Jump to content

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

  • Sign Up


army of strangers is uit de lucht



Recommended Posts


  • Content Count:  48
  • Reputation:   33
  • Achievement Points:  1,216
  • Days Won:  4
  • Joined:  10/04/2018
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

hoi allemaal kleine vraag ik krijg op army of strangers een zwarte beeld te zien met de volgende tekst.....

The requested page could not be loaded.

  • Check your internet connection and try again.
  • Certain browser extensions, such as ad blockers, may block pages unexpectedly. Disable these and try again.
  • Army of Strangers may be temporarily unavailable. Please check back later.

dus ik denk dat ze gestopt zijn maar dat weet ik niet zeker en ik heb ook niks gehoord of wat dan ook.

zou wel jammer zijn.

weer een site minder :(

van richardwiet

Edited by richardwiet
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  24
  • Reputation:   14
  • Achievement Points:  262
  • Days Won:  1
  • Joined:  08/31/2018
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  58

Laten we het hopen dat het een tijdelijk iets is en zo niet dat we een tip krijgen waar ze dan weer opduiken.

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  48
  • Reputation:   33
  • Achievement Points:  1,216
  • Days Won:  4
  • Joined:  10/04/2018
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

we zullen zien ,wie weet komen ze terug 

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  28
  • Reputation:   9
  • Achievement Points:  361
  • Days Won:  0
  • Joined:  10/28/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  44

Doet het gewoon

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  24
  • Reputation:   14
  • Achievement Points:  262
  • Days Won:  1
  • Joined:  08/31/2018
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  58

Dat is raar, want bij mij werkt hij nog steeds niet en het maakt niet uit welke browser of privescherm ik gebruik

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  28
  • Reputation:   9
  • Achievement Points:  361
  • Days Won:  0
  • Joined:  10/28/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  44

Dat is inderdaad apart ja

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  1
  • Reputation:   0
  • Achievement Points:  145
  • Days Won:  0
  • Joined:  03/20/2022
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Device:  Windows

Hier ook niet, niet onder Windhoos, niet onder Android, niet onder willekeurig welke browser dan ook. 

Krijg dit te zien This domain was recently registered at Namecheap.com. Please check back later!

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  202
  • Reputation:   45
  • Achievement Points:  2,248
  • Days Won:  1
  • Joined:  10/30/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Device:  Windows

Nee hier doet ie het ook van geen kanten, maar hopen dat het iets is met de server en niet het andere

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  5
  • Reputation:   2
  • Achievement Points:  148
  • Days Won:  0
  • Joined:  02/28/2022
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

inderdaad, hij doet het niet meer.

ook niet op verschillende browsers

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  155
  • Reputation:   32
  • Achievement Points:  834
  • Days Won:  1
  • Joined:  07/24/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Is Army for Stangers ook offline??

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  155
  • Reputation:   32
  • Achievement Points:  834
  • Days Won:  1
  • Joined:  07/24/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Ik had al per ongeluk ook een vraag gesteld over Army. Bij mij doet Army het ook niet. Iemand al een reden gegevonden?

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  9
  • Reputation:   5
  • Achievement Points:  237
  • Days Won:  0
  • Joined:  10/31/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Dat is balen. Ik mis Blackbunny en Vinny27 al heel erg en nu is deze site ook weg. Zonde hoor. Hopelijk komen ze snel terug.

  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  2
  • Reputation:   0
  • Achievement Points:  263
  • Days Won:  0
  • Joined:  11/25/2018
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  61
  • Device:  Windows

Ik schrok er ook van.

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  24
  • Reputation:   10
  • Achievement Points:  533
  • Days Won:  0
  • Joined:  06/28/2019
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Device:  Windows

ik hoop ook echt dat ze terug komen 

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  7
  • Reputation:   4
  • Achievement Points:  382
  • Days Won:  0
  • Joined:  02/07/2022
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Ik dacht dat het aan mijn compu lag maar inderdaad ik kom sinds gisterenavond terecht op Namecheap met de mededeling

"This domain was recently registered at Namecheap.com. Please check back later!"

