Spring naar bijdragen

filmformaat (opgelost)


bart

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  305
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

Hi

Van een Avi ben ik er nu ingeslaagd om te branden met ondertitels mede dankzij de goede diensten van Michiel. ( ik kan je geen PBs sturen het lukt niet )

Alleen heb ik soms zwarte hokjes in de film en stopt de dvd soms.

Misschien iemand een tip of tut?

Mijn andere vraag is dat ik een bestand downloadde maar het is precies geen AVI

Zie

Wat moet ik daarmee en wat met de ondertitels

bestandoo5.jpg

dit zijn de gegevens

FileSize           : 786M

PlayTime           : 02:15:34.896

VideoCount         : 1

AudioCount         : 1

              ===== Video Info =====

Video 0# Stream

VideoCodec         : MPV1

VideoWidth         : 352 piexs

VideoHeight        : 288 piexs

VideoFrameRate     : 25fps

VideoFrameCount    : 203372

VideoBitRate       : 0

              ===== Audio Info =====

Audio 0# Stream

AudioCodec         : MPA1/2

AudioBitRate       : 128000

AudioChannels      : 2

AudioSampleRate    : 48000

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 305
  • Reacties 12
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

Ha Bart,

Inmiddels kan ik persoonlijke berichten ontvangen, DukeN bedankt, en heb ze gelezen.

Mbt de zwarte blokjes en het stoppen vn de DVD:

Gebeurde dit ook met de film, Moby Dick toch, voor het omzetten op je PC?

Zoja, dan ligt het waarschinlijk aan de kwaliteit film die je hebt gedownload.

Het kan ook aan de codecs liggen, maar daar heb je je PC vol mee staan toch

Ik hoor het wel :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  305
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

Hi Michiel

Heb je PB ondertussen beantwoord.

Vriendelijk bedankt voor je hulp.

Mensen zoals jij zijn een verrijking voor ieder forum

Ondertussen ben ik er (eindelijk) in geslaagd een volwaardige dvd te maken !!

Nogmaals 1000000  dank

Bart

;)

ten points !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 305

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

geen dank Bart, ben blij fat ik je heb kunnen helpen.

bedankt voor je PB. :)

veel plezier met je film en toekomstige films.

O0 O0 O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

hoi.

Het zou mischien wel leuk zijn om het ook eens hier neer te zetten over hoe je het hebt gedaan.

Dan kunnen de mensen die er ook problemen mee hebben het ook zo doen.

Als we steeds een persoonlijke email zouden versturen en de mensen steeds moeten lezen bedankt voor de email het is opgelost kunnen de mensen hier niks mee.

Het forum is toch bedoeld om mensen te helpen en de oplossing hier neer te zetten.

zullen we dat dan ook doen?

yvon ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

  • Bijdragen:  305
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

Als we steeds een persoonlijke email zouden versturen en de mensen steeds moeten lezen bedankt voor de email het is opgelost kunnen de mensen hier niks mee.

Hi Yvon..

Groot gelijk heb je.

Maar ik had reeds zoveel gevraagd en zoveel hulp gekregen dat wanneer ik dacht dat het gelukt was ( het was niet gelukt ) ik eigenlijk niet echt meer de vraag op het forum durfde plaatsen.

Teveel vragen kunnen kenners soms vervelen.

Maar ondanks ik al veel leerde zal ik nog heel wat moeten bijleren  en dat maakt het leuk..

In ieder geval is het nu gelukt.

Als antwoord op je vraag:

Ondertitels herstellen en synchroniseren met;

Submagic of Subtitle Workshop

Wav geluidsbestand uithalen met virtual dub

converteren film

Winavi ( zonder subs )

AFwerking

dvdlab pro

voila

;) ;) ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 305

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

hoi.

Nu ben ik heel boos waarom om deze zin.

Maar ik had reeds zoveel gevraagd en zoveel hulp gekregen dat wanneer ik dacht dat het gelukt was ( het was niet gelukt ) ik eigenlijk niet echt meer de vraag op het forum durfde plaatsen.

Je moet nooit meer dit soort dingen denken het mag geen eens in je hoofd spoken ben je mal.

al vraag je honderd keer hetzelfd je gaat toch voor zekerheid.

Nou en aangezien jij er helemaal voor gaat helpen we je ook al is het voor de 100 keer.

Weet je hoeveel keer wij dezelfde antwoorden geven nou dit wil je niet weten maar wij doen het voor diegene die er voor de volle 100% voor gaan.

Als wij nu ook denken o jee ik moet hetzelfde steeds schrijven en dan ook zo denken geloof me word het erg leeg hier met antwoorden.

Goed ik ben nu weer blij omdat ik dit even kwijt wilden.

Dus bart stel je zoveelste vraag maar wij gaan er voor omdat jij er ook voor gaat O0

En haal het niet meer in je hoofd hoor omdat te denken ander worden we dus heel :heelboos:

:-*yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

  • Bijdragen:  305
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

Hi Yvon

Tja... Boos hoef je nu ook weer niet te zijn he....

Goed om weten maar inmiddels was dit topic afgedwaald en vraag ik je vriendelijk of je me kort kan antwoorden op de oorspronkelijke vraag van dit topic.

Bedankt

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 305

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

hoi.

Maar het was toch opgelost of is het nu niet opgelost.

ALs ik het na lees is het toch opgelost dus wat wil je nu nog weten dan?

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

avseq01 is volgens mij een video cd.

je kunt deze omzetten in avi, de extensie veranderen

:) :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  305
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

Hi

avseq01 is volgens mij een video cd.

je kunt deze omzetten in avi, de extensie veranderen

Idd wist niet goed wat ermee te doen.

Vorige keer was alles gelukt op een paar kleinigheden na maar nu weet ik zo hoe het moet !!!

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 305

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

hoor het wel :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

hoor het wel :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.

    knabbel

    Geplaatst

    Ook voor betaling met paysfecrd
  • Recente prestatie

    • erico67 heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...