Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

torrentsite maken

Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  21
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  666
  • Dagen gewonnen:  1
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo 

leden dolgraag wil ik een torrent site aanmaken 

met nederlands content maar hoe en waar kan je scripts  vinden die dat mogelijk maakt

eventueel met  nzb  bestanden erbij 

ik heb de server die ik wil 

blazingfast.io

maar moet wel ergens een script vinden die dat mogelijk maakt 

iemand een idee 

Info welkom,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  49
  • Waardering:   26
  • Prestatiepunten:  1.103
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Soms, heel soms is Google je beste vriend... 

https://www.google.com/search?q=script+for+designing+a+torrent+site

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

ok maar welke is het beste ervoor 

wil graag zoals extremetorrents 

als ge snap wat ik wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik ken(de) die site. 

Er zijn verschillende zaken die je moet kunnen of iemand kent die dat kan zoals scripten. 

Misschien kan je op github scripts vinden. 

Ook zijn er behoorlijk wat kosten aan verbonden. 

Via de link kan je al veel info vinden waaronder een soort van stappenplan. 

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.blackhatworld.com/seo/how-to-start-a-succesful-private-torrent-site.143488/&ved=2ahUKEwjY_eOa4Y-DAxXiqVYBHZ5_C38QFnoECA8QAQ&usg=AOvVaw0cFapOW_7GAjpquzoOAYmO

17 minuten geleden zei movies1:

ok maar welke is het beste ervoor 

wil graag zoals extremetorrents 

als ge snap wat ik wil

Dit verklaart waarom er nu nog zo weinig nl sites zijn... 

En waarom ze allemaal op elkaar leken... 

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.emerce.nl/wire/brein-aanpak-torrent-scripter-decimeert-aantal-nederlandse-private-trackers&ved=2ahUKEwjGm7jG4Y-DAxVVIEQIHR8VBQM4ChAWegQIBxAB&usg=AOvVaw3v23PPn0r3hh8qBwa6mmY_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

ok maar mij vraag is waar ik een deftig script kan downloaden 

en waar ik zowel  nzb en torrents te gelijk kan laten draaien

en of iemand die me kan helpen erbij 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Misschien zit hier wat tussen. 

https://github.com/topics/torrent-tracker-scripts

Wat hulp betreft.... 

Die zal moeilijk te vinden zijn zeker als je niemand kent. 

Ook zal je heel voorzichtig moeten zijn want je bent zo het sjaakie.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  10
  • Waardering:   15
  • Prestatiepunten:  295
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  

7 hours ago, movies1 said:

ok maar mij vraag is waar ik een deftig script kan downloaden 

en waar ik zowel  nzb en torrents te gelijk kan laten draaien

en of iemand die me kan helpen erbij 

Ik wil niet betweterig overkomen, maar als je deze vraag op deze site moet stellen kan je m.i. beter uitkijken naar een andere hobby, kwestie van de oorlogskas van Stichting Brein niet teveel te spijzen. Velen zijn U voorgegaan, en de meesten zitten - deels door onkunde - nu op pijnlijke blaren 😟

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  69
  • Waardering:   39
  • Prestatiepunten:  2.351
  • Dagen gewonnen:  7
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Informeren naar mogelijkheden mag natuurlijk altijd @movies1, maar als je helemaal geen idee hebt waar en hoe je moet beginnen en ook volledig afhankelijk moet zijn van derden, dan wil ik toch ook graag de tip meegeven om daar absoluut niet aan te beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  231
  • Waardering:   215
  • Prestatiepunten:  4.097
  • Dagen gewonnen:  14
  • Actief:  

Zoals meerdere al aangeven, als je niet bekend met met een website scripten/opzetten. Dan zou ik deze boot lekker laten varen.
Geen enkel script is compleet "out of the box" en zul je dus zelf aan moeten passen, custom scripts toevoegen om bepaalde functies te hebben, data lekken dichten.

