Spring naar bijdragen

registratie FTDv3 mislukt


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  23
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Het lukt niet om me te registreren bij FTDv3. Er word gevraagd om het later nog eens te proberen.

Nu ben ik al 2 dagen bezig maar tot dusver is het nog niet gelukt? Weet iemand waar dit door komt en hoe ik mij toch kan registreren?

Mvg,

Henk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 23
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Er is een nieuwe versie uit van ftd. Deze kan je downloaden bij de ftd handleiding. Probeer die is te installen. :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

ik heb dus utzelfde probleem :P, maar je kan je niet registreren dan komt er te staan \"deze service is tijdelijk niet beschijkbaar, probeer het later eens\" zoiets

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Even afwachten dus :( Blijkbaar zijn er probs bij ftd :ermm:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  23
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Na wat speurwerk ben ik tot de ontdekking gekomen dat er een ledenstop is bij FTD. Het is begrenst op 100 000 gebruikers. Na 40 dagen geen gebruik te hebben gemaakt van FTD word je account automatisch verwijderd.

Ik heb dus geen idee hoelang het kan gaan duren voordat ik me kan registreren en graag wil ik van de gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat ik het een K*T systeem vind!!!

Weet iemand hoe ik gebruik kan maken van newsleecher zonder FTD of is er misschien een soortgelijk iets waarmee bestanden te vinden zijn?

Mvg,

Henk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 23

hakker3000 schreef:

Na wat speurwerk ben ik tot de ontdekking gekomen dat er een ledenstop is bij FTD. Het is begrenst op 100 000 gebruikers. Na 40 dagen geen gebruik te hebben gemaakt van FTD word je account automatisch verwijderd.

Ik heb dus geen idee hoelang het kan gaan duren voordat ik me kan registreren en graag wil ik van de gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat ik het een K*T systeem vind!!!

Weet iemand hoe ik gebruik kan maken van newsleecher zonder FTD of is er misschien een soortgelijk iets waarmee bestanden te vinden zijn?

Mvg,

Henk

Hakker,

ik heb dus hetzelfde probleem als jou, en inderdaad ik kwam er ook achter dat er een ledenstop was, dus elke dag maar proberen je aan te melden zou ik zeggen. MAAR tot die tijd heb ik een andere oplossing gevonden. Er is 1 of andere wizkid geweest die zelf een soortgelijk programma in elkaar heeft gezet, en ik moet zeggen werkt goed. Het heet NZB leecher en is te downloaden op : http://www.binaries4all.nl/nzb_leecher/ er staat ook een handige uitleg over in het nederlands dus moet te doen zijn.

mischien ook makkelijk om die op deze site te zetten.

veel suc6 ermee

gr

dennis :laugh:

@nuken goed werk hier man!!! ben er echt heel erg mee geholpen met je duidelijke uitleg BEDANKT!!!!!!!!!! :):):):lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...