 

OEPS dit is dubbel, onderwerp loopt al: Hier op Duken

Edited by JorisTweePinter
Link to comment
Share on other sites

Volgens mij worden er nu weer in 3 verschillende topics dezelfde mededelingen gegeven die kennelijk weer oneindig herhaald moeten worden. :( Waarom kan dat nu eens niet bij 1 berichtje blijven. Niemand heeft iets aan die herhalingen en de site komt er ook niet sneller door terug.

Edited by Skeletor
Link to comment
Share on other sites

Volgens mij worden er nu weer in 3 verschillende topics dezelfde mededelingen gegeven die kennelijk weer oneindig herhaald moeten worden. :( Waarom kan dat nu eens niet bij 1 berichtje blijven. Niemand heeft iets aan die herhalingen en de site komt er ook niet sneller door terug.

Edited by Skeletor
Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  48
  • Reputation:   33
  • Achievement Points:  1,216
  • Days Won:  4
  • Joined:  10/04/2018
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

mischien moet duken dan kijken of er iets in de instellingen gezet kan worden van bvb ik zet iets neer en als iemand anders dan ook een topic wil maken dan zegt die van er is al eentje van dat en dan word je door gelinkt naar die topic.

mischien is het maar een idee :)

Link to comment
Share on other sites

40 minuten geleden zei richardwiet:

mischien moet duken dan kijken of er iets in de instellingen gezet kan worden van bvb ik zet iets neer en als iemand anders dan ook een topic wil maken dan zegt die van er is al eentje van dat en dan word je door gelinkt naar die topic.

mischien is het maar een idee :)

Beste @richardwiet,

Ik denk dat dit meer een taakje voor de leden van Duken.nl is die kennelijk niet de moeite willen nemen om even een paar topics terug te lezen en dan ook kunnen zien hoeveel zelfde reacties er al geplaatst zijn. Dit steekt elke keer weer de kop op zodra er een Community uit de lucht is, om wat voor reden dan ook. Ik vindt dit forum vervuiling, maar dat is echt mijn persoonlijke mening. Waar het uiteraard weer op neer gaat komen, is dat er een aantal topics op slot gegooid moeten worden om de boel te stoppen.

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  111
  • Reputation:   43
  • Achievement Points:  1,457
  • Days Won:  0
  • Joined:  09/20/2019
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Device:  Windows

Dat Army of Strangers (voorlopig?) niet meer "up and running" is, kun je best aanmerken als een fors verlies.
Zij waren de laatste tijd goed bezig en met name het software topic stak kwalitatief en kwantitatief boven de rest uit (groter aanbod dan van andere bekende namen).
Ik wacht met smart op hun terugkeer.....

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  1
  • Reputation:   0
  • Achievement Points:  54
  • Days Won:  0
  • Joined:  03/22/2022
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Zou het iets met de oorlog in Oekraïene te maken kunnen hebben ivm het vreemdelingen legioen?

 

Link to comment
Share on other sites

1 uur geleden zei Jaccus:

Dat Army of Strangers (voorlopig?) niet meer "up and running" is, kun je best aanmerken als een fors verlies.
Zij waren de laatste tijd goed bezig en met name het software topic stak kwalitatief en kwantitatief boven de rest uit (groter aanbod dan van andere bekende namen).
Ik wacht met smart op hun terugkeer.....

Het verdwijnen van elke NZB Community is aan te merken als een fors verlies @Jaccus, want het aanbod van content wordt steeds kleiner en natuurlijk heeft elke downloader van content wel favorieten onder de verschillende uploaders. Het vervelende is alleen dat die bekende namen eigenlijk leven op bedankjes van trouwe downloaders op de verschillende community 's, maar er zijn nu alweer even snel 3 verschillende NZB Community 's in korte tijd de lucht uit gegaan en van al die bekende namen die daar actief waren hoor je hier op Duken.nl helemaal niets, terwijl de meeste toch hier ook wel een account hebben.

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  7
  • Reputation:   5
  • Achievement Points:  352
  • Days Won:  0
  • Joined:  08/25/2021
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Ik heb gister avond kort contact gehad met een staflid, ze hebben problemen met de  servers er word druk aan gewerkt.

