Jump to content

Actie: PIA VPN voor slechts €1,99 per maand & 2 maanden gratis

• Hoog gebruiksgemak en snelle VPN
  • Goede kwaliteit voor de scherpste prijs
  • Torrents, Usenet en Netflix mogelijk!
  • Plus 2 maanden gratis en 30 dagen niet goed geld terug

En de handleiding: Private Internet Access :goed:

Oude cartoons en tekenfilms gezocht

Recommended Posts

• Content Count:  8
  • Achievement Points:  214
  • Days Won:  0
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Device:  Windows

Iemand hier die toevallig nog de oude cartoons heeft?

Zoals:

Sinbad de Zeeman
Vicky de viking
Nils Holgersson
Maple town
Dommel
Ovide en zijn vriendjes
Etc

Liefst NL gesproken maar mag ook Engels :). 

• Replies 14
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Welkom Baquinn,

Er is misschien best een lid die een tip kan geven waar deze cartoons nog te vinden zijn, maar het is verboden voor Duken.nl leden om illegale content te delen, dus jouw vraag is eigenlijk verkeerd gesteld of hoort hier niet thuis.

• Last Seen:  

Bedankt voor je reactie. 
Ik zie nergens een optie op mijn reactie te bewerken dus ik zal de vraag via deze weg anders formuleren.

Ik ben op zoek naar een manier om oude cartoons te kijken.
Zoals:

Sinbad de Zeeman
Vicky de viking
Nils Holgersson
Maple town
Dommel
Ovide en zijn vriendjes
Etc

Liefst NL gesproken maar mag ook Engels :). 

Kan iemand mij een zetje in de goede richting geven? 

• Content Count:  39
  • Achievement Points:  1,087
  • Last Seen:  

kijk eens op youtube  

daar zou ik eens starten met zoeken 

daar staat echt veel op 

mischien ook wel wat jij zoekt 

Edited by niemanx

• Last Seen:  

Zeker! Echter helaas niet alle afleveringen van bijvoorbeeld een Sinbad de zeeman, Maple Town, Star street :).
Bedankt in ieder geval! 

Je maakt de meeste kans om nog complete Tekenfilm series te downloaden als NZB op Spotnet/Spotweb/nzbserver.com. Daar staan een aantal van de door jou genoemde titels die nog geen jaar geleden zijn geüpload. Andere downloadsites die een uitgebreide database hebben in dat genre zal je niet meer vinden.

• Duken changed the title to Oude cartoons en tekenfilms gezocht

• Last Seen:  

Bedankt! :)
Om heel specifiek te zijn zoek ik de volgende series nog:

Maple town (lijkt van de aard bodem verdwenen). 
Sinbad de zeeman.
Wickie de viking. 

Liefst Nederlands maar engels is ook prima. 

Hoop zo dat iemand me een zetje in de goede richting kan geven :)

• Content Count:  66
  • Achievement Points:  957
  • Last Seen:  

Wooow! Jeugd sentiment! Alhoewel ik later nog weleens deze series heb gekeken en toen absoluut niet kon snappen dat ik dat leuk vond 😛 

On topic;
Ik heb even wat zitten zoeken.. Op Piratebay staan wel wat maar die hebben 0 seeders.. Je zou ze eens kunnen importeren in je Torrent client en kijken of het iets doet... Ik denk dat je op zoek naar een forum waar liefhebbers zijn die dit nog delen. Het zal ongetwijfeld ergens staan maar je zal behoorlijk je best moeten doen! 

Op nzbserver staat nog wel wat.. Maar dat is ondertussen 11 jaar oud... 😅

Edited by SirNixon

• Content Count:  29
  • Achievement Points:  1,162
  • Days Won:  2
  • Last Seen:  

Op 5-9-2022 om 22:29 zei Baquinn:

Bedankt! :)
Om heel specifiek te zijn zoek ik de volgende series nog:

Maple town (lijkt van de aard bodem verdwenen). 
Sinbad de zeeman.
Wickie de viking. 

Liefst Nederlands maar engels is ook prima. 

Hoop zo dat iemand me een zetje in de goede richting kan geven :)

ik weet niet wat je retentie is maar ze staan allemaal op Spotnet met nederlandse ondertitel of nederlands gesproken

Edited by naafke

• Last Seen:  

2 uur geleden zei naafke:

ik weet niet wat je retentie is maar ze staan allemaal op Spotnet met nederlandse ondertitel of nederlands gesproken

Ik heb net even gekeken maar de meeste zijn niet meer binnen te halen. Helaas. 
Of het moet zijn dat ik het niet snap (ben helemaal nieuw vwbt news groepen)

• Content Count:  29
  • Achievement Points:  1,162
  • Days Won:  2
  • Last Seen:  

Op 7-9-2022 om 21:15 zei Baquinn:

Ik heb net even gekeken maar de meeste zijn niet meer binnen te halen. Helaas. 
Of het moet zijn dat ik het niet snap (ben helemaal nieuw vwbt news groepen)

je hebt wel een payserver nodig, en het verschilt per abbonnement wat de retentie is. ik heb bijvoorbeeld Eweka met een retentie van meer dan 4000 dagen.

heb net even Maple town getest en die komt bij mij gewoon binnen.

