Spring naar bijdragen

BitTorrent i.c.m. Anonymous surfen


Gast intruder

Aanbevolen reactie

Ik ben al een hele tijd bezig met torrents op verschillende sites. Nix dan lof over het concept en de mensen die er aan mee doen.

Maar nu met die aangekondigde acties van RIAA en Brein wil ik anoniemer het net op.

Daar dacht ik Steganos Internet Anonym 2006 voor te gaan gebruiken.

Kan dat wel in combinatie met torrents of wordt de gehele communicatie gebasserd op een ip-adres.

Zal ik niet meer bereikbaar zijn voor de mede-up/downloaders door de wisselingen van ip-adres die gedaan wordt door teganos ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

Populaire dagen

Ja, BREIN kan aan je IP komen, maar met een IP alleen komen ze niet ver. Daarom vragen ze ook aan de internet leveranciers (@home, xs4all, etc) om de namen en adressen die schuil gaan achter die IP\'s vrij te geven, maar dit doen ze (nog) niet, ivm privacy schending.

Dus ik denk dat je als eenvoudige peer voorlopig nog vrij weinig risico loopt op het BT netwerk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...