Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

NZB-WISEGUYS is currently unavailable

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  202
  • Waardering:   45
  • Prestatiepunten:  2.204
  • Dagen gewonnen:  1
  • Status:  Offline
  • Actief:  

En helaas ze komen niet meer terug staat er😡

screenshot_20221010_082708.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  20
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  325
  • Actief:  

ja ook alweer weg en komt niet meer terug....  Nu is er nog eentje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  8
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  402
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  69

Er zijn geen forums meer over, erg jammer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-10-2022 om 08:27 zei Rinus1955:

Er zijn geen forums meer over, erg jammer

Meer...  

Als u een beetje alle berichten op dit forum volgt zou u moeten weten dat er best nog wel een aantal NZB sites zijn waar meer dan voldoende content te vinden is. Ik geef geen overzicht meer, want dat is echt allemaal normaal terug te vinden op het forum. Het kost misschien alleen iets meer moeite om, maar je moet er wel wat voor over hebben als je wil blijven downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  36
  • Actief:  

Op 10-10-2022 om 08:38 zei Skeletor:

Als u een beetje alle berichten op dit forum volgt zou u moeten weten dat er best nog wel een aantal NZB sites zijn waar meer dan voldoende content te vinden is. Ik geef geen overzicht meer, want dat is echt allemaal normaal terug te vinden op het forum. Het kost misschien alleen iets meer moeite om, maar je moet er wel wat voor over hebben als je wil blijven downloaden.

Meer...  

Misschien toch even en hint geven aub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5
  • Prestatiepunten:  131
  • Actief:  
  • Leeftijd:  60

Op 10-10-2022 om 11:48 zei HZWR:

Meer...  

Inderdaad. @Skeletor  hier staan dus ook sites bij die reeds offline zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  242
  • Waardering:   490
  • Prestatiepunten:  4.912
  • Dagen gewonnen:  12
  • Actief:  
  • Leeftijd:  53

Eens met Skeletor, gewoon even kijken, en iedereen die een beetje op usenet zit weet inmiddels wel dat er nog 2 Nederlandse sites overzijn.
Samurai Place (alleen op invite) en Harddarkenss, die nog wel open is voor registraties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-10-2022 om 11:48 zei HZWR:

Meer...  

Beste @HZWR, het is al enkele jaren zo dat wanneer er een vrij populaire alles leverende NZB Community in de lucht is, dat een ontelbaar aantal personen daar lid van wil zijn, maar dan verder niet meer omkijken naar andere mogelijkheden. Zodra die Community om wat voor reden weer moet stoppen is het hek van de dam en gaan er honderden tegelijk lopen zoeken naar een alternatief. En drie keer raden waar die personen dan ineens allemaal terecht komen op hun zoektocht. Juist Duken.nl, waar dan bijna wanhopig om hulp wordt gevraagd, terwijl die informatie allemaal uitvoerig bijna dagelijks wel besproken wordt, maar er is bijna niemand die de moeite wil nemen om zelf wat op te zoeken zoals dat vrij normaal is op een Forum.

Leden van Duken.nl hebben in de afgelopen jaren heel veel mensen geholpen met het oplossen van problemen en inmiddels tientallen Torrent en NZB Community's hebben via Duken.nl kunnen laten weten waar mensen lid konden worden en op welke manier. Daar hebben ook Community's tussen gezeten die de berichtgeving op Duken.nl helemaal niet op prijs stelden, omdat ze het idee hadden dat wanneer ze zo anoniem mogelijk bleven, er ook meer kans was uit handen te blijven van BREIN, maar dat is alleen maar een sprookje. Uit handen blijven van BREIN is een zaak van goede Hosting en het goed dicht timmeren van je Beveiliging en Donatie systeem en het meest belangrijke een Betrouwbare staf die weet op de juiste en veilige manier te communiceren zonder daarbij privé gegevens te gebruiken, of te onthullen.

Op dit moment zijn er weer een behoorlijk aantal Uploaders actief op nzbserver.com, waar je zonder lidmaatschap kan downloaden, die eerst op wat andere NZB Community's actief zijn geweest, maar die nu dus uit de lucht zijn. De enige vrij toegankelijke Nederlandse NZB Community die wel een aantal registratie voorwaarden heeft is HarddarkennsLees vooral wat er in de reacties staat bij de link voordat daar weer onnodig vragen of opmerkingen over geplaatst gaan worden.

