Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Centraal demonoid topic / invites

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

nog wat nieuwe codes,

dylan2511Xhpzl301t3z5rn0fgglt29d1zw3w7ud2u9cf

dylan2511Xg5pz2mzfufn5l4aszwimrdfbx27y5vwplex

dylan2511Xl85d0azu1hyp6aobpe11ctf7vmgy4j76

dylan2511Xzhfj800htht25pfdv47uzhdvngjay30ue8g

huh, 't werkt  :o, dacht eerst dat ik al veelstelaat zou zijn...

ontzettend bedankt  :D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4
  • Actief:  
  • Leeftijd:  38

Ik heb 5 demonoid codes beschikbaar, verkrijgbaar via een mailtje naar info@erwinbrandwijk.net

Ik lees mijn pm`s van duken niet zovaak, vandaar..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2

Heeft er iemand toevallig nog een code beschikbaar ? Ik zou het erg waarderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Nieuwe:

dondavid1Xdw1t8widk4qljwzmz9a1qqolhrzqertc

dondavid1X2s9e73drthw8vaezttedg1e3qup5xl1rid

dondavid1Xvjn8xze1ivendpbsmteelmtz21ipf9qvgp3

dondavid1Xt6khqsz07dl30wwxp0nsky4wzih88l4u2rt

dondavid1Xamhzwdzefsyfhmlwx6oqxo1mv1lp0x38i8t

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  

Je hebt een berichtje ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2

Zo dat is snel, binnen 1 minuut. Bedankt Tommigun. O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Heb er weer 5:

ZombymarioXwj2bu7bgxpua4p1t32e8eto3vpcpb5g2t1

ZombymarioXnqqhwbud0gc8qsb35vl51gtskdn0b6dx7o

ZombymarioXv9wmzxp07y0atw8nxa9r5bsjr7v7rcyj

ZombymarioXuqjjkldlbprd6zzt9heaka9j4aekvidmqj

ZombymarioX92tld47yzd9c3gu986fgqtzrye1c6c1s0e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

nu nog 4 demonoid codes over, via pm of een mailtje naar info@erwinbrandwijk.net. Ik heb gisteren stefan blij kunnen maken met een code.

Ik kan alweer een code genereren..

Erwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Nog 1 code over.. pm of e-mail, zie profiel.. Kan hierna nog codes generen.

Erwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.138
  • Waardering:   29
  • Actief:  

Omdat ik elke dag minsten 200 berichtjes krijg over Demonoid Keys, hier zijn er weer 5:

ActionWactionX37auipy1ez547zn5fw9exin4t

ActionWactionXbf9h66voalmlqixm5yt16oxnu69luxu

ActionWactionXsm717ywlhghjnjossnccffxnbkn

ActionWactionXfjvyh0ix1ten3pn28gdoe9ey6sx5hz

ActionWactionX1xdcvko2iayu3vglrrv65uft48czss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Heb weer 5 nieuwe:

ZombymarioXhyrf6ddv0a8qnjr5zu2m5oxaaupybpi2

ZombymarioXxboqvna7107h4xm5tb0yfgl89qsu5cswho

ZombymarioXqyprj5e2gl40lcm6xm3fgla5evh

ZombymarioX5sqjuox6orxxxo0b02ynebav4q2k9

ZombymarioXrzns76jk5u0u425eddxt5o2dqjpfy16xn5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1

Heeft iemand voor mij een invitecode? dank je wel.  :D Ben er al tijden naar op zoek maar telkens net te laat....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  

