Spring naar bijdragen

Hoe bestanden op dvd branden?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  29
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-12-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  42

Hallo allemaal, ten eerste zal ik me even voorstellen. Ik ben Rai, 24 jaar en woonachtig in omg. Rotterdam. Ik zal zeggen ben blij dat ik dit forum / site gevonden heb. Meestal kom ik zelf wel uit veel dingen met de pc, maar nu loop ik echt vast.

1. Ik heb een film gedownload, The holiday, bestaand uit 2 cds/dvds hoe je het wilt noemen. Als ik deze mappen open zie ik een aantal winrar bestanden en een aantal bestanden die eruit zien als een soort witte pagina en daarin een soort menuutje. Nu is mijn vraag wat is de 1e stap die ik moet nemen om deze film op dvd te gaan branden met ondertiteling?

2. Ik heb een 2e film gedownload, Dejavu, dit is maar 1 bestand, het ziet eruit zoals ik hierboven beschreef, een soort pagina met daarin een soort van menuutje. Daarnaast staat het volgende "Dejavu [TeleSync XVID MP3][www.emwreloaded.com]" de bestandsnaam neem ik aan en daar onder windows movie. Dit is dus duidelijk een ander bestand dan de 1e kan iemand mij ook uitleggen geven hoe ik deze op dvd gebrand krijg?

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen, anders is de dvdbrander die ik een paar dagen geleden gekregen voor niets geweest.

Alvast bedankt,

Rai

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 29
  • Reacties 25
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

Hallo rai,

antwoorden:

1) deze bestanden kun je mbv virtualdub (zie na het downloaden topic) aan elkaar plakken en vervolgens branden met je brandprogramma (bv nero) evt kun je subs invoegen. waarschijnlijk zijn het vts bestanden die je dan eerst om moet zetten naar avi (zie www.divxstart.com voordat je ze in virtualdub laad

2)de 2e film kun je mbv convertx2dvd omzetten naar vts bestanden en vervolgens branden. zie www.fso-software.fr

succes :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  29
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-12-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  42

Ik heb nu 1 van alle winrar bestanden uitgepakt en daar komt 1 bestand van ongeveer 700mb uit. Dit ziet er uit als een soort pagina met menuutje weer en het is een windows movie bestand, nu moet ik hem omzetten met een converter of moet ik  eerst deel 2 eraan plakken zoals in de post boven vermeld. Dit gaat om de 1e film the holiday.

Sorry maar ik geloof dat  ik nog een ongeloofelijke noob ben op dit gebied, omdat ik ook van de programma's en sites die je noemt heel weinig begrijp. Ik heb een aantal keer de tutorial "na het downloaden" gedaan met enkele films en elke keer liep ik vast. Dus een wat meer gedetailleerde uitleg zou ik erg op prijs stellen, ik hoop dan ook dat iemand me aardig wegwijs kan maken met een aantal programma's, omdat ik meestal wel snel iets oppik als ik er mee bezig ben en het snel onder de knie kan krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 29

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

Hallo,

ik begrijp adt als je de info zo leest dat eea best verwarrend kan zijn.

het volgende: in ieder geval zul je het programma virtualdub moeten downloaden. deze heb je nl nodig om beide filmbestanden aan elkaar vast te plakken en evt te bewerken.

kijk op www.divxstart.com voor dit programma.

ben nu op mijn werk en kan zo even niet zien of je ook wmv files in virtualdub kunt laden, maar probbeer maar eens.

als het lukt kun je het 2e filmbestand als appending file toevoegen en virtualdub maakt er dan 1 film van.

morgenavond ben ik thuis en zal dan proberen en wat meer gedetaileerde uitleg te geven.

de 2e film die je hebt gedownload kun je omzetten naar een vts file die je vervolgens kunt branden met bv nero.

de truc zit 'm dus in de film the holliday die aan elkaar gezet moet worden. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  29
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-12-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  42

Alvast bedankt voor je hulp en de tijd die je erin steekt om me te helpen. Alleen als ik een videofile wil openen met virtualdub. geeft hij een foutmelding. Het volgende:

" Couldn't locate decompressor for format xvid (unknown)".

Virtualdub requires a video for windows (vfw) compatible codec to decompress video. Directshow codecs, such as those used bij windows media player, are not suitable.

Deze melding krijg ik dus en ik kan dus niet beginnen omde film aan elkaar te plakken. Ik hoop dat iemand hier weer iets op weet.