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  7
  • Reputation:   5
  • Achievement Points:  352
  • Days Won:  0
  • Joined:  08/25/2021
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Wat ik ook al in het andere topic scheef.

Ik heb gister avond kort contact gehad met een staflid, ze hebben problemen met de  servers er word aan gewerkt.

Hopen dat ze er weer snel zijn.

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  37
  • Reputation:   7
  • Achievement Points:  864
  • Days Won:  0
  • Joined:  07/20/2020
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

laten we duimen gr donna23

Link to comment
Share on other sites

  • Duken locked, locked and unlocked this topic

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Forumdiscussie: Jade Anna van Vliet pronkt met verlovingsring en Patty Brard gaat voor korte coupe Gebruiker: Anna123 Hey allemaal! Ik zag laatst een foto van Jade Anna van Vliet met een verlovingsring en Patty Brard met een korte coupe. Wat vinden jullie van deze stijl? En hoe belangrijk is het om je stijl te change? Ben benieuwd naar jullie meningen! Expert: FashionGuru88 Hey Anna123! Goede vraag! Laten we even kijken naar beide stijlen. Jade Anna van Vliet straalt met haar verlovingsring en dat is niet zomaar. Mensen zien zo’n ring vaak als een symbool van liefde en toewijding. Het laat ook iets van je persoonlijkheid zien. Als iemand een verlovingsring draagt, laat dat zien dat ze in een hele mooie fase van haar leven zit. Over Patty Brard gesproken, haar korte coupe is erg trendy! Korte kapsels zijn praktisch en kunnen je gezicht echt laten stralen. Het kan ook een frisse look geven, vooral als je het iets durf te veranderen. Stijlen evolueren constant en dat is wat het leuk maakt. Of je nu een verlovingsring draagt of je haar kort knipt, het gaat uiteindelijk om hoe jij je voelt in je uiterlijk. En dat is waar het om draait! Vernieuwen is niet alleen voor de mode, maar ook voor jezelf. Gebruiker: StyleLover1991 Super leuk dat je dit vraagt, Anna123! Ik vind Jade’s ring mooi, maar ik ben meer fan van Patty’s korte haar. Het geeft echt een krachtige uitstraling, vind je niet? Gebruiker: FashionFan88 Ja, ik snap wat je zegt, StyleLover1991! Maar ik vind een mooie verlovingsring toch wel echt iets speciaals. Het is een statement van liefde. Zeker nu, met al die sociale media, kun je zo met je ring pronken! Gebruiker: KapselKoningin Beide zijn geweldig op hun eigen manier! De ring van Jade is zeker iets om trots op te zijn, maar korte kapsels zijn zó makkelijk. Je hoeft niet elke ochtend te stijlen, en je ziet er altijd fris uit. Wel een grote verandering als je altijd lang haar had! Gebruiker: Gigi Wel grappig dat vrouwen vaak keuzes maken die ook maatschappelijke berichten uitzenden. Een verlovingsring symboliseert traditie, terwijl een korte coupe meer vrijheid en moderniteit kan uitdragen. Ik vind het leuk dat ze zowel in hun eigen stijl blijven! Gebruiker: NicktheStylist Ja, dat zie ik ook zo, Gigi! En de tijd waarin je leeft speelt vaak een grote rol in je stijlkeuzes. Het is goed om jezelf te zijn en dingen te proberen, net zoals Jade en Patty doen. Gebruiker: SimpleEmma Ik vind het allemaal een beetje overdreven. Een ring is leuk, maar je moet jezelf vooral blij maken met je look, toch? Gebruiker: TrendWatcher90 Eens met SimpleEmma! Het is belangrijk om je fijn te voelen in wat je draagt of hoe je eruitziet. Of je nu een verlovingsring hebt of een kort kapsel, het moet bij jou passen. Gebruiker: Anna123 Dank voor alle reacties, allemaal! Het lijkt me dat stijl heel persoonlijk blijft. Ik vind de ring van Jade ook echt heel mooi, maar Patty haar korte kapsel maakt haar ook heel anders. Eigenlijk, wat je eerder zei over vernieuwen klopt wel. Met deze levendige discussie hoop ik dat jullie meer inzicht hebben gekregen in de stijlen van Jade Anna van Vliet en Patty Brard! Wat voor stijlen of veranderingen spreekt jou aan? Laat het weten in de reacties! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Voorstellen – Hoi allemaal, ik ben Sam! Gebruikersnaam: SamWink Hallo iedereen! Ik ben Sam en ik ben nieuw hier op het forum. Ik kom uit Groningen en ik ben ontzettend blij om me bij deze geweldige community aan te sluiten! Een beetje over mezelf: ik ben 27 jaar en ik hou van tuinieren, koken en natuurlijk shoppen! Maar zoals de meeste mensen, probeer ik ook slim om te gaan met mijn aankopen zodat ik niet teveel betaal. Daarom vroeg ik me af: wat zijn jullie tips voor slimme aankopen? Ik merk soms dat ik impulsief dingen koop, en dat is niet altijd zo handig. Ik heb me aangemeld omdat ik op zoek ben naar advies en ervaringen van anderen. Het lijkt me leuk om van jullie te leren en misschien kan ik zelf ook tips delen! Hebben jullie misschien een paar goede tips of manieren om budgetvriendelijk te winkelen? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen! Groetjes, Sam Reactie van een expert: Gebruikersnaam: BudgetGuru Hey Sam! Welkom op het forum! Wat leuk dat je je hebt aangemeld. Slimme aankopen doen is een goede vaardigheid om te ontwikkelen en ik kan je daar zeker bij helpen. Hier zijn een paar tips: Maak een budget: Voordat je gaat winkelen, bepaal hoeveel je wilt uitgeven. Dit helpt je om niet meer uit te geven dan je van plan was. Vergelijk prijzen: Gebruik apps of websites om prijzen te vergelijken. Soms kan hetzelfde product bij de ene winkel veel goedkoper zijn dan bij de andere. Wacht op kortingen: Veel winkels hebben seizoensgebonden uitverkoop. Als je iets wilt kopen, kijk dan of het binnenkort in de aanbieding komt. Koop tweedehands: Voor dingen zoals kleding of meubels vind je vaak geweldige deals in tweedehandswinkels of online marktplaatsen. Maak een verlanglijstje: Als je iets wilt kopen, zet het dan op een lijst. Geef jezelf een paar dagen om erover na te denken voordat je het koopt. Vaak heb je het misschien helemaal niet meer nodig. Hopelijk heb je hier iets aan! Als je meer vragen hebt, laat het me weten! Reacties van andere gebruikers: Gebruikersnaam: KopenEnVerkopen Hey Sam! Welkom! Wat leuk dat je van tuinieren houdt! Heb je al iets in je tuin geplant deze lente? Gebruikersnaam: SlimmeSophie Hoi Sam! Goede tips daar BudgetGuru! Ik gebruik ook altijd een app voor aanbiedingen. Het scheelt echt veel! Gebruikersnaam: BartDieHard Welkom, Sam! Ik vind het altijd leuk om nieuwe mensen hier te zien. Wat is het coolste dat je ooit hebt gekocht? Gebruikersnaam: MoederKruisje Ha Sam! Geweldige tips! Ik koop ook vaak tweedehands. Ik heb laatst een super leuke fauteuil voor mijn woonkamer gevonden. Scheelt echt een hoop geld! Gebruikersnaam: SamWink (oud) Dank jullie wel voor de reacties! @BartDieHard, het coolste dat ik ooit heb gekocht? Hmm, dat moet mijn retro platenspeler zijn! Gebruikersnaam: SparenMetStijl Hey Sam! Je kunt ook een ‘cashback’-site uitproberen. Je krijgt geld terug als je online winkelt. Dat is echt een geweldige manier om te besparen! Gebruikersnaam: CrazyCatLady @SparenMetStijl dat is weer een leuke tip, dankje! Maar werkt dat echt of zijn er vaak haken en ogen aan? Gebruikersnaam: BudgetGuru (oud) @CrazyCatLady Goed dat je er naar vraagt! De