Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 3,1k weergaven
hoi, kan iemand mij aan dit programma helpen of ff vertellen waar ik hem kan vinden. bvd huuskes
Laatste reactie door jobias, -
- 2 reacties
- 3,1k weergaven
wie kan mij vertellen hoe ik een dat bestand uitbak of brand, heb eeb film gedownload en dat is een dat bestand
-
- 3 reacties
- 3,1k weergaven
Hallo allemaal. Ik heb een film gedownload,en een Engelse SRT file. Ik heb deze subs met sub sync synchroon gezet en opgeslagen. In principe,zou ik het dus zo kunnen branden met convertx2dvd,maar dan heb ik zowel engels adio en engelse subs. Mijn vraag is nu,of het mogenlijk is om niets aan de srt file te veranderen,maar alleen de engelse zinnen te veranderen in nederlandse. en dan pas te branden. Alvast bedankt voor jullie deskundige tips en antwoorden. Sjako.
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 3,1k weergaven
Ik heb een voorliefde voor oudere films van Louis de Funes,Spencer/Hill,Newman enz.enz. Ik heb op allerlei manieren (koop,opname van TV,Rommelmarkten en opruiming in videotheken) een paar honderd films bij elkaar gespaard. Wegens plaatsgebrek en de inburgering van de DVDspeler zou ik graag de hele verzameling op DVDs zetten. Mijn vraag; Als ik een simpele DVD recorder koop zonder harde schijf (goedkoop.WAOer) kan ik dan vaaf mijn VHS videorecorder deze films copiëren op DVDs,en zo ja,Wat voor DVDs heb ik dan nodig,want + of - R/RW enz. zegt me totaal niets. Of kan ik,als ik een TVpoort laat instaleren op mijn PC dit via mijn PC doen? Groetjes,en bedankt.Sjako
Laatste reactie door ma.blok, -
leek ;-(
door Gast mvbergen- 4 reacties
- 3,1k weergaven
Hallo allemaal, ik heb woensdag een externe dvd-brander gekocht om mijn gedownloade films te branden op een dvd. Ik ben gisteren de hele middag bezig geweest met het branden van de film Narnia. Eindelijk is het me gelukt. De film is via Nero Recode 2 omgezet van een AVI-bestand naar een MPEG4-bestand. Ik was al super blij maar ja, toen ik de dvd in mijn home cinema set stopte van JVC geeft hij disk error aan. En ook in mijn dvd speler in mijn slaapkamer geeft hij unknown disk aan. Hoe kan dit ??? HELLUP ......
-
- 4 reacties
- 3,1k weergaven
Hallo, Als ik een DVD wil branden dan krijg ik de volgende foutmelding: http://www.imgdumper.nl/uploads/4a003c1b3422e/4a003c190b1fe-Nerofoutmelding.bmp Klik bovenstaande url voor groter plaatje . Ik heb hier voorheen nog nooit last van gehad. Ik gebruik ook nog steeds dezelfde DVD's die ik voorheen ook gebruikte, alleen deze melding kwam wel pas bij de DVD's uit me nieuwe spindel. Ik heb de nieuwste firmware al geïnstalleerd, ik weet dus echt niet wat het is. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast bedankt! Greetz, Raptar
Laatste reactie door Raptar, -
ik heb him gedownload
door Gast joophirt- 1 reactie
- 3,1k weergaven
ik weet niet hoe ik verder moet gaan ik weet niet hou je die alcohol moet gebruiken kunt u mij nog eens helpen verder bedankt :blush:
-
50 avi's op een dvd zetten
door Gast cactusjack- 4 reacties
- 3,1k weergaven
ik heb 50 avi\'s , nou ja eigenlijk 3 daarvan zijn mpeg 2 , ik wil deze op een dvd zetten de bestanden zijn allemaal ongeveer 456,051 kb ik weet niet of dat past , ik wil ze af kunnen spelen met een stand alone dvd speler , dus eentje die aangesloten is op een tv , kan ik de avi\'s en die mpeg2\'s gewoon op een dvd branden met nero als data disc en speelt ie ze dan af ???
-
- 4 reacties
- 3,1k weergaven
Wat voor soort papier is het beste van kwaliteit voor m'n dvd/cd te labelen? Zou niet graag willen dat ie na een tijdje loskomt en eventueel m'n cd/dvd speler beschadigd ....
Laatste reactie door movado, -
- 2 reacties
- 3,1k weergaven
hallo duken, ik wil graag films op mijn ipod touch zetten en afspelen. hoe moet ik dit gaan doen? alvast bdeankt
Laatste reactie door sc0ttty, -
- 4 reacties
- 3,1k weergaven
ej ik probeer de pagina(hier op de site duken.nl)covertx2dvd te openen maar het gaat niet. ik wou een beetje meeer info lezen! danku!
