Gast comsubin Geplaatst Oktober 18, 2005 Delen Geplaatst Oktober 18, 2005 hoi..ik kan iemand mij nou een even goed vertellen hoe dat nu werkt met antiblaxx ?? ik begrijp niet goed hoe dat gaat.. ik heb een spel gedownd en met alcohol gemount..maar dan moet je \"sr7.stop.1.0 ook gebruiken(virtual cd hide)..hoe moet je dat doen?? graag een beknopte jip en janneke uiteg. mischien dat dit al besproken ik maar ik heb het niet terug kunnen vinden.. een link mag ook. kan iemand deze newbie helpen. bvd eric((als ik geen slotje krijg ed.) :whistle: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 18, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25057 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: April 17 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 18, 2005 ffies snel om welke game gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast kishan4uall Geplaatst Oktober 18, 2005 Delen Geplaatst Oktober 18, 2005 Voor games die de SecuRom 7 protectie hebben, kan je de beveiliging tegen de virtual drive omzeilen met behulp van SR7STOP. Deze kan je hier downloaden: http://rapidshare.de/files/6439646/SR7.Stop_1.0.rar.html Pak dit uit, en zet het op je bureaublad (dit is het makkelijkst) Open het, en druk op \'Hide\', dit verbergt je Virtuele drive voor de SecuRom 7 beveiliging, mount nu je image van het spel, en je kan spelen! Let op: je moet wel elke keer als je je pc restart \'Hide\' doen voordat je wilt spelen, anders werkt je game niet! Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast comsubin Geplaatst Oktober 18, 2005 Delen Geplaatst Oktober 18, 2005 hee bedankt voor je andwoord...maakt het nog uit waar ik die virtual hide opend? ik bedoel.. ik heb een spel gedownd genaamd \"fear\" moet ik dan ik de \"map fear \" virtual hide openen? of maakt het niet uit waar ik dat open? moet ik iets aanklikken van dat spel ? bvd eric Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Isac Geplaatst Oktober 18, 2005 Delen Geplaatst Oktober 18, 2005 Ben ook al bezig met die game alleen niet al te snel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast comsubin Geplaatst Oktober 18, 2005 Delen Geplaatst Oktober 18, 2005 hee, kishan4uall...je weet ik ben een newbie he...maak het nog wat uit waar ik dat virtual hide cd opend? kijk dit is het geval. All I did was:((f.e.a.r)) 1. Mount the image in Alcohol (build 3105) 2. Install 3. Hide my Virtual Drive with SR7.Stop 1.0 4. Play kan ik hem ook gewoon op m,n buro blad \"hiden\"? please let me know ,dat is wat ik graag wil weten. ik had het eens gedaan maar ik moest gewoon systeem herstel doen want mijn pc wat van slag af....bv. je zal alleen maar snelkoppelings pijltjes op m,n buro blad staan en ik kon niks meer openen :blush: voor een ander is dit een eitje ((het zal ook wel)) maar ik?? :woohoo: ik hoor het graag. eric Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 18, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25057 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: April 17 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 18, 2005 ik speel fear nu ook.... very scary. Ik schik me steeds kapot. Maar btw ik moest ook de snelkoppeling veranderen. Bij eigenschappen en dan compatibllity naar win2000 zetten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Isac Geplaatst Oktober 18, 2005 Delen Geplaatst Oktober 18, 2005 Waar hebben jullie fear vandaan als ik vragen mag Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 18, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25057 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: April 17 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 18, 2005 een winkel genaamt www.piratebay.org Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Isac Geplaatst Oktober 18, 2005 Delen Geplaatst Oktober 18, 2005 mooie winkel alleen uitgerekent nu doet me programma\'tje het niet meer genaamd azureus Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst Oktober 18, 2005 Delen Geplaatst Oktober 18, 2005 comsubin schreef: hee, kishan4uall...je weet ik ben een newbie he...maak het nog wat uit waar ik dat virtual hide cd opend? kijk dit is het geval. All I did was:((f.e.a.r)) 1. Mount the image in Alcohol (build 3105) 2. Install 3. Hide my Virtual Drive with SR7.Stop 1.0 4. Play kan ik hem ook gewoon op m,n buro blad \"hiden\"? please let me know ,dat is wat ik graag wil weten. ik had het eens gedaan maar ik moest gewoon systeem herstel doen want mijn pc wat van slag af....bv. je zal alleen maar snelkoppelings pijltjes op m,n buro blad staan en ik kon niks meer openen :blush: voor een ander is dit een eitje ((het zal ook wel)) maar ik?? :woohoo: ik hoor het graag. eric Het maakt niet uit waar je het opent, zo lang je het maar opent, en op Hide drukt. Btw, ik speel zelf ook f.e.a.r., alleen ik schijt regelmatig in mn