Spring naar bijdragen

branden


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-07-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi allemaal,

Ben nieuw hier en heb gelijk al een vraag (ondanks vele oplossingen al hier staan hoor). Ben niet zo handig met zulke dingen, maar ben leergierig ernaar en heb dus ietsje meer hulp nodig.

Ik heb wat gedownload (ik dacht een dvd, maar blijkt gewoon audio/cd te zijn). Het is een OGG-bestand en via VLC kan ik deze prima luisteren op de pc. Maar ik wil deze graag branden op een cd, zodat deze in de auto ook geluisterd kan worden. Ik heb wat rondgeneusd op deze site, maar kan het antwoord niet vinden  :(. Kan iemand mij in duidelijke taal helpen? ;) Dank.

:-* diana

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

als je nero heb kan je hem volgens mij gewoon branden als audio cd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-07-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Heb geen nero ik brand mijn dvd en cd met Record now dx en die kent geen OGG-bestanden. ik weet dus niet hoe dit nu te branden :-\.

:-* diana

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

je kan de trial downloaden van nero http://www.nero.com/nero7/eng/nero7-demo.php is gratich en als je het lief vraagt heeft vast iemand nog wel een code voor je zodat je het kan blijven gebruiken  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...