Toch maar weer openbare post

wous123Xw4cc1zmx4lnuwua2snmgs118i

wous123X8utbsw3zru289ie9mqgo2h2halpl4bwhbgab

wous123Xzubu3p9d5c14kgm9cm1bktajruhp056ys7nl4

wous123Xhjjle4at130gvlroxkjek22crszuajiw34eju

wous123X62a5l2ysbpzfvsy025t03wumcpz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  3

bobb17Xuxo0lgqvb15k2h8m3nlcgzw9nclqkf

bobb17Xe6hl0nkoy75p0mwlqcpnemjbongavwammyt87q

bobb17X8h08wblnjjxofusngyvlm5fsrulafjgo3qe

bobb17Xztezljn1agz0s3rhyc7gwtjbp915

bobb17Xx6cqrw0evltmh14dod54fch0i4lydf341y1z6t

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Nog meer nieuwe:

dondavid1X4mcn4qw3f4z6cvu5r1vzw564llxpkkph1fr

dondavid1Xcbl0fz5wf999f602vibrmoy6q4vsia3dfq3

dondavid1Xmvfyde8gzhleq805ej7qfhn96go8mrql

dondavid1X1s2qmlfy7oh9bxkba0mx1yz36

dondavid1Xnvxqokic2z9yh6y5e6q6ay023dot5dvctgq

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Demonoid keys, exclusief verzendkosten.

ActionWactionXeajjdeg0vrgul1qrso4u3u0udb0fw8n

ActionWactionXtgescm59yc1fw540azi19skud89ryv0

ActionWactionX0n00d0ccstycvadsvwap8zgys6razn2

ActionWactionX2ttxomferffjidzguptyf5fg2e5q8k

ActionWactionXe3ck9i1f5r9s7mf6gzfvuad23bj4541

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.934
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Geweldig heren dat jullie allemaal de keys delen!

Petje af! :proost:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Misschien hadden sommige het al gemerkt maar demonoid.com is nu demonoid.me geworden.

En heb weer 5 nieuwe:

ZombymarioXi7xtdl3ftgixyctvkc1gwfxllci2zh

ZombymarioXe4838c71owyoa817zyqe7dxb1rvyx2z8xy

ZombymarioXo42ls10kw2dssjj2sobpa9d5owf2n1vrqj

ZombymarioXw40pfljqdl11flchaljz92oeypcfbjn1wn

ZombymarioX8aoti62cwcpkfq2rg5uqa072n3u6oifm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Inderdaad, nog een fijne sinterklaas gehad allemaal, hier mijn cadeau voor jullie:

ActionWactionXgj5m41nc8yaajxocj84k2gbmq

ActionWactionX85f66ojw20am9g3qbm4i2t85tpcd4cs

ActionWactionX93ap1u1xr0mm9le8w9jwn7mzuh9rlqo

ActionWactionXjsl67svszkf94hwhdz0ilpx47aymoxb

ActionWactionXs3996faiwrieyzm9yx71juo4sqj38jc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  709
  • Actief:  

TimKroeseX2mkp9sucxpo2jzh2d1ej8rrbgqph0

TimKroeseXm2vgwr4x2msro86igflm45xunrra

TimKroeseXakj18girm5n261xab6v79dmjddxfhra520l

TimKroeseXiuxkei2ajbsy3avacdu9mhusnokin5

TimKroeseXjjsj7jgx6xnfmquixyxwdk0ihzc7abarwdx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

weer 5 nieuwe codes.. via pm of e-mail, zie profiel.

Erwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  25
  • Waardering:   1
  • Actief:  

demonoid.me:

User registration

Registrations are open

Dus voor zolang het kan aanmelden zonder invite!

(alleen via de nieuwe url demonoid.me, niet via .com of .cc)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

ZombymarioXkmcpr7kp7vsh01r5v16v1gh20jj4h1gqx2

ZombymarioX1tfpivo34z348yv5svj3ay2rn6xe9166vl

ZombymarioXkcz845wh3ntx6ow8okey1fakus2q9w

ZombymarioXymrz5e6v6tmzh1eswx86lkgk2sb

ZombymarioXmt4xxd7igua3h288fof346bpqlnlx4qaje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  25
  • Waardering:   1
  • Actief:  