broek Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 19, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25057 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: April 17 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 19, 2005 Ja het spel zit echt zuper goed in elkaar.... maar je kan hem niet in het donker spelen met een headset op.... :woohoo: :woohoo: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Isac Geplaatst Oktober 19, 2005 Delen Geplaatst Oktober 19, 2005 DukeN schreef: Ja het spel zit echt zuper goed in elkaar.... maar je kan hem niet in het donker spelen met een headset op.... :woohoo: :woohoo: hoezo niet deed ik ook al met doom en mijn broertje bang maken (hij kan nog steeds niet normaal slapen sinds doom ) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast comsubin Geplaatst Oktober 19, 2005 Delen Geplaatst Oktober 19, 2005 Waar hebben jullie fear vandaan als ik vragen mag ... dat kan je allemaal hier af halen. http://www.newzbin.com/browse/cat/p/games/dvd/ en bedankt voor de info. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Oktober 19, 2005 Delen Geplaatst Oktober 19, 2005 ik zag de link, maar dat is tog alleen voor nieuwsgroepen ? weet iemand toevallig of het mogelijk is om toch via nieuwsgroepen te downloaden als je provider ut niet ondersteunt ? (toen ik provider koos had ik geen idee wat ut was gvd, nu ben ik dr achter dat \"TISCALI !\" ut nie ondersteunt, omdat er teveel illigaal werd gedownload. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Isac Geplaatst Oktober 19, 2005 Delen Geplaatst Oktober 19, 2005 Nou die van jouw onderstuent het niet en die van mij heeft te slome servers Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst Oktober 19, 2005 Delen Geplaatst Oktober 19, 2005 Gebruik torrents. En Quake 4 is trouwens ook al uit Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 19, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25057 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: April 17 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 19, 2005 Q4 lijkt me niet zo goed. Beetje te doom achtig.... wel jammer ben over het algemeen wel een quake fan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast quistler Geplaatst Oktober 30, 2005 Delen Geplaatst Oktober 30, 2005 nog ff een antwoord. ik heb nu zelf ook FEAR Q4 en COD 2. en met al die spellen kan je gewoon ff een no-dvd crack downloaden hoef je niet moeilijk te doen met virtual images Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast TijN Geplaatst Oktober 30, 2005 Delen Geplaatst Oktober 30, 2005 Ik heb ze ook alledrie, maar ik vind cod2 toch wel veruit de beste (kwa vooruitgang) en Q4 het minst. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast comsubin Geplaatst Oktober 31, 2005 Delen Geplaatst Oktober 31, 2005 ik heb inderdaad ook die cracks binnen gehaald waarbij je niet al die onzin hoeft te doen met virtual ed......http://www.gameburnworld.com/ kheb fear inmiddels uitgespeeld ((echt vette shit..super cool)) ben nu met quake bezig...ziet er er veeel mooier uit als fear and kicks ass. en dalijk aan de gang met vietcong..hehe gratis en voor niks :whistle: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 31, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25057 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: April 17 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 31, 2005 Q4 mooier als Fear? Misschien dan toch maar eens Q4 bekijken.... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast comsubin Geplaatst Oktober 31, 2005 Delen Geplaatst Oktober 31, 2005 het ligt er gewoon aan wat voor systeem je heb...die van mij is al weer 2 jaar oud. pentium 3000 mhz en een radeon 9800 pro 128 mb. een maatje van mij kan zowel fear als quake niet spelen..loopt aan zijn verhaal te horen als dikke stroop...framerate is crap horten en stoten ed. graphics als de playstation 1 ed. de instellingen kan ik alleen op 769X1024 zetten als ik wat hoger zet gaat het ook de verkeerde kant op. ja het ziet er fingerlicking good uit :woohoo: nouja volgend jaar ga ik weer een opvoer setje kopen(video kaart /moederbord/ed. :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 31, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25057 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: April 17 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 31, 2005 Nou ik draai nog op een p4 2,4 met een radeon 9500 pro 128 MB. Maar Fear liep op 800x600 en med. gewoon primas. maar het kan zo veel mooier... ik moet ook een upgraden... me need ca$h! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast tom6309 Geplaatst Oktober 31, 2005 Delen Geplaatst Oktober 31, 2005 hmmm... dan ist toch wel goed dat ik em van me vader gekregen heb. hij is nu 4 maanden oud :woohoo: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie