Spring naar bijdragen

Waar kan ik nederlands gesproken kinderfilms vinden?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo Ik ben helemaal nieuw met het downloaden van films ( lukt al wel aardig ) en nu ben ik zoek naar waar ik de leukste (nieuwste) nederlands gesproken kinder/tekenfillms kan vinden om te downloaden.

Nu heb ik bijvoorbeeld ratatouille gedownload en is nog gelukt ook! Maar deze is nu in het engels en met nederlands ondertitelt. Mijn zoontjes zijn echter nog te klein om te kunnen lezen en wil hem dus eigenlijk in het nederlands gesproken hebben.

Is er iemand die me daarmee kan helpen?

OOk ben ik nu Bambi aan het downloaden en dat zijn volgens mij 2 dvd's. Hoe zet ik ze goed op 2 dvd's? Geeft ConvertXTtoDvd dit automatisch aan of moet ik hier nog iets aparts voor doen.

Overigens vind ik dit een geweldige site. heel duidelijk voor een leek zoal ik.

Avast bedankt!

Patricia Visser

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.191
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  55

Hoi Patricia,

Op welke manier, dus van welke site's download je?

Je kunt namelijk vaak bij een zoekopdracht veel specifieker aangeven wat je wensen zijn.

Voorbeeld;

Bambi 2 nld

Met name de toevoeging nld geeft vaak ook resultaten dat er nederlands gesproken films tussen staan (is echter geen garantie)

Nadeel is wel dat als de toevoeging nld erbij staat dat het aantal films die op die manier wordt aangeboden veel minder of soms helemaal geen resultaten oplevert.

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k
  • 3 maanden later...

  • Bijdragen:  31