Spring naar bijdragen

SABnzbd werkt niet meer?!


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-06-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Gister ben ik begonnen met het werken met SABnzbd. Gisteravond heb ik goed kunnen downloaden met 350 kb/sec, maar toen ik vanochtend weer wou beginnen bleef de downloadsnelheid op 0,0 kb/sec hangen! Weet iemand hoe dit kan komen?

Windows Vista is in de tussentijd wel geupdate, misschien dat dat iets uit kan maken? Maar welke instellingen moet ik dan veranderen om het weer aan de praat te krijgen? Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Ja het kan idd liggen aan de updates van vista, toen ik voorheen ook vista had, lag het ook aan de updates, je moet even bij deze computer/configuratiescherm kijken en dan bij software, daar kies je voor tabblad updates en daar kon je ze volgens mij verwijderen. Moet je even naar de datum kijken van wanneer ze geinstalleerd zijn, want je hoeft natuurlijk niet al die updates te verwijderen :buck:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...