Laatste reactie door Eagles, -
- 8 reacties
- 3,1k weergaven
hallo ik heb spiderman 3 gedownload maar het zijn allemaal bestanden van 47 mb en dan een stuk of 60 maar hoe kan ik dit achter elkaar plakken en goed afspellen?? en nog een vraag je is pirates of the carrebain 3 al te downloaden??? ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Laatste reactie door Eagles, -
probleempje met TMPGenc
door Gast karim_blinkertboy- 5 reacties
- 3,1k weergaven
hey ik heb een probleempje als ik dvd met ondertiteling wil branden met TMPGenc: je moet als ik het goed begrijp dus eerst een .ISO file aanmaken dus ----->create ISO image dit doe ik maar dan blijft de knop met \'\' ISO-----> dvd niet indrukbaar ik weet niet wat ik fout doe. ik hoop dat iemand me dit kan uitleggen alvast bedankt
Laatste reactie door Duken, -
- 7 reacties
- 3,1k weergaven
Hey, Ik heb onlangs emtec double layers gekocht. Ik heb er een paar gebrand, maar als ik hem op 2.4 zet dan brandt ie automatisch op 4. En de dl zelf brand tot 8x, dus moet hij ook alle snelheden aan. Ik wil hem branden op 2.4 iemand misschien een idee?
Laatste reactie door teun2, -
- 9 reacties
- 3,1k weergaven
Ik wil graag nog eens opnieuw proberen om te ontdekken hoe het mogelijk is dat mijn Video_TS bestanden niet in kleur door mijn harman kardon dvd speler worden weer gegeven en wel op mijn PC. Misschien heeft de tijd iemand nog iets geleerd ? Groetjes Piet. :-[
Laatste reactie door Michiel, -
- 1 reactie
- 3k weergaven
hallo ik heb gta4 dvd1 en 2 nu wil ik die op dvd branden das geen probleem. maar nu wil ik de crack in het iso bestand zetten maar hoe doe ik dat? alvast bedankt
Laatste reactie door eD.winn, -
hij geeft aan: kan het bastand niet afspelen. Het bestand is beschadigd of de speler ondersteunt het door u afgespeelde bestand niet. Nu moet ik dus een andere speler hebben, maar welke spelers zijn goed. Ik ken VCL player, maar die geeft geen mooi volledig scherm. Hebben jullie nog andere ideeen? Let me know!!! :cool2:
Laatste reactie door Michiel, -
hi ik heb een dvd en wil daar een stukje uitknippen om in tube te plaatsen. hoe doe ik dat?
Laatste reactie door yihaa, -
- 9 reacties
- 3k weergaven
Hallo, Ik heb een film gedownload, het is een .avi bestand. Maar als ik hem download dan is het in de kleuren groen en roze :-[ Weet iemand hoe dat komt of hoe ik het kan veranderen? Of moet ik gewoon een nieuwe film downloaden?? Alvast bedankt, Tessa
Laatste reactie door Vico, -
Help..
door Gast Yakamoz- 4 reacties
- 3k weergaven
Hallo.. Ik ben nieuw hier en heb het programma mIRC.. Ik heb Chicken Little gedownload en hem uitgepakt in winrar.. Hij komt nu op het bureaublad te staan zoals ik gewenst had, maar dat zijn ook allemaal .rar bestandjes :whistle: Nu is mijn vraag... Hoe maak ik er een bestand van wat ik af kan spelen?? Bij voorbaat dank :kiss:
-
probs met afspelen met gedownl. dvd
door Gast MONIQUE02- 4 reacties
- 3k weergaven
ik heb een film gedownload met bittorent dat goed gelukt is nu ik hem wilde afspelen op de pc met powerdvd krijg ik een heel blokkerig beeld als ik de dvd 4 x sneller laat spelen is het beeld goed ma alleen versneld( blokkerig beeld is weg) greetz..
-
- 2 reacties
- 3k weergaven
heey.. ff een vraagje.. hoe kun je subs toevoegen aan VOB, BUP en IFO bestanden? heb nu namelijk een dvd geript met DVDFab Decrypter.. en dan hou ik deze bestanden over.. maar heb geen idee met welk proggie je hier subs aan toe moet voegen.. of moet ik die bestanden eerst omzetten naar avi o.i.d? zoja met welk proggie? alvast bedankt greetz smartass
Laatste reactie door Eagles, -
mp4 naar avi
door black eagle- 6 reacties
- 3k weergaven
Hallo Medemensen, Onlangs heb ik een film gedownload maar hij is in een mp4 formaat,en kan hem dus niet branden op dvd,ik zou hem graag naar een avi bestand willen hebben,bestaat er daar een degelijk progje voor en duurt dit lang om een film te converteren? Dank bij voorbaat Groet
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
2 vraagjes film branden
door Gast daantjedegekste- 5 reacties
- 3k weergaven
Ik heb James Bond: Casino ROyale gedownload. Ik heb een video_ts map met 30 bestanden...ik heb 2 vragen: 1) Hoe moet ik deze branden 2) Hoe kan ik eventueel chapters toevoegen alvast bedankt
Laatste reactie door ma.blok, -
hoi hoi
door badgirl009- 7 reacties
- 3k weergaven
hoi hoi kan iemand me helpen!!!!!! ik zit met een groot probleem ik heb films gedownload en sommige zijn 2 cd niet erg alles lukt maar ze zijn niet zo groot dus denk ik dat ze op 1 cd kunnen maar die pakt hij niet maar hij past wel op 1 cd hoe kan het en wat kan ik er aan doen??? ik heb convertxtodvd gr
Laatste reactie door badgirl009,
