Spring naar bijdragen

Weet iemand hoe Deamon werkt


Gast sasomi

Aanbevolen reactie

hoi ik heb een bestand gevonden en dat heet DEAMON TOOL nu is het denk ik wel een geod progama want ik kan er alles films mee kijken maar het is in het engels en dat is niet me sterke kant kan iemand mij uti leggen hoe ik hem moet instellen zo dat ik ook kan branden enzo ik gebruik voor het branden trouwens nero 6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 11
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ja kan deamon tools alleen gebruiken als virtuele cd-rom speler. Dus branden kan niet :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

ja dat bedoel ik inderdaad ja ik ben een zij maar ik wil nu die bestandne op dvd branden maar hoe kan ik dat het beste doen ik ben al een tijd bezig en het lukt me niet ik doe het nero of sonic die heb ik in mijn systeem staan nu heb ik alchohol ook geprobeerd maar dat wekrt niet en dus kan ik nog niks sta nu echt vast iemand nog andere ideeen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

TijN schreef:

En films ermee kijken kan al helemaal niet.

dat hangt er van af hoe je het bekijkt. Ik denk dat jij bedoelt van: Deamontools als powerdvd gebruiken ofzo maar als je een dvd programmatje op je pc hebt (zoals powerDVD of Windvd) dan kan het wel. als je een DVD hebt gedownload is het meestal een image. die kan je loaden met deamon tools en bij mijis het zo dat er dan een schermpje op mijn beeld komt met wat ik wil doen: map openen of (als je bv power dvd hebt) openen met powerdvd. En dan kan je er wel films mee kijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...