Thnx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 29

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

Dit betekent zoveel als:

virtualdub herkent het bestand niet en deze zal dus eerst omgezet moeten worden in een bestandstype die wel geschikt is zoals: avi og mpeg.

kijk eens wat voor soort movie bestand het is (bv: mov of wmf)

als je dit weet:

kijk eens op www.divxstart.comonder de optie "help"

zoek dan naar hoe bv mov om te zetten naar avi of mpeg

mbt de tijd die ik erin steek: geen probleem man :) :)

noot: na even nagedacht te hebben denk ik dat je vts bestanden hebt gedownload. dit zijn bestanden die al omgezet zijn (dus van oorsprong avi iod zijn geweest).

vts kun je direct branden met nero.

probleem is nu dat je 2 delen hebt.

je kunt in nero meerdere bestanden inladen en nero zal daar 1 film van maken.

nu wil je ook nog een ondertiteling inladen, en daar wordt het moeilijk.

je zult dan eerst de vts bestanden om moeten zetten naar avi, deze in virtualdub moeten inladen en vervolgens de ondertiteling eronder zetten. moeilijk en veel werk

op www.divxstart.com vind je wel info mbt hoe je dat moet doen:

topic: van dvd naar avi onder het menu help

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  29
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-12-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  42

Ok ik ga het proberen via de site die je me hebt gegeven, heb ik alleen nog een vraag mbt welke file het is mov of wmf. Waar kan ik dat vinden als ik dat wil weten? Als ik bij eigenschappen kijk zie ik alleen maar het volgende staan Type of file: videoclip en opens with movie player. Maar ik kan hem ook openen met vlc en bs movie player? heb ik nog steeds de juiste bestanden om het op dvd te zetten? En als ik ze om wil zetten hoe doe ik dat en met wat voor programma? Staat dat allemaal in dat topic dat je me gaf?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 29

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

ja dat staat allemaal in die topic, maar het is veel werk.

lastig om zo exact te beaplen of het idd vts bestanden zijn, maar ik denk het wel.

Is het zo dat in het rar bestand wat je hebt uitgepakt meerdere bestanden zaten?

zoja dat gaat het hoogswaarschijnlijk om vts/ vob bestanden die je dan gelijk met nero kan branden.

hoor het wel:

edit: alleen vanvts of dvd omzetten naar avi wanneer je de ondertiteling in wil voegen.

het kost aanzienlijk minder werk (en ellende) om een nieuwe film, danwel avi of mpeg ofzo, down te loaden.

hoor het wel, en succes :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  29
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-12-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  42

Ok dat is duidelijk allemaal, maar als ik vragen mag, waar kan ik zien of ik een  avi of een mpeg download en die 2 bestanden kunnen in 1 keer gebrand worden? Tevens een vraagje over het downloaden, als ik vragen mag wat is een goed torrentsite om films van deze 2 bestanden te downloaden?

Echt bedankt tot zover hoor  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 29

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

mbt tot de torrentsite, kijk even onder de ropic dwnloaden met bittorrent in het hoodmenu.

hier staan veel ervaringen en gegevens.

www.stealthtorrents.com(inschrijven)

www.mininova.org(inschrijven)

maar ook utorrent of bittornado (downloaden met bittorrenttopic)

de extensie avi etc staat vaak in de gegevens of achter de naam

avi bestanden ed kun je mbv virtualdub dan aan elkaar plakken en vervolgens opnieuw als 1 file opslaan en dan branden

groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

Hoi.

Als je wilt weten wat het is kun je ook gspot downloaden en je film hierin doen staat het gelijk wat het is dan kun je ermee aan de slag.

Hé michiel je hebt het nu flink goed door 'hé heel goed hoor  O0

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

  • Bijdragen:  29
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-12-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  42

Nou sorry hoor, maar niks lijkt te werken, heb nu geprobeer 1 van de 2 bestanden te openen met nero, maar geen van allen wil openen hij geeft aan dat het geen herkendbaar fileformat is??? Ik heb nml deze 2 films al 2 keer opnieuw gedownload en steeds werkt het niet, weet echt niet wat ik verkeerd doe, is het misschien als ik het download, wat het aangeeft met wat je het moet openen, want steeds komt er windows media player te staan en doet hij het daardoor niet?

Sorry dat ik zo'n noob ben en zoveel vragen heb, maar ik wil graag dat het werkt niet dat ik zoveel dvd wil branden, maar kan het niet uistaan dat het me niet lukt en dat het niet wil werken als ik wat nieuws heb gekocht.

Ik snap eigenlijk ook niet wat voor bestanden ik nu heb. En stel dat ik ze wil branden met nero ,welke van alle plaatjes heb ik nodig uit het linkermenu.

Ik heb het met gspot geopend, waar zie ik wat voor bestand het is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 29

  • Bijdragen:  980
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Maak anders eens een printscreentje?