Advies; Niet doen

• Eens 1
  • Meow 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Hoi @movies1, behalve natuurlijk de juiste software die op de server geplaatst moet worden, moet je een Domeinnaam (Torrentsite naam) hebben en een ontzettend goede beveiliging die op de software van de site aangepast moet zijn en uiteraard moet je weten hoe je torrents moet maken die je wil gaan delen en die uiteraard ook ergens opgeslagen moeten worden (server). Bovendien moet je ook 100% zeker weten dat BREIN via jouw Torrentsite IP-adres geen informatie kan achterhalen zodat zij je kunnen pakken op het illegaal verspreiden van content en je site weer net zo snel uit de lucht halen en je ook nog een boete op kunnen leggen. 🤔

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

45 minuten geleden zei Drifter:

Hoi @movies1, behalve natuurlijk de juiste software die op de server geplaatst moet worden, moet je een Domeinnaam (Torrentsite naam) hebben en een ontzettend goede beveiliging die op de software van de site aangepast moet zijn en uiteraard moet je weten hoe je torrents moet maken die je wil gaan delen en die uiteraard ook ergens opgeslagen moeten worden (server). Bovendien moet je ook 100% zeker weten dat BREIN via jouw Torrentsite IP-adres geen informatie kan achterhalen zodat zij je kunnen pakken op het illegaal verspreiden van content en je site weer net zo snel uit de lucht halen en je ook nog een boete op kunnen leggen. 🤔

Zoek naar een land dat zich niet aan bepaalde verdragen hoeft te houden, die geen data doorgeven ect. 

Bereken hoeveel je kwijt bent aan het huren van een server, domeinnaam registratie enz. 

Zoals drifter Al aangeeft is beveiliging ook heel belangrijk.. Tegen DDOS en nog veel meer. 

Dan heb je nog mensen nodig die de uploads controleren, uploaders goedkeuren, het forum in de gaten houden. 

En dat is als de site live is. 

Daarvoor moet hij nog uitgebreid getest worden. 

Wat inhoudt dat je daar ook een aparte domein voor moet hebben die alleen toegankelijk is voor de mensen die je helpen(en die je vertrouwd) en die verder niet te vinden is. 

Om maar een paar dingen te noemen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  231
  • Waardering:   215
  • Prestatiepunten:  4.097
  • Dagen gewonnen:  14
  • Actief:  

3 uur geleden zei Borsthaar:

Kun je niet beter op een bestaande site gaan meehelpen in de staff?

Ik denk dat 99,9% van de bestaande sites geen vreemden zomaar toelaten in hun staff. Dit zul je moeten verdienen, en zeer actief moeten zijn op een bestaand forum.

7 uur geleden zei movies1:

Ik wens je succes, zoals velen al aangeven. Als je niet bekend bent in deze wereld. Zal BREIN of een andere instantie zo bij je aan de deur staan.
Wat je wel kan doen is lokaal hosten, en op deze manier het script uit proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei SwitchFreak:

Ik denk dat 99,9% van de bestaande sites geen vreemden zomaar toelaten in hun staff. Dit zul je moeten verdienen, en zeer actief moeten zijn op een bestaand forum.

Dat zowiezo,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weken later...

• Actief:  

heb wat uitleg gevraagt via een engels site 

zij hebben me deze links ge geven 

OPSnet/Gazelle (github.com)

xiaomlove/nexusphp: A private tracker application base on NexusPHP (github.com)

en deze is ook blijkbaar zeer goed 

HDInnovations/UNIT3D-Community-Edition: Private Torrent Tracker Built With Laravel, Livewire and AlpineJS. (github.com)

binnen kort eens uit testen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

ik heb zojuist 

een domain naam genomen met deze server 

https://blazingfast.io

slecht 4,55 voor de naam nu nog alleen de cpanel nog maar dat is voor na nieuwjaar

ik heb direct voor 1 jaar besteld 

dus kan ik een jaar oefenen he 

dus ben benieuwd hoe het gaat verlopen met het instalaren  van untid3d

bewerkt door movies1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Veel plezier met oefenen, maar als je alle software werkend heb, zal je ook nog torrents met omschrijving moeten aanmaken en testen of die ook te downloaden zijn. Probeer in ieder geval zoveel mogelijk informatie te vinden, waardoor je wellicht iets makkelijker door de materie heen komt.

p.s. ik neem aan dat je de meest gebruikte bittorrentsite code gaat gebruiken op je server, wat je allemaal kan vinden op de website onder deze link. Ik hoop voor jou wel dat je de Engelse taal een beetje machtig bent, anders moet je wel heel veel gebruik maken van Google Translate.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Als ik jou was zou ik stoppen met het zo uitgebreid te posten wat je allemaal gedaan hebt tot nu toe.  Zeker informatie die jou de kop kan kosten. 

