Spring naar bijdragen

Windows Media(TM)-film


Gast sleepy

Aanbevolen reactie

Ik heb een DVDR met bestandstype Windows-film en een DVDR met bestandstype Windows Media-film. Deze zou ik graag op mijn DVD speler willen bekijken, maar dat lukt niet. Op mijn PC kan ik ze overigens wel bekijken.

Kan iemand mij aub helpen met de oplossing want ook ik heb als uren - cq. dagenlang gezocht op internet zonder resultaat. Keep it simple please.

rogiervanpoppel@wanadoo.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 1 maand later...
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

Gast BoboRickyNL

Hey hallo,

.WMF files moeten eerst omgezet worden in DVD fotmaat. En daarvoor kun je het beste WinAvi gebruiken, daarna de film weer branden op een DVDR en dan moet het goed zijn, moet je wel een +/- brander hebben, anders kan het zijn dat de DVD speler van jou het nog niet pakt.

Greetzzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...