meeste van die sites zijn betrouwbaar, maar lees altijd de voorwaarden. Zorg ervoor dat je alles begrijpt voordat je gaat winkelen! Gebruikersnaam: SamWink (oud) Ik ga zeker kijken naar die cashback-sites! Bedankt voor de tips, iedereen! Wat een leuke community hier! Gebruikersnaam: HappyShopper Ik ben blij voor je, Sam! Laten we samen goed leren winkelen! Ik kijk uit naar meer gesprekken met je! Gebruikersnaam: TanjaDeGekke Haha, ik ben ook altijd impulsief met aankopen! probeer die tips vooral uit en laat ons weten hoe het gaat! Laten we knallen met budget-winkelen! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom heb ik een API-sleutel nodig en waar gebruik ik het voor? Gebruiker123: Heey, ik heb een vraagje. Waarom heb ik een API-sleutel nodig voor het downloaden via nieuwsgroepen en Spotnet? Waar gebruik ik het precies voor? Bedankt alvast! Expert_Niels: Hey Gebruiker123! Goede vraag! Een API-sleutel is eigenlijk een soort toegangscode die je nodig hebt om met bepaalde diensten te communiceren. Stel je voor dat je naar een concert wil, maar je hebt een ticket nodig om binnen te komen. Zo werkt het ook met een API-sleutel! In dit geval, als je gebruik maakt van Spotnet of andere apps die met nieuwsgroepen werken, dan hebben deze programma’s die sleutel nodig om toegang te krijgen tot de servers waar de bestanden zijn opgeslagen. Het zorgt ervoor dat alleen geautoriseerde gebruikers toegang krijgen en helpt ook om misbruik te voorkomen. Bijvoorbeeld, als je met Spotnet iets wilt downloaden, dan vraagt het programma aan de server: "Hee, ik ben deze gebruiker, en ik heb die API-sleutel om dit bestand te downloaden." De server checkt of alles klopt en laat je dan toe. Zonder die sleutel krijg je gewoon geen toegang. Dus kort samengevat: je hebt die sleutel nodig om ervoor te zorgen dat je veilig en legaal gebruik kunt maken van de diensten die je wilt gebruiken. Heb je nog meer vragen? User_Amy: Thanks voor de uitleg, Niels! Super duidelijk. Dus als je geen sleutel hebt, kun je niks downloaden? Gebruiker456: Ja, precies! Zonder die sleutel ben je echt een beetje verloren. Maar als je een account hebt op Spotnet, krijg je meestal automatisch je sleutel, toch? Expert_Niels: Klopt, Gebruiker456! Bij de meeste diensten krijg je jouw sleutel gewoon wanneer je je registreert. Het is een belangrijke stap om een veilige omgeving te waarborgen. Gebruiker789: Ik heb laatst gehoord dat je die sleutels ook kan delen, maar dat dat niet altijd kan? Iemand daar meer over? User_Amy: Ja, ik heb dat ook gehoord! Maar volgens mij mag dat niet omdat het tegen de regels is van de meeste diensten. Je riskeert dan dat je geband wordt. Expert_Niels: Inderdaad, Amy! Het delen van je API-sleutel kan leiden tot problemen. Het is als het delen van je Netflix-wachtwoord: het kan handig zijn, maar liever niet, omdat je dan in de problemen kan komen. Gebruiker456: Boeiend! Ik dacht dat ik gewoon mijn sleutel met vrienden kon delen. Dan maar gewoon zelf de dingen downloaden, haha! User_Jan: Gewoon je eigen sleutel gebruiken is het veiligste. En als je vragen hebt, kan je altijd hier terecht! Gebruiker123: Thanks allemaal voor de reacties! Nu snap ik het een stuk beter. Ik ga me maar eens registreren! Expert_Niels: Graag gedaan, Gebruiker123! Veel succes en als je nog meer vragen hebt, gewoon vragen! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • Libra51 earned a badge
      6 year
  • Recente actieve topics

  • Popular Contributors

    Nobody has received reputation this week.

  • Willekeurige films

  • Random link

×
×
  • Create New...