Spring naar bijdragen

Zeer lage snelheden bij Bittorrent


Gast PASCAL00076

Aanbevolen reactie

Hoi,

Ik weet dat er heel vaak hierover geplaatst is, maar ik kan echt geen oplossing vinden.

Ik heb een speedlinq verbinding van 8064/1024 kb/s, en heb de volgende clients geprobeerd:

- ABC

- Azureus

- Bitcomet

- Bittornado

Alleen geven zij geen hoge snelheden. Ik zit altijd rond de 50kB/s. Het snelste wat ik gehaald heb bij een enekel torrent is 160kB/s bij een java-file die ik nodig had voor Azureus. Deze heb ik een aantal keren via Azureus gedl en haalt altijd die hoge snelheid. De max. totale snelheid die ik heb gehaald is +/- 300 kB/s, dat was dan inclusief die java-file en een naruto (populaire japanse anime). Dat was enkel bij die java-file. Met die java-file haal ik dus altijd hoge snelheid, maar met andere dingen nooit.

Ik heb geprobeerd met en zonder router, maar maakt niks uit. Dus ligt het niet aan mn forwarding van mn poorten denk ik. Wat ik vaak zie is dat er bij een torrent 1XXX peers zijn, maar ik maak maar connectie met 50 daarvan. Is dat normaal? Ik kan ook zien dat andere client gebruikers bv. 200kB/s haalt met die file en ik maar 10kB/s of zo, terwijl ik een 8mb verbinding heb. Met gewone downloads haal ik wel 700kB/s +

Bij www.speedtest.nl haal ik altijd boven de 600 kB/s. Heeft dat uberhaupt wel iets te maken met de download (Ik snap wel dat een torrent veel seed en peers nodig heeft)? Ook heb ik al mijn pc een aantal keren geformateerd.

De volgende specs:

- Sweex router (niet meer in gebruik op dit moment)

- Xyzel Prestige 623 modem

- Windows XP + SP2

Ik ben echt ten einde raad. Kan iemand mij helpen? Wat hebben jullie nog meer nodig om mij te kunnen helpen, vertel dat en ik zet a.s.a.p. een reply.

p.s. de laatste tijd haal ik rond de 100kB/s bij sommige files. Maar soms niet eens ¼ van wat andere mensen halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Ik heb zelf een 2mb verbinding, maar bij mij haal ik ook geen hoge snelheden, rond de 50kb/s heel soms een torrent die 200kb/s haalt. Je kan het beter proberen om met nieuwsgroepen te gaan downloaden, daar worden veel hogere snelheden behaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Probeer eens een andere torrent :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...