Spring naar bijdragen

Nederlandse spraak eraan plakken


Gast issemoeilijk

Aanbevolen reactie

Gast issemoeilijk

Ben zeer nieuw in film-download. Heb met Limewire engelstalige versie van Madagascar binnengehaald. Ik wil de nederlandse SPRAAK eraan plakken. Waar vind ik die en hoe doe ik dat?? Graag in J&J-taal..... :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hier kan je beter niet aan beginnen. Probeer een NL versie binnen te halen. Ondertiltelen kan wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

ik heb ff voor je gezocht maar zelfs ik (ahum) weet geen site waar je alleen audio vandaan kan halen. jammer maar helaas... ik sluit me aan bij DukeN en kishan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast nVaProductions

tom6309 schreef:

ik heb ff voor je gezocht maar zelfs ik (ahum) weet geen site waar je alleen audio vandaan kan halen. jammer maar helaas... ik sluit me aan bij DukeN en kishan.

Sluit je niet aan luister naar mij :P Er bestaan namelijk programmas speciaal voor ondertiteling, kzal wel later poste wat ik heb gevonden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...