nog steeds

User registration

Registrations are open

Click here to register

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

dondavid1X4mcn4qw3f4z6cvu5r1vzw564llxpkkph1fr

dondavid1Xcbl0fz5wf999f602vibrmoy6q4vsia3dfq3

dondavid1Xmvfyde8gzhleq805ej7qfhn96go8mrql

dondavid1X1s2qmlfy7oh9bxkba0mx1yz36

dondavid1Xlppur8vc8dtn0kpzynmcn7kwwxjb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Topic: Is PIA VPN echt veilig om te gebruiken? Gebruiker123: Hey allemaal, ik zit met een vraagje. Is PIA VPN (Private Internet Access) echt veilig om te gebruiken als ik torrents download? Ik heb gehoord dat het goed is, maar ik ben ook bang voor datalekken en zo. Wat denken jullie? ExpertJohan: Hey Gebruiker123! Goede vraag. PIA VPN heeft een sterke reputatie als het gaat om privacy en veiligheid. Hier zijn een paar punten om te overwegen: Versleuteling: PIA gebruikt sterke versleuteling die je data beschermt. Dit betekent dat niemand (zoals je internetprovider of kwaadwillenden) kan zien wat je downloadt of bekijkt. Geen logs: PIA zegt dat ze geen logboeken bijhouden van jouw online activiteiten. Dit is belangrijk, omdat dat betekent dat zelfs als iemand zou vragen om gegevens, ze niks hebben om te geven. Killing-switch: PIA heeft een kill-switch functie. Dit betekent dat als je VPN-verbinding wegvalt, je internetverbinding ook wordt onderbroken. Zo voorkom je dat je IP-adres blootgesteld wordt. Multiplatform: Je kunt het op verschillende apparaten gebruiken, zoals je pc, smartphone en tablet. Betrouwbaarheid: Veel mensen in de torrentgemeenschap gebruiken PIA, en de meeste ervaringen zijn positief. Dat zegt vaak al veel! Maar, zoals met alles, is het goed om je eigen onderzoek te doen. Kijk een beetje rond naar reviews en ervaringen. Vergeet ook niet dat geen enkele VPN een 100% garantie kan geven, maar PIA is zeker een van de betere keuzes! KleinWoes: Thanks voor de info, Johan! Ik had een vraag over die kill-switch. Hoe werkt dat precies? Is dat simpel in te stellen? ExpertJohan: Geen probleem, KleinWoes! De kill-switch is meestal standaard ingeschakeld bij PIA. Wanneer je de VPN-app opent, kun je het vinden in de instellingen. Als je het inschakelt, begint het te werken zodra je verbinding maakt. En als de verbinding om wat voor reden dan ook wegvalt, blokkeert het automatisch je internetverbinding. Heel handig! TorrentsFan: Ja, PIA is echt goed hoor! Ik heb het zelf al een paar jaar. Geen gedoe en ik voel me veilig bij het downloaden. Plus, je hebt echt een hoop servers om uit te kiezen, dus je kan gewoon switchen als het nodig is. Rocky_RIP: Ik vind PIA ook fijn, maar ik vraag me af of ik niet beter een “meer veilige” VPN zou moeten kiezen. Zijn er betere opties? Heb je vergelijkingen gedaan, Johan? ExpertJohan: Hey Rocky_RIP! Ja, er zijn zeker andere goede VPN’s zoals NordVPN en ExpressVPN, maar PIA is heel goed voor de prijs. Het hangt echt af van wat je nodig hebt. Als je gewoon torrents wilt downloaden, is PIA meer dan genoeg. Maar als je extra functies wilt, zoals obfuscatie, kun je ook naar die andere opties kijken! AlgemeneGebruiker: Ik heb PIA ook en tot nu toe werkt het prima. Maar ik vraag me af hoe het zit met hun klantenservice. Is die goed? Heeft iemand hier ervaring mee? Jasmine89: Ik heb PIA en een keer contact gehad met hun klantenservice. Ze reageerden snel en hielpen me goed. Maar ja, je hebt het niet echt vaak nodig als je alles goed instelt. Dat is mijn ervaring! GekkePeter: Wat als je PIA gebruikt en je ergens tegen een VPN-blokkade aanloopt? Hebben jullie dat wel eens meegemaakt? ExpertJohan: Goeie vraag, GekkePeter! Sommige diensten blokkeren VPN-verbindingen, maar PIA heeft ook servers die specifiek bedoeld zijn voor dat soort situaties. Je kan die kiezen als je problemen tegenkomt. Het loont de moeite om je in de serveropties te verdiepen als je dat voor ogen hebt! KleinWoes: Thanks voor de hulp, iedereen! Ik ga PIA een kans geven. Hopelijk gaat alles goed! