koelieboelie Geplaatst December 27, 2006 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/27/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 27, 2006 Nou ik ben dus een game aan het downloaden met bittorrent, hij begint gewoon goed te downloaden. Maar als ik na ong. 10 minuten weer kijken hoe ver hij is, lijkt hij stil te staan! Het groene lampje staat wel gewoon aan, maar niks veranderd meer. Het staat helemaal stil, hoe lang ik ook kijk. Zo staat bijvoorbeeld al 5 minuten de estimated downloadtijd op 15 uur en 34 seconden. En elapsed staat ook al 5 minuten op hetzelfde, alles gewoon! Dus hij lijkt vast gelopen te zijn! Maar als ik hem dan afsluit en opnieuw die torrent zoek en start, begint hij gewoon weer vanaf het punt waar hij was en doet het! Hoe kan dit?! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
koelieboelie Geplaatst December 27, 2006 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/27/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 27, 2006 het is echt heel irritant dan is ie net op snelheid en dan kan ie weer overnieuw snelheid gaan maken > Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Wesley Geplaatst December 27, 2006 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 27, 2006 heb je dit vaker? het kan dat niemand meer upload. hij is pas vastgelopen als je niks meer kan drukken zoals kruisje Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
koelieboelie Geplaatst December 28, 2006 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/27/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 28, 2006 heb je dit vaker? het kan dat niemand meer upload. hij is pas vastgelopen als je niks meer kan drukken zoals kruisje nee het was niet echt vastgelopen, maar het stond gewoon stil. Maar goed, ik heb al uTorrent gedownload, en die doet het wel goed! Dus het probleem is al opgelost ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
emaster070 Geplaatst December 28, 2006 Bijdragen: 57 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/10/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 28, 2006 ik had dat probleem ook maak je gebruik van NOD32 antivirus? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 57
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie