Spring naar bijdragen

2 "Algemene" vragen


beanhead

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  18
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb overlaatst een game geinstalleerd -Rtcw voor de mensen die het willen weten- ik had het daarna verwijdert door een nogal... Ondoordachte methode, ik verwijderde alle maps (Ik zeg ff niet waarom :P) en alles wat nog maar met rtcw begon. Dus wil ik het opnieuw installeren komt er "uninstall" te voorschijn, ik druk er dan op... daarna gebeurt er niets.

Hoe kan ik dit oplossen (heb al bij software gekeken)

2de vraag

Ik zou graag mijn pc formateren maar alleen de benodigde dingen overhouden, dus mijn OS, word e.d., mozzila en wat maps.

Hoe?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 18
  • Reacties 16
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.191
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  55

Hoi,

Antwoord op vraag 1;

Ccleaner downloaden en regcleaner downloaden

Ccleaner http://www.duken.nl/component/option,com_docman/task,doc_details/gid,40/Itemid,69/

Regcleaner http://www.zdnet.nl/downloads.cfm?id=54271

Antwoord vraag 2;

Backup branden met de programma's die je wilt bewaren en vervolgens je computer opschonen.

Zit er toevallig een mogelijkheid op je PC om naar de fabrieksinstelling te gaan? Dan is je computer weer zo ingericht als toen je hem voor de eerste keer opstarte.

Veel leveranciers leveren hun computer met deze mogelijkheid, mijn vraag aan jou is dus van welke leverancier is jouw computer (DELL, packard bell of zoiets)

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

  • Bijdragen:  18
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Bedoel je de fabrikant :$ of anders kijk ik wel snel ff onder dxdiag

Ik heb de mijne van Gecko gehaald, hoe zou ik terug naar fabrieksinstelling moeten gaan dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 18

  • Bijdragen:  1.191
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  55

Hoi,

In de handleiding die bij je computer is meegeleverd zou daar dan iets over in moeten staan.

Ik neem aan dat je computer al met allerlei software geïnstalleerd is geleverd?

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

  • Bijdragen:  18
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Idd, maar een handleiding heb ik nooit gekregen  :-\

Ik heb die twee programma's gebruikt btw, en er komt nog altijd "uninstall".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 18

  • Bijdragen:  346
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

:-[ niet slim om de mappen te verwijderen... nu hoef je volgens mij enkel nog de uninstall te verwijderen maar ma.blok kan dat met zekerheid zeggen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 346

  • Bijdragen:  1.191
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  55

Hoi,

Klopt, alleen uninstall krijgt een opdracht iets te doen en weet nu eigenlijk niet wat, omdat de bestanden er niet meer zijn.

Daar is wel een programma voor maar daar moet je best voorzichtig mee zijn. Dat progje heet "unlocker" en kun je hier krijgen http://www.freedownloads.nl/Unlocker.htm

Er moeten als het goed is nog een aantal mapjes of bestandjes van je verwijderde programma aanwezig zijn. Kijk maar eens via start en alle programma's.

Ga via start naar configuratiescherm en vervolgens naar software. Daar staat ook nog RCTW bij. Op het moment dat je uninstallschrmpje komt ga je met het toverstafje van unlocker er op staan en klik je een keer.

Als het goed is wordt ie nu wel verwijderd.

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

  • Bijdragen:  18
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik zal je tijd toch weer moeten verstoren  :P . Het spel dat ik geinstalleerd hebt staat er gewoon nergens tussen toch kan ik het niet deinstalleren ik vind het nergens terug alles is er van weg toch komt dat schermpje nog altijd terug. Ik heb het spel op cd staan is dat misschien wat meer info daarover?

Weet iemand hoe ik terug naar fabrieksinstelling kan gaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 18

  • Bijdragen:  1.191
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  55

Hoi,

Installeer je spel opnieuw en verwijder het daarna via Start-> configuratiescherm->software. Dan zou het moeten lukken.

Je tweede vraag wordt wat lastiger omdat elke fabrikant op een andere manier de gebruiker bij die instelling laat komen.

Voorbeeld;

Bij Dell moet je tijdens het opstarten als er een blauwe balk verschijnt (en dat is maar heel even) op Ctrl+F11 drukken. vervolgens komt er dan een keuze menu.

Staat er wellicht bij programfiles op je computer een map van de fabrikant of leverancier? Vaak staat daar ook een read me file tussen met een handleiding.

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Installeer je spel opnieuw en verwijder het daarna via Start-> configuratiescherm->software. Dan zou het moeten lukken.

dat gaat niet lukken als hij het uninstall scherm krijg als hij hem opnieuw wil instaleren om dat ongedaan te krijgen moet je op start->bureau accesoires->systeemherstel en dan een dag uitkiezen waar je het spel nog niet handmatig heb verwijderd dan zal het spel er helemaal op staan en dan op de gewoonlijke manier verwijderen

Wat je wel even zou moeten doen is een back up maken van de belangrijke dingen die    je in de afgelopen dagen heb gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k

  • Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

werkt het niet gewoon .....

DEZE COMPUTER  --> rechtboven prgramma's instaleren / verwijderen

en dan krijg je een lijst met alle prgramma die op jou account staan,

en daar zou hij te verwijderen moeten zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 4,3k

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

Installeer je spel opnieuw en verwijder het daarna via Start-> configuratiescherm->software. Dan zou het moeten lukken.

dat gaat niet lukken als hij het uninstall scherm krijg als hij hem opnieuw wil instaleren om dat ongedaan te krijgen moet je op start->bureau accesoires->systeemherstel en dan een dag uitkiezen waar je het spel nog niet handmatig heb verwijderd dan zal het spel er helemaal op staan en dan op de gewoonlijke manier verwijderen

Wat je wel even zou moeten doen is een back up maken van de belangrijke dingen die    je in de afgelopen dagen heb gedaan.

ik denk dat dit het beste is aangezien je het dan helemaal correct uit kunt voeren. de tip mbt de evt backup is idd wel aan te raden O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  18
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Installeer je spel opnieuw en verwijder het daarna via Start-> configuratiescherm->software. Dan zou het moeten lukken.

dat gaat niet lukken als hij het uninstall scherm krijg als hij hem opnieuw wil instaleren om dat ongedaan te krijgen moet je op start->bureau accesoires->systeemherstel en dan een dag uitkiezen waar je het spel nog niet handmatig heb verwijderd dan zal het spel er helemaal op staan en dan op de gewoonlijke manier verwijderen

Wat je wel even zou moeten doen is een back up maken van de belangrijke dingen die    je in de afgelopen dagen heb gedaan.

Bedankt iedereen voor je hulpt (zeker ma. die programma's zijn handig)

Hou van je Wesley  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 18

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

ik begrijp dat het je gelukt is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  18
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ja en nee *zucht*

Ik heb het herstel gedaan en nu wil ik het terug spelen dan zegt ie "FS_Freefile (NULL)" dus probeer ik het te deinstalleren zegt ie dat ie INSTALL.log niet kan vinden  :-\

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 18

  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k

  • Bijdragen:  18
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Bedankt, heb wel een probleem ik vind nergens een serial (niet op serials.ws en ook niet op astalavista) zou jij een plaats weten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 18

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...