Spring naar bijdragen

game installeren


Gast denniss

Aanbevolen reactie

Hoi

Ik heb een vraag en ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik heb met bit torrent gta vice city gedownload. Nu het bestand helemaal binnen is wil ik t installeren. Het staat in 2 winrar mapjes en er staat een crack bij in het tweede mapje.

Nu is mijn vraag hoe ik t moet installeren. Kan iemand aub uitleggen hoe?

mvg

willl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 16
  • Gemaakt
  • Laatste reactie
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

de winrar files moet je uitpakken. Wat voor bestanden heb je dan? :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

je hebt een iso bestand? Deze kan je mouten. Zie ook duken.nl -> na het downloaden -> wat voor bestand heb ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Bedankt voor de reacties!!

Het gaat een beetje langzaam, maar het is ook m\'n eerste keer.

Ik heb het volgende gedaan:

Spel gedownload en het was gelijk in winrar gezet, en heb twee cd\'s.

winrar archief gta vc cd1 winrar archief gta vc cd 2

Heb cd 1 uigepakt (extract) heb cd 2 uitgepakt (extract)

Toen dat eenmaal gedaan was kwamen er weer twee mapjes onder te staan

Gele map) gta vc cd 1 gele map) gta vc cd 2

Als ik wil gaan mounten (heb 1 drive aangemaakt) krijg je select new image en dan kies ik eerst mount cd 1 (gele map). maar als ik die gele map kies komt er te alleen het submapje readme. Als ik deze selecteer/mount dan komt er te staan kijk of de bestandsnaam juist is. Het enige wat ik wel kan mounten zijn de winrar mapjes die er stonden toen de download klaar was.

Is dat goed of juist niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Ik heb net het spel geinstalleerd maar als ik nu het spel wil starten, staat er wrong disc inserted. Plaese insert de gta vc play disc.

Weet iemand wat ik dan moet doen?

Bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Of je moet nu de andere cd mounten, of je moet een crack die op een van de cd\'s waarschijnlijk zal staan gebruiken, meestal is dit gewoon een .exe die je over de .exe van het spel heen moet kopieëren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Ok

Ik heb de crack uit het mapje van cd 2 naar mijn bureau gekopieerd. Als ik vc open krijg ik de volgende mappen

anim audio

data icons

models movies

mp3 mss

readme skins

gta- vc text

txd mss.dll

readme

waar moet ik de crack plaatsen, ik zie in de bovenstaande mappen geen exe bestand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

in de root, dus waar het andere exe bestand ook staat en deze moet je overschijven. Dus in de vicecity map zelf :side:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 4 maanden later...
Gast kishan4uall

En als dat niet werkt, ik heb dit ergens op het net gevonden (het is wel in het engels):

if you downloaded a no-cd ***** and iso\'s or whatever, you take the ***** from the iso or the disk you burned it on and replace the original execution file that the program installed(the one in the program folder). DONT run a replacement dll, the dll that the program installs is fine. for those of you it worked for may not be running windows XP sp2. for those of you who are running sp2, this is your answer: you may have noticed that depending on where you got the *****, it was probably named the same title as the execution file in the program folder, which was for good reason. Just toss the ***** in the folder and click YES to replace the old .exe file. You will, however need the original dll that the program installs during installation.

dont worry you wont get any Wrong CD crap once you fix it. whether or not you have winamp does not matter, and unless you continue to recieve problems there is not need to use software that fixes the dll problem. you also dont need to uninstall Winamp. if you do have more prob\'s then uninstall GTA-VC completely and reinstall following the directions.

your VICE CITY will now run directly from the ***** so change your shortcut accordingly.

this fix will probably work for any XP sp2 users or anyone who could not fix the game with a replacement dll

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast Sweetgirl1985

hmm alleen hier snap ik nix van, als ik op de gta play klik vraagt ie dus om de cd(virtuele cd speler werkt niet) en als ik in mn gta map klik, vraagt ie om dat dll bestandje, dat ik al geinstalleerd heb :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast Sweetgirl1985

inmiddels kan ik hem opstarten, maar na t intro filmpje staat er, dat ik de cd er in moet doen, virtuele schijf werkt niet.

wie kan mij helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast kishan4uall

Het is het beste om CD2 te branden, en dan in je normale CD/DVD-speler te zetten, dit hoort het probleem van de cd te verhelpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...