Spring naar bijdragen

films op 1 dvd


Gast m.m.c.metsemakers

Aanbevolen reactie

Ik heb Charlie & chocolate factory gedownload en zit ik met 2 bestanden: een .bin van 798MB en een .cue van 171B Ik kan ze makkelijk afspelen met vlc maar the problem. ik heb een paar films van ong. 700mb (gecompresseerd dus) gedownload en wil ze MET ELKaar op een 3.7gb dvd zetten. de films die ik erop ga zetten zijn:

Charlie & The Chocolate Factory ( .bin 798MB, .cue 171B )

Madagascar ( .bin 794MB, .cue 181B )

Meet the Parents ( .avi 695MB )

Me, Myself & Irene ( .avi 700MB )

Ik denk dat er programma\'s zijn waarmee je een menu kan maken op zon manier. maar moeten ze niet allemaal .avi ofzo zijn? de disc moet in de dvd speler kunnen...

Heel erg bedankt, JBX

EDIT: bij die tussen haakjes dingen van grotes kwamen B) smilies door die B ) (zonder spatie) dus spaties toegevoegt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 15
  • Gemaakt
  • Laatste reactie
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ja het kan. Werkt wel lastig maar het kan.

Je kan met video edit programmas zelf een eigen dvd samen stellen. Probeer een ulead video studio. Succes :woohoo:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Halloa...

Dat deed ik soms, maar ik zette nooit meer dan 2 films op een dvd, 4.7gb, i.v.m beeldkwaliteit.

Je kan met Nero 6 Ultra Edition, een dvd menu aanmaken, om te branden op een dvd, voor meerdere films of videofragmenten.

Hier kan je het downloaden;

http://www.download.com/Nero-6-Ultra-Edition/3000-2646_4-10028984.html

Groetjes,

itchy [img size=300]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/bbcomputer.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

ik heb nero (geen trial) al een tijdje, toch bedankt voor de link.

maar nero heeft VET VEEL programma\'s in die editie, welke moet ik ik gebruiken?

PS: ik waardeer jullie hulp zeer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

JBX schreef:

ik wil de dvd samen met mijn vriend die zondag trug komt van vakantie kijken op zijn dvd speler ;)

ooo.... zo een film ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Halloaa..

Zoals ik al zei, heb je nero 6 ultra, de volledige versie nodig.

Als je die films met je vriend wilt kijken, kan je er maar beter vast mee beginnen,

om 4 films op die manier te branden ben je minimaal een ruim uur bezig.

Nogmaals 4 films op een dvd, is geen aanrader, de beeldkwaliteit zal gruwelijk zijn.

Groetjes,

itchy lee.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 1 maand later...

wat ik nu vraag is hier totaal los van...

Ik heb een .bin (en .cue erbij natuurlijk...) gedownload en wil dit graag op CD branden. Ik denk met nero lukt het wel, toch? Nou nee dus, hij brand het gewoon als een bestand... dus pakt het niet uit ofzo, arch. Bij openen ondersteunt hij alleen .nrg en dat soort bestanden, ongeveer het\\elfde als .bin maar niet precies. Ik denk dat ik het wel gehad dus het bestaat wel. een programma dat .bin kan omzetten naar .iso en .nrg en omgekeerd.

thnx, JBX

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

JE moet bij nero het volgende doen. Als je de image wilt branden maar je kan bij het bladeren het bestand niet zien moet je in het venster van het bladeren ergens onderaan de sectie zetten op \"alles weergegeven\" Nu laat hij wel de andere image files zien :laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...