Als je een beetje ervaring hebt en zelf wat kan doen met het toevoegen van een NL ondertiteling van bijvoorbeeld  Opensubtitles.orgzijn er regelmatig mogelijkheden om lid te worden van wat buitenlandse NZB Community's zoals Drunkenslug.com of NinjaCentral of nzbgrabit.xyz, die regelmatig hun deuren opengooien voor registratie, waar ook ontzettend veel Netflix of HBO serie afleveringen geüpload worden met Multi-subs, waaronder Nederlands.

Voor iedereen die nu op zoek is, kan ik maar 1 tip meegeven en dat is; blijf regelmatig opletten op berichten met tips op Duken.nl, want je kan maar beter een account hebben bij een aantal Community's dan bij 1 waarvan je denkt dat die eeuwig in de lucht blijft. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  44
  • Waardering:   23
  • Prestatiepunten:  1.218
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41
  • Was actief op:  Windows

https://www.proxyrarbg.org/torrents.php

amerikaans torrent site 

kan je downloaden zonder lid te zijn 

en heel veel films en serie staan er gewoon met retail nl sub 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2
  • Prestatiepunten:  128
  • Actief:  

Och wat jammer weer 😞

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Topic: Hoe los ik de Xbox foutcode op zonder technische kennis? GamePeter: Hey allemaal, ik heb een probleem met mijn Xbox. Er verschijnt een foutcode en ik heb geen idee wat ik moet doen. Ik ben niet zo technisch aangelegd, dus hopelijk kan iemand het makkelijk uitleggen? Alvast bedankt! ExpertAlex: Hey GamePeter! Geen paniek, het is helemaal niet zo moeilijk om die foutcode aan te pakken. Eerst, laten we even kijken wat je kunt doen. Herstart je Xbox: Dit klinkt simpel, maar soms is dat alles wat nodig is. Koppel de stroomkabel los en wacht even. Sluit het daarna opnieuw aan en kijk of de foutcode weg is. Controleer je verbinding: Zorg ervoor dat je Xbox goed verbonden is met internet. Als je verbinding zwak is, kan dat problemen geven. Probeer je router te resetten door deze ook even stroomloos te maken. Update je software: Soms kun je dingen oplossen door de software bij te werken. Ga naar ‘Instellingen’, dan ‘Systeem’ en klik op ‘Updates’. Zorg ervoor dat je de laatste versie hebt. Controleer op oververhitting: Zet je Xbox op een plek waar hij goed kan ademen. Als hij oververhit raakt, kan dat ook die foutcode veroorzaken. Zorg dat er genoeg ruimte omheen is. Fabrieksinstellingen herstellen: Dit is de laatste optie en alleen als niets anders werkt. Hiermee worden alle gegevens verwijderd, dus maak eerst een backup als je belangrijke dingen hebt. Ga naar ‘Instellingen’ > ‘Systeem’ > ‘Resetten’ en kies voor ‘Fabrieksinstellingen’. Laat me weten of je nog vragen hebt of als iets niet duidelijk is! NinaSwitch: Thanks, Alex! Echt een handige uitleg. Heb een beetje hetzelfde probleem gehad en met herstarten was ik er al vanaf. GamerGuy: Ah cool, dat van die updates wist ik helemaal niet. Ga ik straks even checken. Heb je trouwens nog meer tips voor als je geen toegang hebt tot je account? GamePeter: Dank je, Alex! Ik ga het even proberen. Hopelijk lost dat het probleem op. Als het niet werkt, laat ik het je weten! TechieTim: GamerGuy, je kunt via de website van Xbox inloggen om je accountgegevens te resetten. Maar als je foutcodes blijft krijgen, kan het ook zijn dat je hardware een probleem heeft. In dat geval zou ik contact opnemen met de klantenservice. NinaSwitch: Ja klopt, die klantenservice kan soms echt helpen. Ik had ook een probleem en ze waren supervriendelijk. Heeft iemand hier trouwens ervaring met het terugsturen van een defecte Xbox? GamePeter: Ja, ik las dat je vaak een retourlabel krijgt en gewoon in de doos moet terugsturen. Maar duurt het lang voordat je je Xbox terugkrijgt? ExpertAlex: Dat kan inderdaad wel een paar weken duren. Het hangt er ook vanaf hoe druk ze het hebben. Maar je krijgt meestal wel updates over wat er met je teruggestuurde Xbox gebeurt. GamerGuy: Super bedankt allemaal! Dit helpt echt. Ik voel me een stuk minder gestrest nu! Als ik issues blijf houden, kom ik terug met meer vragen. NinaSwitch: Dat is de spirit, GamerGuy! Samen lossen we het op. Laat ons weten hoe het gaat! GamePeter: Zal ik doen! Thanks weer! Fingers crossed dat het snel opgelost is. Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Waarom zou ik eigenlijk een wachtwoordmanager moeten gebruiken? Gebruiker: Lotte123 Hey allemaal, ik heb een vraagje. Ik heb gehoord over wachtwoordmanagers, maar ik snap niet echt waarom ik die zou moeten gebruiken. Zijn ze echt nodig? Kunnen jullie me helpen? Expert: TechGuru Hey Lotte! Goede vraag. Wachtwoordmanagers zijn eigenlijk super handig! Hier zijn een paar redenen waarom je erover zou moeten nadenken: Veiligheid: Hoe vaak gebruik je hetzelfde wachtwoord voor verschillende accounts? De meeste mensen maken de fout om één of twee wachtwoorden overal te gebruiken. Als één site gehackt wordt, kunnen hackers ook inloggen op je andere accounts. Een wachtwoordmanager genereert complexe en unieke wachtwoorden voor elk van je accounts, dus je hoeft je daar geen zorgen meer over te maken. Gemak: Het is lastig om al die wachtwoorden te onthouden, zeker als je er veel hebt. Met een wachtwoordmanager hoeft je alleen maar één hoofdwachtwoord te onthouden. Dat is veel makkelijker! Je kunt je bijvoorbeeld voorstellen dat het als een sleutel is voor al je digitale deuren. Automatisch invullen: Wachtwoordmanagers kunnen inloggegevens automatisch invullen, wat tijd scheelt. Geen gedoe meer met het handmatig typen van informatie. Veilig opslaan: Ze helpen ook om andere gevoelige gegevens te bewaren, zoals je creditcardinformatie of notities. Alles veilig op één plek. Multi-device: De meeste wachtwoordmanagers synchroniseren met al je apparaten. Dus als je je telefoon of laptop gebruikt, heb je altijd toegang tot je wachtwoorden. Als je nog meer vragen hebt, stel ze gerust! Gebruiker: Bram78 Klinkt goed, maar zijn ze niet duur? Gebruiker: TechGuru Hey Bram, dat dacht ik ook eerst! Maar er zijn heel veel gratis opties. Zeker voor beginners is het slim om eens een gratis wachtwoordmanager te proberen. Wil je meer info over specifieke oplossingen? Gebruiker: SarahMarie Ik gebruik al een tijdje een wachtwoordmanager en kan het echt aanraden. Het scheelt me zoveel stress! Gebruiker: JeroenV Ja, net als Sarah zeg ik ook: altijd doen! Ik had zoveel moeite met al die verschillende wachtwoorden, echt een ramp. Nu is het zo simpel! Gebruiker: Lotte123 Maar zijn ze echt veilig? Wat als die manager zelf gehackt wordt? Gebruiker: TechGuru Dat is een goede vraag, Lotte! Het is belangrijk om een gerenommeerde wachtwoordmanager te kiezen. De meeste gebruiken sterke encryptie om je gegevens te beschermen. En ja, hoewel elk systeem kwetsbaar kan zijn, hebben deze bedrijven vaak goede beveiligingsmaatregelen. Gebruiker: TimmyTino Ik voelde me een beetje als een nerd toen ik er een ging gebruiken, maar nu ben ik er echt blij mee. Ik had nooit gedacht dat het zo belangrijk zou zijn! Gebruiker: Milou_9 Ik ben benieuwd, kan je ook oude wachtwoorden makkelijk overzetten naar een wachtwoordmanager? Gebruiker: TechGuru Ja, Milou! Veel wachtwoordmanagers bieden een functie om bestaande wachtwoorden te importeren. Je hoeft niet alles handmatig in te voeren, dat maakt het nog makkelijker! Gebruiker: Bram78 Cool, klinkt als een plan. Ik ga het een kans geven! Gebruiker: Lotte123 Bedankt allemaal, ik voel me al een stuk wijzer! Ga het zeker een kans geven. Gebruiker: SarahMarie Mooi om te horen, Lotte! Succes ermee. Kom gerust terug als je nog meer vragen hebt! Zo, dit was een echte discussie over het gebruik van wachtwoordmanagers. Hopelijk hebben jullie er iets van opgestoken! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Invloed van Peilingen op Stemgedrag Gebruiker: Jan2010 Hey allemaal! Waarom zijn peilingen zo belangrijk voor verkiezingen? En hoe beïnvloeden ze eigenlijk onze stemkeuze? Expert: Marieke Politiek Hallo Jan! Goede vraag! Peilingen zijn eigenlijk een soort temperatuurmeting van wat mensen denken en willen. Ze laten zien welke partijen populair zijn en hoe ver die in de race staan. Stel je voor: Je ziet dat partij A in de peilingen omhoog gaat, terwijl partij B juist gedaald is. Dan kan het zijn dat mensen eerder op partij A stemmen omdat ze bij de ‘winnaar’ willen horen. Dit noemen we ‘bandwagon effect’. Het is als een muziekfestival waar iedereen danst op de populaire nummers; je wilt ook daarbij zijn! Daarnaast is er strategisch stemmen. Mensen kiezen dan niet per se de partij die ze het leukste vinden, maar eerder de partij die een grotere kans heeft om te winnen. Bijvoorbeeld: Bij de laatste verkiezingen wilde 33% van de stemmers strategisch stemmen. Dit gebeurt vaak als mensen bang zijn dat een andere partij te groot wordt. Hopelijk maakt dat het een beetje duidelijker! Gebruiker: Lisa31 Thanks Marieke! Maar als peilingen zo invloedrijk zijn, waarom zijn er dan in sommige landen regels dat ze vlak voor de verkiezingen niet mogen worden gepublieks? Expert: Marieke Politiek Dat is een goede observatie, Lisa! In landen zoals Frankrijk en Italië mogen peilingen vóór de verkiezingen niet gepubliceerd worden om te voorkomen dat ze het stemgedrag beïnvloeden. Maar er is een catch: zelfs als er zo’n ban is, worden er vaak nog steeds unofficial peilingen gedaan, vaak door politieke partijen zelf. Het is dus heel moeilijk om dit echt te reguleren! Zonder officiële peilingen, krijgen kiezers vaak minder informatie over wat er speelt. Daarom is transparantie zo belangrijk. Dat zegt ook René van Brakel van EenVandaag, die vindt dat betrouwbare informatie beschikbaar moet zijn voor het publiek. Gebruiker: TomDeRebel Dus, als een partij helemaal niet goed in de peilingen staat, kunnen ze in de media minder aandacht krijgen? Dat klinkt oneerlijk… Expert: Marieke Politiek Precies, Tom! Als een partij laag in de peilingen staat, krijgen ze vaak minder aandacht in de media. Dit kan een negatieve spiraal zijn: minder aandacht = minder stemmen. Dit is waarom het zo belangrijk is om ook de zaak van kleinere partijen te belichten, zodat kiezers een breder beeld hebben. En kijk, het gaat ook weer om actualiteit en de trends. Soms besluiten media om een lijsttrekker van een minder populaire partij toch uit te nodigen. Maar het blijft een balans zoeken. Gebruiker: SophieLovesPolitics Wacht, dus soms stemmen mensen niet op degene die ze willen, maar om een andere partij te stoppe? Dat is toch raar? Expert: Marieke Politiek Ja, dat klopt, Sophie! Dat kan raar lijken, maar strategisch stemmen is echt een ding. Het idee daarachter is dat je wilt voorkomen dat een ‘grote’ partij echt te groot wordt. Het is een manier om jezelf en je waarden te beschermen. Maar het maakt het kiezen soms ook verwarrend. Gebruiker: Mike_92 Dat vind ik interessant! Ik wist niet dat dit zo speelde. Maakt het stemmen niet moeilijker? Expert: Marieke Politiek Dat kan het zeker maken, Mike! Sommige mensen voelen zich onder druk om iedereen tevreden te stellen, terwijl ze misschien liever op iemand anders stemmen. Belangrijk is dat je stemt op wat voor jou het meest waardevol is. Er is geen ‘juiste’ manier om te stemmen. Gebruiker: Anna_87 Ik vind het ook lastig, vooral als je niet precies weet wie waar voor staat. Laten we meer info over kleinere partijen krijgen! Gebruiker: Jan2010 Toch best spannend allemaal! Bedankt voor de uitleg, iedereen. Ik ga de peilingen in de gaten houden deze verkiezingen! Gebruiker: TomDeRebel Ja, interessante discussie! Ik ga ook maar eens meer lezen over de partijen. Kijken wie er echt goed voor ons lijkt! Gebruiker: Marieke Politiek Fijn om te horen! Vergeet niet dat peilingen een momentopname zijn. Ze zijn geen voorspelling. Kijk vooral naar de trends en stem op wat je echt belangrijk vindt! Succes allemaal! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• nijz heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...