Of bij Extra --> Opties --> Mapopties --> Het vinkje voor het vakje waar staat vertrouwd bestandsextensies weglaten, wegdoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 980

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

ahaa nu begrijp ik het.

Je zegt steeds komt de window media player naar voren dan heb je waarschijnlijk een wma bestand gedownload dan pakt nero hem inderdaad niet want je moet het eerst omzetten voor je het gaat branden met nero.

Je moet het dus omzetten als ik het allemaal goed lees

Ik zal even kijken met welk programma dit kan

yvon

o enne nog even dit "Sorry dat ik zo'n noob ben" dat willen we niet meer lezen je hebt een probleem en daar zijn we voor om je te helpen dus niet meer schrijven okee.

Wij zijn ook zo begonnen.En straks help jij anderen ook zo weer.

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

hai yvon,

vind het echt leuk hier! wma bestanden moet je toch om kunnen zetten met convertx2dvd? :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  29
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-12-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  42

http://heijs66.hyves.nl/fotos/39808030/0/UhNn/

Ik heb een printscreen gemaakt van de eigenschappen van een film die ik wil branden, zo zien alle films er op dit moment uit die ik heb gedownload.

Ps: zal er niet meer over zeuren dat ik een noob ben  ;)

weet iemand al welk programma deze bestanden kan omzetten? Ik probeer nu de bovenstaande film te converteren met covertXtodvd. Ik weet niet wat voor bestand eruit komt? maar is dat een bestand om gelijk te branden?

Moet je dit programma met elk bestand gebruiken voordat je gaat branden? of is dat voor elk bestand weer anders? Ik zie nml zoveel verschillende bestanden voor bij komen dat ik niet meer weet welke programma ik moet gebruik voor welk bestand en welke bestand je direct kan branden etc etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 29

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

hoi.

Nee dat programma hoef je niet altijd te gebruiken maar ik ben druk op zoek naar je antwoord.

nog een paar vraagje's je zegt ik heb het binnen gekreegen als winrar en toen uitgepakt je zei toen dat je een paar witte blaadje; ofzo erbij zaten

TeleSync XVID MP3 houd wel in dat het niet een al te goed kwaliteit is.

geluid is ja hoe kun je dat zeggen te potterig zal ik maar zeggen hahaha.

Probeer eens of het lukt weet ik niet maar probeer eens divx2dvd.programma.

en zet het het daar eens mee om.

Ik weet wel dat het een hele omzetting is om het op dvd te krijgen

ik weet niet waar jij je films vandaan haalt.

Maar als je films download moet er op letten dat er dvdrip of divx of avi staat. en onder de 700 mb kun je de kwaliteit van de film wel schudden dat houd in dat het een came versie ofzo is

Dat zijn meestal de beste downloads.

Ik hoop dat je het niet van limewire hebt of van kazaa want dan moet je deze hele omzetting vergeten ( veel virus en dergelijke).

Waar haal jij dus je film vandaan ik blijf zoeken naar een simpel software om het om te zetten maar zoals ik het nu allemaal bekijk word het wel een klusj op zich,

ander gaan we je helpen om het downloaden te verandern als je het tenminsten het van limewire of kazaa doet.

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

  • Bijdragen:  29
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-12-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  42

Ik haal de films van mininova.org Maar het is dus het beste als er dus dvdrip divx of avi erin heb staan, dit kan je terug vinden in de download details neem ik aan. Maar stel ik download 3 van deze bestanden, zijn deze alle drie dan zo dat ze dan nog moet omzetten of kan ik ze gelijk branden? Maar er zijn niet voor elke cattegorie een beste programma ofzo? zoals een converteer programma een programma voor ondertitels etc.

Ja dat is een ander film die ik binnen kreeg als allemaal winrar bestanden, als ik de map open zie cd1 en cd2 als ik die dan weer open zie allemaal winrar bestanden en enkele bestanden met een soort pagina met een soort menuutje erin, blauw balkje bovenin en een ezelsoortje aan de rechterbovenhoek. Al ik die uitpak krijg ik 1 winrar bestand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 29

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

hoi.

kijk als je dus een dvdrip download krijg of een rare file die pak je uit ga rechterkant van je muis klik op hier uitpakken.

dat doe je dan dan zie je eerst een map net zoals dit staan

screenhunter2es1.jpg

klik je die map open zie je dit staan.

screenhunter3hm6.jpg

Die brand je dan met nero maar dat hoef ik niet uit te leggen denk dat weet je wel

Krijg je een avi binnen dan moet je de avi omzetten naar dvd en dat doe je met het programma divxtodvd.

Die zet je film om in de bestanden als de laatste screen en die brand je met nero.

