Spring naar bijdragen

ondertiteling bij een .iso bestand


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hey mensen na al vele topics gelezen te hebben kom ik er nog steeds niet uit.

ik heb een film gedownload van 4.31 gb. hierbij wil ik een nederlandse ondertiteling bijvoegen. na de .rar bestanden uitgepakt te hebben komt er een .iso bestand. hoe kan ik nu een ondertiteling bijvoegen?

als ik het helemaal fout doe hoor ik het graag, of als ik kleinere bestanden moet downloaden? (.avi bv)

dan ook gelijk een andere vraag; avi bestanden zijn meestal kleiner zoals ik het nu zie, is dat wel kwaliteit voor op de televisie af te spelen?

alvast bedankt hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11
  • Reacties 11
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

.ISO laden in Deamon tools / ISO Buster. Dan komt er waarschijnlijk een .avi uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  1.191
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  55

Hoi,

Inderdaad even het programma isobuster downloaden en installeren. Dat kan hier; http://www.duken.nl/component/option,com_docman/task,doc_details/gid,25/Itemid,69/

Bij de installatie moet je op een moment aangeven welke image bestanden allemaal uitgepakt kunnen worden. Gewoon alles selecteren. Na de installatie kun je alles wegklikken.

Als je nu op je gedownloade iso bestand dubbelklikt opend isobuster vanzelf in een schermpje (je kunt meldigen krijgen over updates of dat je ze wil sponseren, gewoon wegklikken) en zie als het goed is twee mappen staan (audio en video) de beide mappen alleen selecteren en slepen naar de map waar je download staat.

Als isobuster klaar is met uitpakken kun je het afsluiten.

Als je nu op de videomap dubbel klikt zie je hoogst waarschijnlijk een aantal vts bestanden en die kun je gewoon op een dvd branden.

Je download van ruim 4 gig is zeker weten GEEN avi bestand en het zou ook nog maar zo kunnen dat er al ondertiteling en een menu bij zit.

Dit check ik zelf altijd met dvdshrink, kijk hier maar eens (alleen het stuk over dvdshrink is in dit geval handig maar wellicht komt de rest ook van pas :angel:) http://www.duken.nl/content/view/408/6/

Succes met knutselen en als je er niet uitkomt, gewoon blijven vragen.

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

heeyy bedankt ik ben al een heel eind. maar nu ben ik dan bij dvd shrink bezig maar hoe zet ik de nederlandse ondertiteling erbij? heb een .srt bestand gedownload, maar hoe dit in te voegen? of is dit niet nodig?

hoor t wel :)

adios

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11

  • Bijdragen:  1.191
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  55

Hoi,

Als dvdshrink je film eerst heeft "bekeken" geeft ie aan waar de film uit bestaat, zoals welke geluidstroom (ac3 is vaak surround en dts) daar onder in een schermpje staat subtitels met vinkjes bij ondertiteling en welke taal.

Bij dvdshrink kun je geen ondertiteling invoegen het is namelijk een comprimeer programma om film bestanden groter als 4.7 gig te verkleinen zodat ze toch op een gewone dvd passen maar het controleerd je film eerst en zo kun je dus zien waar de film uit bestaat en of de kwaliteit goed is. Je kunt er dus geen ondertitel aan toevoegen.

Het is wel mogelijk om de film dan te ondertitelen maar dan ben je daar wel een tijd mee bezig.

Je zult dan namelijk eerst van je film een .avi bestand moeten maken dan je ondertitel erbij voegen en je film weer naar vts converteren om te kunnen afspelen op je speler.

Dit kost tijd en kwaliteit van je film. Dan kun je beter een versie met Ned ondertitel downloaden.

Hoe je .avi kunt ondertitelen staat hier; http://www.duken.nl/content/view/429/5/ en hier; http://www.duken.nl/content/view/405/5/

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hm oke k begrijp het maar dan kan je langer niet alle films downloaden toch? waar al een nederlandse ondertiteling bij zit. of heb je daarvoor ook oplossingen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11

  • Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

je hebt dus twee keuzes

1 een iso bestand met vaste ondertitel downloaden

2 een avi downloaden en daarna zelf de ondertitel toevoegen

keuze 2 lijkt meer werk maar dat valt reuze mee (vind ik)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 4,3k

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

oke ik begrijp het. ben nu de eerste aan het converteren. het is een .avi bestand van 700 mb. als je dit converteert is het dan genoeg kwaliteit om op de televisie af te spelen later? dit maal gaat het over de film Scarface. dus een vrij lange film.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

oke bedankt allemaal mensen. mn eerste dvd is gelukt. ondertiteling loopt gelijk. hier moet je eigenlijk maar een beetje geluk mee hebben of niet? dat je de juiste ondertiteling hebt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Meestal zijn er verschillende versies van ondertiteling (V1, V2, V3 bijvoorbeeld)..

Dan is het even uit proberen welke perfect onder jouw film past.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

is dit ook voor het branden te controleren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Volgensmij was er een .avi player waar je de ondertiteling toe kon voegen, en dan gewoon kon afspelen. Volgensmij VLC maar weet 't niet zeker..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...