Spring naar bijdragen

PCI-Modem (dringend!)


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  533
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  629
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  04-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

hoi mensen, ik zit in deep shit! Door al de ongewenste reclames die ik de laatste tijd kreeg, besloot ik om ad-aware te installeren om die rotzooi te verwijderen. Het programma gaf 133 shit files aan die ik natuurlijk meteen verwijderde. Maar nu komt het mooie: toen ik de files heb verwijderd, moest ik rebooten. Na rebooten kon ik niet meer internetten. Er was wel internetverbinding, mijn huisgenoten kunnen gewoon internetten ,maar ik niet! ik heb bij hardware, onder apparaatbeheer gekeken en er stond een geel uitroep teken bij mijn PCI-modem(onder overige apparaten). Hoe lost ik dit op?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 18
  • 533
  • 3
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.191
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  55

Hoi,

Heb je deze actie vandaag uitgevoerd of pas geleden? Dan kun je misschien eerst eens systeemherstellen proberen. Dat gaat als volgt; Start-> alle programma's-> bureauaccessoires-> systeemwerkset-> systeemherstellen. Dit wijst zichzelf. Je kunt hier een datum en tijd selecteren van voor het probleem.  je computer wordt nu teruggezet naar de instellingen van die datum. Probleem is wellicht wel dat die vervelende advertenties weer zichtbaar worden. Laat je computer door ad-aware scannen maar kijk wel goed wat je door ad-aware laat verwijderen.

Hoop dat je probleem op deze manier voorbij is.

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

  • Bijdragen:  533
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  629
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  04-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

hoi, is er geen andere oplossing mogelijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 18
  • 533
  • 3

  • Bijdragen:  1.191
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  55

Zoals ik je probleem kan inschatten op dit moment nog niet. eerst je PCI modem maar weer aan de praat krijgen, toch?

En dat gaat met systeemherstel het best (zonder allerlei programma's te beschadigen)

Succes

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...