Maar wil je ook nog de ondertiteling eronder doen moet je weer virtualdub downloaden ik zal je hier onder een site geven over hoe je dan de ondertiteling er onder moet zetten.

http://members.home.nl/2frank.kim/ondertitels%20vastzetten.htm

het lijkt heel veel maar als je het eenmaal onder de knie hebt is het makkelijk.

ik hoop dat het je wat duidelijker word.

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

  • Bijdragen:  29
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-12-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  42

bedankt  voor de duidelijke uitleg, visueel uitleg is ook makkelijker te begrijpen, omdat ik dan weet wat voor bestanden ik heb. De laatste posts is nu helemaal duidelijk voor me, alleen nog 1 vraag er over, ik had gister dus via convertXtoDVD gebruikt en brand dit programma ook gelijk alle bestanden uitzichtzelf naar een dvd? omdat ik nu de bestanden (mappen) die jij me boven laat zien op een dvd heb staan zonder dat ik dat zelf heb gedaan. Ik heb gecheckt en hij draait eindelijk op mijn dvdspeler, alleen nu krijg ik steeds een blokje in beeld van vso-software, volgens mij omdat ik trial versie had ofzo? weet iemand daar iets van?

Omdat nu volgens mij de film al op de dvd staat, kan ik dan ook nog ondertitels toevoegen of gaat dat niet meer?

Soms download ik ook een ander bestand, omdat ik niet goed kan vinden wat voor bestanden het zijn die ik download, zoals een bin of cue of een iso, ik neem aan dat je deze ook eerst moet omzetten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 29

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

hoi.

nou als je hem al op dvd hebt kun je er geen ondertiteling meer bij doen op de dvd zelf.

Maar heb je het op een rw dan kun je het eraf halen en dan eerst de film met ondertiteling gaan voor zien dat gaf ik ook aan met virtauldub hier boven,

Je zegt het beeld is blokkerig dat kan komen omdat je iets mist

ik heb hier een site waar je dit kunt opzoeken en hoe je het kunt oplossen.

http://www.divxstart.com/?show=helpcentre

Iso file brand je met nero als image burn

De bin en cue bestand die moet je samen voegen want als het goed is heb je van de bin bestand maar een klein stukje film en de cue daar zit de rest in( of het was andersom) maar dat maakt niet uit ik zal je een programma geven hoe je dat samen kunt voegen dan word het de hele film die je vervolgens weer met nero brand,

het programma heet vcdgear.

die voegt de bin en ceu samen tot een de film die je gedownload hebt,

hier heb je de download er van  http://www.vcdgear.com/files/vcdgear355.zip

ik hoop dat je allemaal een beetje duidelijk voor je is

Ik hoor het wel als je er niet uit gekomen bent.

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

ik begreep dat het beeld wel goed is, maar dat het "watermerk" (blokje van VSO-Software in beeld staat.

Dat klopt als je idd de trial versie hebt gedownload.

Dat is irritant.

er is een programma die dit oplost, maar ik heb gekozen om te betalen (klein bedrag) omdat dan het programma goed werkt en geen problemen etc oplevert.

ga even op zoek naar het programma die het watermerk weghaald.

kan het programma zo niet vinden. >:(

avi2dvd werkt hetzelfde (freeware) maar convertx2dvd vind ik persoonlijk gebruiksvriendelijker en je hebt de mogelijkheid om ondertiteling in te voegen. O0

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  29
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-12-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  42

inderdaad michiel het waterwerk staat erin, is het nog mogelijk om het eruit te halen? voor de rest is alles nu wel duidelijk denk ik, zodra ik het niet  meer begrijp of er niet uit kom zal ik zeker nog een gil geven, maar Yvon en Michiel allebei heel  erg bedankt voor de uitleg en tijd voor zover  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 29

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

nee, je kunt het watermerk alleen verwijderen voor het branden, ben nog bezig om uit te zoeken hoe.

zodra ik het weet zet ik het in deze topic neer.

en geen probleem, blij dat je er wat aan hebt.

hoor wel wanneer je iets wilt weten en we zullen je weer helpen.

groeten en succes O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  29
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-12-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  42

het programma heet vcdgear.

die voegt de bin en ceu samen tot een de film die je gedownload hebt,

hier heb je de download er van  http://www.vcdgear.com/files/vcdgear355.zip

ik hoop dat je allemaal een beetje duidelijk voor je is

Ik hoor het wel als je er niet uit gekomen bent.

yvon

Ik heb een vraagje over dit programma, als ik het open wat doe ik dan? laad ik een bin of een cue file? want ik laad er een van de twee volgens mij eerst cue, dan zegt hij waar ik hem wil saven en dan komt er een bin file tevoorschijn alleen en toen heb ik maar op start gedrukt, alleen weet ik nu niet of hij compleet is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 29

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...