Je weet namelijk nooit wie er allemaal mee leest. 

Op deze manier kan BREIN en Co zich al voorbereiden op je komst. 

Maar verder succes 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

18 minuten geleden zei Mafketel:

Als ik jou was zou ik stoppen met het zo uitgebreid te posten wat je allemaal gedaan hebt tot nu toe.  Zeker informatie die jou de kop kan kosten. 

Je weet namelijk nooit wie er allemaal mee leest. 

Op deze manier kan BREIN en Co zich al voorbereiden op je komst. 

Maar verder succes 

Ik denk dat BREIN hier niet echt warm of koud van word, want ik ben bang dat dit project niet voorbij een beperkte hoogte gaat komen en er is niets mis met je eigen kennis naar een hoger niveau tillen, maar voorzichtigheid moet wel voorop blijven staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Waarom zou ik een VPN op mijn iPhone gebruiken en hoe stel ik het in? Onderwerp: Waarom zou ik een VPN op mijn iPhone gebruiken en hoe stel ik het in? Gebruiker: iRonnie Hey allemaal! Ik heb een vraagje. Ik heb laatst gehoord dat het slim is om een VPN op m’n iPhone te gebruiken, maar ik snap niet helemaal waarom. Wat is het precies en hoe zet je het in? Is het echt nodig? Alvast bedankt! Reactie van een expert: Gebruiker: TechieTom Hey iRonnie! Goede vraag! Een VPN (Virtual Private Network) is basically een manier om je internetverbinding te beveiligen en je privacy te beschermen. Hier zijn een paar redenen waarom je erover zou moeten nadenken: Privacy: Een VPN maakt je internetverbinding anoniem. Je IP-adres wordt verborgen, wat betekent dat mensen (zoals adverteerders of hackers) minder makkelijk kunnen zien wat je online doet. Veiligheid op openbare wifi: Als je vaak gebruik maakt van openbare wifi (zoals in cafés of hotels), is een VPN heel handig. Mensen kunnen dan niet zomaar je gegevens stelen als je op zo’n netwerk zit. Toegang tot geblokkeerde content: Soms kun je bepaalde websites of apps niet openen in jouw land. Met een VPN kun je doen alsof je ergens anders bent, zodat je toegang krijgt tot die content. Instellen van een VPN op je iPhone: Ga naar Instellingen. Kies voor Algemeen, scroll naar beneden en selecteer VPN. Tik op Voeg VPN-configuratie toe. Vul de details in van de VPN-provider die je hebt gekozen (je hebt meestal een account nodig). Nadat je alles hebt ingevuld, tik op Gereed. Je kunt nu de VPN aan- of uitzetten in je instellingen. Simpel zat! Hopelijk helpt dit je verder. Laat het weten als je meer vragen hebt! Reacties van andere gebruikers: Gebruiker: AppleEva Thanks TechieTom! Ik had geen idee dat een VPN ook zo handig kon zijn. Ik ga het zeker proberen! Gebruiker: MacLover123 Een VPN is echt een must als je vaak onderweg bent en verbinding maakt met openbare netwerken. Je weet nooit wie er een hack probeert te doen! Gebruiker: Huubje Ik gebruik al jaren een VPN en ik kan het alleen maar aanraden. Het geeft je een stuk meer gemoedsrust. Gebruiker: NieuwsGek Ik ben benieuwd, zijn er specifieke VPN-diensten die jullie aanraden? Klinkt goed, maar ik weet niet waar ik moet beginnen. Gebruiker: TechieTom @NieuwsGek, ik heb goede ervaringen met NordVPN en ExpressVPN. Ze zijn wel betaald, maar dat is het waard voor de veiligheid. Natuurlijk zijn er ook gratis versies, maar die hebben vaak minder functies. Gebruiker: JeroenJ Ik heb ook een vraagje. Als je een VPN aanzet, kan dat je internetverbinding langzamer maken, toch? Is dat echt zo erg? Gebruiker: MacLover123 Ja, dat klopt, JeroenJ. Het kan soms wat langzamer zijn, maar de meeste goede VPN’s hebben snelle servers. Het is dus even zoeken wat voor jou werkt. Gebruiker: iRonnie Thanks iedereen voor de tips! En @TechieTom, je uitleg was echt helder. Ik ga het ASAP instellen! Gebruiker: Huubje Laat ons weten hoe het gaat, iRonnie! En als je nog vragen hebt, gewoon vragen! We zijn hier om te helpen. Gebruiker: AppleEva Ja, keep us updated! En anders beginnen we gewoon een nieuwe discussie als je daar hulp bij nodig hebt. Zo, dat was de discussie! Het voelt informeerder en biedt genoeg ruimte voor interactie. Als je meer vragen hebt, laat het weten! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Wat zijn de leukste films en series op Disney+ die je echt gezien moet hebben? SmurfFan88: Hey allemaal! Ik ben laatst begonnen met Disney+ en ik moet zeggen: wat een overload aan content! Er is zoveel om te bekijken dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Welke films of series op Disney+ vinden jullie echt een aanrader? Ik heb al wat gehoord over "The Mandalorian" en "Loki", maar zijn er nog meer verborgen pareltjes? Laat het me weten! FilmExpert1000: Hey SmurfFan88! Superleuk dat je Disney+ hebt! Er is inderdaad veel te kiezen. Als je houdt van avontuur en actie, dan moet je absoluut "The Mandalorian" kijken. Het gaat over een premiejager in het Star Wars-universum en de beelden zijn echt prachtig. En wie kan Baby Yoda vergeten? "Loki" is ook een toffe keuze! Het geeft je een hele nieuwe kijk op het Marvel-universum met veel humor en verrassingen. Maar er zijn nog meer films en series die je niet wilt missen: WandaVision – Dit is echt uniek! Het begint als een sitcom en ontwikkelt zich tot een spannend verhaal over de personages uit de Avengers-films. Het is ook vermakelijk om te zien hoe ze verschillende stijlen van sitcoms door de jaren heen combineren. Soul – Dit is een prachtige animatiefilm van Pixar. Het gaat over het leven, de dromen en wat het betekent om een ziel te zijn. De muziek is geweldig en het verhaal is heel ontroerend. High School Musical: The Musical: The Series – Voor de fans van de originele films is dit een must-see. Het heeft een moderne twist en is een leuke mix van muziek en drama. The Imagineering Story – Dit is een documentaire serie die de geschiedenis van Disney-pretparken laat zien. Echt interessant als je wilt weten hoe alles begonnen is! The Simpsons – Als je nog nooit de Simpsons hebt gezien (wie niet?!), dan is dit de perfecte tijd om te beginnen. Er zijn zo veel seizoenen en het is altijd leuk om naar te kijken. Ik hoop dat je hier iets mee kunt! Geniet van het streamen! NaomiFilmFan: Dank voor de tips! "WandaVision" was echt een verrassing voor mij. De muzikale nummers waren zo leuk! GamerDude99: Ik vond "Soul" echt mooi. De boodschap over leven en dromen raakte me. Had niet verwacht dat een animatiefilm zo diepgaand kon zijn! KoffieLover88: Ik ben geen grote fan van Marvel, maar heb toch "Loki" geprobeerd. Het was echt leuk! De karakterontwikkeling is goed gedaan. En Tom Hiddleston is gewoon geweldig. BoekWurm77: Ik ben meer een e-books lezer, maar ben ook Disney+ gaan uitproberen. "The Imagineering Story" vond ik super interessant. Ik wist niet dat het zo veel werk kostte om zo’n pretpark te maken! SmurfFan88: Bedankt voor de reacties! Jullie maken me nieuwsgierig! "Soul" zal ik zeker kijken. En "WandaVision" staat ook op mijn lijstje. Heb ik jullie al gezegd dat ik een zwak heb voor animatiefilms? FilmGeek88: Oh, je moet absoluut ook "Frozen II" bekijken! Oké, het is misschien wat cliché, maar de muziek blijft in je hoofd zitten. En de visuals zijn gewoon stunning! KoffieLover88: Haha, ja, "Frozen II" is echt leuk! De soundtrack is echt catchy. Zingen jullie het ook mee met die nummers? NaomiFilmFan: Deel wat je ervan vond als je ze hebt gezien, SmurfFan88! Ik ben benieuwd naar je mening. GamerDude99: Ja, ben ook benieuwd! Laten we hier over blijven praten. Altijd leuk om film- en serietips uit te wisselen. Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Hoe werken automatische ondertitels en zijn ze echt betrouwbaar? Gebruiker: Filmfan123 Hey allemaal! Ik vind torrents en Popcorn Time echt chill, maar ik heb een vraagje. Hoe werken automatische ondertitels eigenlijk? En zijn ze wel betrouwbaar? Ik heb ze een paar keer gebruikt, maar soms klopt het niet echt. Iemand die me daar meer over kan vertellen? Expert: TechGuru89 Hey Filmfan123! Goede vraag! Automatische ondertitels worden meestal gemaakt door software die spraakherkenning gebruikt. Dit betekent dat de software probeert te ‘luisteren’ naar wat er gezegd wordt in de video en dit omzet naar tekst. Heel gebaseerd op wat het hoort, dus het kan soms best wat misgaan. Bijvoorbeeld, als iemand heel snel of met een accent spreekt, kan de software dat moeilijk verstaan. En als er achtergrondgeluiden zijn, kan dat ook invloed hebben. Zo krijg je soms zinnetjes die totaal niet kloppen. De betrouwbaarheid hangt dus af van een paar dingen: Kwaliteit van de audio: Hoe duidelijker de spraak, hoe beter de automatische ondertitels. De taal en het accent: Sommige talen en accenten zijn moeilijker voor de software om te begrijpen. Softwarematige updates: Sommige programma’s worden beter naarmate ze meer gebruikt worden en feedback krijgen. Als je echt wilt dat de ondertitels kloppen, is het het beste om naar gebruikers-gegenereerde ondertitels te kijken. Vaak maken fans of andere kijkers ze en die zijn vaak veel nauwkeuriger. Maar als je gewoon iets wilt kijken, zijn automatische ondertitels een prima start! Hopelijk helpt dit! Gebruiker: GamerGal80 Thanks, TechGuru89! Super duidelijk! Ik had geen idee dat het zo werkte. Ik neem aan dat fansub groepen echt herkenbaar zijn, toch? Dat geeft weer meer keuze. Gebruiker: MovieLover45 Ja, dat klopt! Fans zijn meestal echt gepassioneerd over wat ze doen. Maar…. hoe weet je nou welke ondertitels goed zijn? Ik ben altijd bang dat ik iets verkeerds download. Expert: TechGuru89 Goede vraag, MovieLover45! Kijk vooral naar de feedback en beoordelingen van andere gebruikers op sites waar je ondertitels download. Vaak staat er ook bij wie ze gemaakt heeft en of ze betrouwbaar zijn. Het kost misschien wat meer tijd, maar het is het waard voor een goede kijkervaring! Gebruiker: SneakyViewer Ik gebruik altijd de ondertitels van OpenSubtitles, die zijn meestal betrouwbaar. Al moet je wel ff goed kijken want soms zijn ze dubbel, haha! Ook altijd goed om even de laatste versie te checken. Gebruiker: OldSchoolFan Geef mij maar de goed oude DVD-ondertitels. Die waren altijd spot-on. Of gewoon de originele taal met Engelse subs. Ik vind die automatische gedoe vaak echt te bagger. Gebruiker: Filmfan123 Dank jullie wel voor de uitleg! Ik ga er zeker op letten. Misschien ga ik ook fanmade ondertitels proberen. Ik wil gewoon niet meer in de war raken met wat ze zeggen, haha! Gebruiker: ChillGuy777 Haha, maak je geen zorgen, Filmfan123. Iedereen heeft wel eens die momenten dat je denkt “huh, wat zei hij nou?”. Goede ondertitels maken echt een verschil! Gebruiker: PopcornKing En vergeet niet, als je in een drukke kamer kijkt, gebruik de ondertitels altijd! Dan mis je de grappen niet. Niets zo frustrerend als niet snappen waar iedereen om lacht, haha! Gebruiker: TechGuru89 Precies, PopcornKing! En voor diegenen die twijfelen, experimenteer met verschillende opties. Je vindt snel wat voor jou het beste werkt. Veel kijkplezier allemaal! Gebruiker: MovieLover45 Zal ik zeker doen! Nu heb ik meer opties. Bedankt voor de tips. Dit forum is echt een gouden plek voor info! Gebruiker: Filmfan123 Ja, echt super fijn! Ben blij dat ik de vraag heb gesteld. Tot de volgende binge-sessie! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• GeForce heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...