Spring naar bijdragen

BsPlayer


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo ik had even een vraag en hoop diet iemand die voor mij kan beantwoorden. :)

Ik heb een film gedownload en daarnaast ook de ondertiteling.

Ik heb ze netjes samen in 1 mak gestopt met allebij dezelfde naam.

Nu als ik mijn film opende kwam ook de ondertiteling ( de gratis BsPlayer ) mee, echter hij liep niet synchroom met de film. :-[

Nu heb ik wel gevonden dat ik de ondertiteling kon wijzigen in tijd achteruit, dus toen ging het wel goed.

Maar als ik ze nu met Nero wil branden, gaan dan de film en de ondertiteling in 1 x mee?

En loopt de ondertiteling dan ook goed, want ik zag nergens dat ik iets kon opslaan.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast onwijs bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

Hoi.

Heb je de ondertiteling via subtitle workshop gedaan als ik vragen mag?

Want je moet de ondertiteling dus wel als hij dan goed staat opslaan namelijk anders loopt het weer niet synchroom.

Nero pakt niet de srt bestand mee dat weet je hoop ik ?

Anders kun je het als je denkt het nu wel goed loopt het via divxtodvd laten converseren dat kun je dan eventueel een klein stukje van je film met de ondertiteling laten lopen dan stop zetten en dan bekijk je of de ondertiteling gelijk met je film loop doet hij het goed doe je het opnieuw maar dan laat je de film helemaal converseren en dan pas branden met nero of je laat divxtodvd het laten branden kan ook.

Dus met anderen worden als je de nieuwe ondertiteling hebt moet je hem wel eerst opslaan anders pakt nero hem inderdaad niet.

DOe het desnoods op een rw dan kun je niks verknoeien.

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...