Spring naar bijdragen

13x gelezen 0 andwoorden


josnixs

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  94
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  52

Hoi

Ik was deze dus kwijt omdat er gewoon niet op gereageerd wordt,ik ben heel bang dat het mede komt omdat het om een mercedes gaat en mensen denken koop hem maar vrek,maar de nav cd is voor een taxi schauffeur die hard moet werken en geen 4005 heeft voor een cd dus mensen als je weet waar hij staat graag reacties,ik kom op de conclusie daar een jongen met een peagot hetzelfde pro had maar wel volop links kreeg ik heb er 2 ontvangen waar het niet stond hier gaat het om navagation cd audio 50 aps mercedes benz b en dan nog hoe voer je dit in ik gebruik bitcomet en veel Pirates en torrent spy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 94
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

ook deze op slot

er is 1 topic over in programma zoeken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 4,3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...