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Zondag code geel voor heel Nederland wegens zwaar onweer en hevige wind Gebruiker: Stormchaser92 Hey allemaal, wat betekent die code geel nou precies voor ons op zondag? Moet ik me echt zorgen maken of kan ik gewoon lekker buiten blijven? Expert: Weerwizard Hey Stormchaser92! Goede vraag! Code geel betekent dat er gevaarlijke weersomstandigheden aan zitten te komen, maar het is niet altijd iets om je echt heel veel zorgen over te maken. Het geeft wel aan dat je alert moet zijn. In dit geval gaat het om zwaar onweer en heftige wind. Dat kan leiden tot onder andere: Sterke windstoten: Dit kunnen windvlagen zijn van meer dan 75 km/u. Denk dan aan takken die kunnen afbreken of kleine spullen die weg kunnen waaien. Hevig onweer: Bij onweer kunnen er bliksemflitsen zijn die gevaarlijk zijn, vooral als je buiten bent. Neerslag: Het kan ook flink regenen, wat een risico op wateroverlast met zich mee kan brengen. Wat je kunt doen? Blijf binnen tijdens het onweer, zeker als je buiten bent. Vergeet niet om je ramen en deuren goed te sluiten en houd je elektronica veilig. Maar echt, het is meestal meer een waarschuwing dan paniek zaaien. Natuurlijk, als je in een gebied woont dat vaak overstroomt of als je gezondheidsrisico’s hebt, dan is extra voorzichtigheid geboden. Zorg dat je het weerbericht goed in de gaten houdt, dat helpt je om te weten wat je kunt verwachten. Hopelijk helpt dit je een beetje! Reacties van andere gebruikers: Gebruiker: Jessie123 Thanks voor je uitleg, Weerwizard! Ik zag ook die waarschuwing, maar wist niet precies wat ik met die info moest. Goed om te weten dat het niet altijd paniek is. Gebruiker: Jansen84 Haha, typisch weer in Nederland. Gisteren nog pronte zon en morgen onweer! Hebben we nog tijd voor een BBQ, of moet ik mijn plannen maar cancelen? Gebruiker: Stormchaser92 Thanks Weerwizard! Dat klinkt allemaal wel logisch. Ik ga mijn BBQ-plannen in elk geval afblazen. Veiligheid eerst, toch? Gebruiker: KarelW @Jansen84, ik zou gewoon even afwachten. Meestal zijn die buien snel voorbij. Maar ja, je wilt geen natte feestgangers natuurlijk! Gebruiker: MarieLoves Dus het kan weer zo’n lange zondag worden met de kids binnen? Kan ik ze beter alvast op de tablet zetten haha. Wat is het met deze zomer en het weer? Gebruiker: Weerwizard @MarieLoves, ja, het lijkt wel of het weer ons steeds weer verrast! Zorg dat je wat leuke binnenactiviteiten klaar hebt staan. We hebben een paar weken terug ook zo’n dag gehad. Spelletjes doen, knutselen of een film kijken zijn altijd leuk! Gebruiker: RoccoF10 Ik hou van onweer, zolang ik binnen ben! Maar ik ben altijd bang dat de stroom uitvalt. Iemand Anders tips hiervoor? Gebruiker: SophieV @RoccoF10, zorg er gewoon voor dat je een powerbank hebt voor je telefoon! En een kaarsje kan ook geen kwaad. Altijd handig voor in deze dagen! Gebruiker: MevrouwFlodder Hahaha, het blijft altijd spannend met dat Nederlandse weer! Maar zoals Weerwizard zegt, kijk naar de waarschuwingen. We kunnen het niet altijd vermijden! Gebruiker: Jansen84 Lol @MevrouwFlodder, dat klopt! We kunnen maar beter voorbereid zijn. Al die buien door het jaar heen… je kunt er maar beter op inspelen. Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Top 10 Series om in 2025 te Kijken? Bericht van SmurfFan88: Hey allemaal! Ik ben benieuwd naar welke series jullie in 2025 het meest verwachten! Het lijkt nog ver weg, maar je weet hoe snel de tijd gaat. Zijn er al geruchten of teasers? Laat maar weten wat jullie denken! Antwoord van FilmGuru88: Hey SmurfFan88! Leuke vraag! Er staan een aantal spannende series op de planning voor 2025 die je echt niet wilt missen. Hier is mijn lijstje van top 10 series die je moeten bekijken: Stranger Things: Seizoen 5 – De invloed van deze serie blijft enorm, en het lijkt erop dat het laatste seizoen de serie met een knal zal afsluiten. Verwacht veel nostalgie en geheime plots! Game of Thrones: House of the Dragon – De tweede seizoen van deze spin-off moet de strijd om de Targaryens nog spannender maken. Vuur, draken en intrige in overvloed! The Last of Us: Seizoen 2 – Als je van post-apocalyptische verhalen houdt, mis deze niet. De eerste seizoen was fantastisch, en ze hebben nog veel meer verhaal om te vertellen. Star Wars: Ahsoka – Deze serie focust op Ahsoka Tano, een personage dat fans al jarenlang kennen. Het belooft een spannend avontuur te worden in het Star Wars-universum. The Witcher: Seizoen 3 – Henry Cavill als Geralt is altijd een feestje. Benieuwd hoe ze het verder uitdiepen. Loki: Seizoen 2 – Marvel blijft maar verrassen. Loki’s avonturen richting multiversum zijn maar wat leuk om te volgen. The Mandalorian: Seizoen 4 – De Star Wars hype gaat maar door, en The Mandalorian is degene die het allemaal bij elkaar houdt. Bridgerton: Seizoen 3 – Voor de liefhebbers van drama en romantiek. De kleren, het verhaal, alles is gewoon geweldig! The Flash: Finale Seizoen – Het laatste seizoen van deze superheldenserie. Er zijn geruchten over epische crossovers. Avatar: The Last Airbender (Live Action) – De Netflix-aanpassing belooft het verhaal opnieuw te vertellen in een nieuw jasje. Heel benieuwd hoe dat uitpakt! Dit is mijn lijstje, maar er zijn natuurlijk altijd verrassingen. Wat denken jullie? Mis ik iets? Reacties van andere gebruikers: EbookLezer: Wauw, goede lijst FilmGuru88! Ik kijk echt uit naar Ahsoka. Star Wars is altijd een hit bij mij. KinoLover: Ik hoop dat de laatste seizoen van Stranger Things echt de perfecte afsluiting geeft. Het waren zo veel goede momenten! FilmFanatic99: Ik ben niet zo’n fan van de Game of Thrones spin-offs, ik vond het originele verhaal veel beter. Zijn er nog andere series die je zou aanraden zonder draken? StreamQueen: FilmGuru88, ik ben het zo met je eens over The Last of Us! Ze hebben zo’n goede sfeer weten neer te zetten in het eerste seizoen! VampireLover82: Ik vond de eerste seizoen van Bridgerton leuk, maar ik hoop echt dat het derde seizoen niet gewoon meer van hetzelfde is. Cinefiel: @FilmFanatic99. Het hangt een beetje van je smaak af, maar als je van drama houdt, moet je absoluut The Crown proberen. Het is geen fantasy, maar echt goed! SmurfFan88: Leuk om te zien dat velen het met me eens zijn over Ahsoka! En wat is er mis met draken? BookWorm: Allemaal toffe series! Maar ik heb wel het gevoel dat de kwaliteit soms achterblijft bij alle hype. Hopelijk kunnen ze dat in 2025 veranderen! EbookLezer: @BookWorm, daar ben ik het mee eens. Sommige series verliezen gewoon hun magie na een tijdje. Fingers crossed voor 2025! FilmGuru88: Haha! Het zal een tijd van hype en druk zijn, maar ik heb goede hoop. Laten we het in de gaten houden! Wie weet wat er nog meer in de pijplijn zit. Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Jojobuitebzorg heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...