• Last Seen:  

13 minuten geleden zei naafke:

je hebt wel een payserver nodig, en het verschilt per abbonnement wat de retentie is. ik heb bijvoorbeeld Eweka met een retentie van meer dan 4000 dagen.

heb net even Maple town getest en die komt bij mij gewoon binnen.

Vreemd. Ik had met het uitproberen ook Eweka geprobeerd (via de gratis trial). Echter die vond ze wel maar kreeg ze niet gedownload.. Nogmaals ik ben nieuw tot deze manier dus wellicht doe ik iets fout?

Edited by Baquinn

• Content Count:  214
  • Achievement Points:  4,202
  • Days Won:  11
  • Last Seen:  

Ik heb Eweka ook jaren gehad, zelfs posten van 4400 dagen binnen, welliswaar met kleine reparatie maar komt wel binnen. En gebruik Sabnzbd, beste dl software!!!

• Last Seen:  

Ik heb nu spotnet gebruikt (https://www.spotnet.tk/) omdat daar over gerept werd.
Zou dit het probleem zijn?

• Content Count:  66
  • Achievement Points:  957
  • Last Seen:  

Staan op Drunkenslug.com

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Beste lezer,  Meer dan 20 jaar geleden in het mooie jaar 2002 ben ik ooit begonnen aan Duken.nl. Een website om bezoekers te leren downloaden; wat toen de tijd niet meer als normaal was en waarmee de internet providers zelfs hun diensten verkochten (Sneller films downloaden? Kom naar de snelste provider ABC). Als ik nu zie hoe mijn kinderen omgaan met content kijken is het bijzonder dat wij vandaag de dag nog bestaan. Nooit had ik kunnen bedenken dat Duken.nl zoveel jaren actief zou zijn op de wondere wereld van het internet maar dat is voornamelijk te danken aan de loyale leden, moderators en de fijne bezoekers. Helaas moeten aan sommige zaken binnen onze community ook een einde komen. De afgelopen jaren is het een bijzondere tijd geweest voor de “download-piraat”. Zo mag ik ons toch wel noemen? Met de komst van (soms) goede legale alternatieven en het (niet altijd vrijwillige) vertrek van grote download communties binnen het Torrent en NZB landschap is de wereld van het downloaden steeds kleiner geworden. Ook op Duken.nl is dit merkbaar, zeker in de bezoekers aantallen en activiteit binnen het forum. De activiteit op het forum groeide hier weer als er andere download community verdween maar hier bleken ook de meeste problemen uit te voort te komen. Of het komt door de veranderende internetcultuur, het feit dat we aan het verharden zijn en/ of niet meer lief voor elkaar.  Er worden op Duken.nl zaken geplaatsen welke uitroepen tot minder fijn gedrag en daar wil ik absoluut buiten blijven. Wij bestaan uit een bijzonder klein team waarbij ik altijd hebt gezegd dat Privé altijd voor gaat. Helaas betekende het wel dat er berichten langer bleven staan welke daar niet thuishoorde. Wat altijd problemen met zich meebracht. En nu? Er komt steeds minder voldoening uit de site en krijg met het drukke privé leven het niet voor elkaar om de juiste energie & tijd hierin te steken. Het lezen van de reacties, op tijd modderen of het plaatsen van nieuwe handleidingen en nieuws lukt mij helaas niet meer. De avonden achter de laptop duiken en politie agentje spelen past mij al helemaal niet. Je doet het uiteindelijk altijd fout….  Om de druk weg te halen worden er simpele maar harde aanpassing gedaan op Duken.nl. Laat ik eerst nog zeggen dat ik ontzettend dankbaar ben voor de mooie discussies en hulp die de leden onderling hebben gegeven over de afgelopen jaren. Los van het downloaden was het ook een plek waar leden vrienden hebben mogen maken en we in een ver verleden zelfs uitjes hadden.  Alle content blijft hier bestaan en leesbaar. Het reageren op forum berichten, artikelen, links, handleidingen etc. is niet meer mogelijk. Ook het aanmaken van nieuwe (privé) berichten of topics gaat niet meer. We stappen over in een “alleen lezen” stand. Rust… lijkt het toverwoord.  We begrijpen dat dit een teleurstelling zal zijn voor de vele leden die mooie bijdragen hebben geleverd en we kunnen iedereen verzekeren dat de beslissing niet ondoordacht is genomen. Het doet stiekem ook een beetje heleboel boel pijn.  Bedankt voor het lezen en ik hoop ook op jullie begrip. Blijf positief en maak er wat moois van en wie weet wat de toekomst nog brengt.   Het was een mooie vaart. Duken out. It’s time to kick ass and chew bubble gum...and I’m all outta gum.    Toon volledig nieuwsbericht  
    • Ik las net dat bericht op Filmpaleis ook. Echt balen. Hoop dat ze snel weer online zijn. Maar als brein hun gevonden heeft, hoe willen dat dan doen.
  • Recente prestatie

• zorro 1970 earned a badge
      2 year
  • Popular Contributors

Nobody has received reputation this week.

• Willekeurige films

• Random link

• Create New...