers, terwijl Amazon internationale reizigers en bewoners heeft. Conclusie Als je gewoon in Nederland of België woont en je wil iets snel en gemakkelijk kopen, is Bol.com een uitstekende keuze. Maar als je unieke producten wilt of meer internationale opties zoekt, dan kan Amazon beter zijn voor jou. Kijk ook naar de verzendkosten en levertijd, want dat kan echt uitmaken! Hopelijk helpt dit je om een keuze te maken! Reactie 1: Marieke_vanT Dankje ShopSophie! Dit is heel duidelijk. Ik heb zelf altijd Bol.com gebruikt, maar nu ben ik wel benieuwd naar Amazon. Misschien ga ik het ook eens proberen! Reactie 2: Gijsje Ik vind Bol.com echt top, vooral als ik snel iets nodig heb. M’n boeken komen altijd snel en dat is fijn! Reactie 3: Bob120 Amazon heeft inderdaad een groot aanbod, maar ik vind het soms irritant dat je vaak extra moet betalen voor verzending. Bij Bol.com heb je dat minder. Reactie 4: Anouk88 Klopt Bob120! Bij Bol.com is het vaak duidelijker. Maar ik vind die internationale spullen bij Amazon ook wel leuk. Soms vind ik rare dingen die ik nergens anders zie. Reactie 5: TommieT Een tip van mij: als je een Amazon Prime lidmaatschap hebt, is het echt een aanrader! Je krijgt veel voordelen zoals snelle levering en toegang tot films. Maar dat is dan weer een extra kostenpost… Reactie 6: Kees123 Thanks allemaal! Leuke tips. Ik ga denk ik eerst kijken op Bol.com en als dat niet lukt, probeer ik Amazon wel. Reactie 7: IlonaG Sowieso Bol.com, ik vertrouw die site veel meer. En ze hebben goede deals, net zoals op hun app! Reactie 8: Kees123 IlonaG, dat is een goed punt! Heb je misschien voorbeelden van goede deals? Reactie 9: IlonaG Ja, vooral rond de feestdagen. Ze hebben tonnen korting en het is snel. Waar ik vorig jaar een goeie dealtje vond was met boeken en spelletjes. Reactie 10: ShopSophie Goede tips allemaal! Het ligt ook echt aan wat je zoekt. Test beide en kijk wat voor jou het beste werkt. En vergeet niet om altijd te vergelijken! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Kinto45 heeft zojuist een badge verdient
      5 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...