Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 2,8k weergaven
Hoi, Ik heb een film gedownload via Limewire. Ik heb hem op de harde schijf van mijn notebook staan, omdat ik nog geen brander heb. Bij het afspelen (met windows mediaplayer)hoor ik de film wel, maar ik heb geen beeld. Mijn notebook geeft aan dat er iets is fout gegaan bij het downloaden van de codec(?). Als ik naar de grootte van het bestand kijk, lijkt me dat de film wel helemaal is gedownload. Waar ligt dat aan denk je? groeten! Xavier
Laatste reactie door Eagles, -
- 4 reacties
- 2,8k weergaven
Hallo, vraagje. ik ben pas begonnen met dvd's te branden. het lukte niet echt met Windows Media player, dus heb ik maar de geregistreerde versie van ConvertXtoDVD aangeschaft om van dat watermerk af te zijn. Het lukt goed, maar ik vraag me af of ik alle soorten filmbestanden eerst moet converteren om ze vervolgens op dvd te branden. Een andere vraag is: ik ben bezig ondertitels te downloaden vanaf ondertitels.com. Soms staan er verschillende versies van bepaalde ondertitels, hoe weet ik nu welke ik moet kiezen? Alvast bedankt
Laatste reactie door Michiel, -
Completing
door Gast k.stegehuis- 2 reacties
- 2,8k weergaven
Na 2 dagen doownloaden heb ik eindelijk een filmbinnen met emule. Nadat alle bites gedownload zijn staat er achter het groene balkje, de tekst COMPLETING Normaliter wordt dit even later COMPLETE Het lijkt wel of die film ergens staat waar ik niet bij kan, want in de folder staat hij niet, en ik kan hem ook niet openen... wie weet watte doen???.
-
FILM op harde schijf
door bart- 5 reacties
- 2,8k weergaven
Hoi ik heb een film verkocht en de man komt er straks om om zeven uur. maar ik zou de film willen hebben en ze op de harde schijf zetten om later weer te branden op dvd of gewoon te kunnen zien op pc hoe moet ik dit doen?
Laatste reactie door Eagles, -
Hoe kan ik de Grand Prix van Spanje in Barcelona van 30 mei tot 1 juni gratis en via VPN kijken?
door Mandyyy- 0 reacties
- 2,8k weergaven
Forumdiscussie over de Grand Prix van Spanje MarkNL: Hey allemaal! Ik wil graag de Grand Prix van Spanje kijken van 30 mei tot 1 juni, maar ik ben nu in het buitenland en heb geen toegang tot de officiële streams. Heeft iemand een idee hoe ik dit gratis kan bekijken, vooral als ik een VPN moet gebruiken of zo? Bedankt! F1Fan88: Hoi MarkNL! Geen zorgen, ik kan je helpen! Een VPN zou perfect voor je zijn. Hiermee kun je jezelf bijna laten lijken alsof je in Nederland bent, zelfs als je dat niet bent. Zo krijg je toegang tot streams die normaal alleen maar voor Nederland beschikbaar zijn. Wat je nodig hebt, is een goede VPN. Ik gebruik zelf PIA VPN (Private Inte…
Laatste reactie door Mandyyy, -
ondertiteling
door gioor- 5 reacties
- 2,8k weergaven
hallo, ik heb een film gedownload.. als ik hem afspeel krijg ik geen ondertiteling te zien. ik heb de ondertiteling wel gedownload en gesynchroniseerd. maar moet ik de ondertiteling opslaan in de zelfde map ofzo en wanner gaat i afspelen? alvast bedankt hea
Laatste reactie door Michiel, -
supermario.wad
door Thijs- 6 reacties
- 2,8k weergaven
Hallo, IK had een oud mario spelletje gedownload, nu staat er achter .wad moet ik dit bestand op mijn sd kaart zetten, en dan bij homebrew channel met wad manager installeren? Zo ziet het mapje eruit: http://img127.imageshack.us/i/supermario.jpg/ MVG Thijs
Laatste reactie door Thijs, -
- 3 reacties
- 2,8k weergaven
Hallo, Ik ben Arnika. Ik heb zojuist een film gedownload vervolgens uitgepakt. Ik krijg nu een map Video-ts, met daarin allemaal bestanden zoals buf en ifo. Diegene die ik kan afspelen staat het icoontje van VLC voor.die heetten ook video-ts Dit lukt allemaal, alleen is mijn vraag hoe kan ik deze film in 1x afspelen? Het kan zijn dat dit al meerdere keren gevraagd is maar voor mij is dit allemaal nieuw. KORTOM: wie kan mij vertellen hoe ik een film afspeel zonder dat ie elke x stopt bij een nieuwe scene????
Laatste reactie door arnika791, -
Branden naar dvd
door Gast NewbieComp- 4 reacties
- 2,8k weergaven
Ik heb een film gedownload met ondertiteling en ik geloof dat het een avi bestand is. Ik heb 2 vragen: 1. Met welke programma kan ik het beste die avi omzetten? Studio 9, nero recorder of iets anders? 2. Ik heb per ongeluk het srt bestand(van de ondertiteling) laten openenen met nero en allerlei programmatjes, en nu kan ik hem niet meer gebruiken, als ik de film met media player afspeelt. Het moet dan via vlc player, zodat ik de ondetiteling weer terug ziet. Hoe kan ik dit terugzetten? Alvast bedankt,
Laatste reactie door beanhead, -
film branden
door Gast Caroelien- 0 reacties
- 2,8k weergaven
ik wil een film met ondertiteling branden maar het bestandstyp is .dev (volgens mij realmedia.) gspot kan er dus niks mee. wat moet ik doen
-
Ondertiteling bij DVD
door Gast rompke- 0 reacties
- 2,8k weergaven
Ik heb een film gedownload (.avi) En kan deze dan omzetten in dvd, maar er zijn geen ondertitels bij dan? Hoe kan ik er voor zorgen dat er toch ondertitels bij zijn? Ik zet de .avi om met Nero Startsmart. bedankt
-
convertx2dvd
door AriiFii- 5 reacties
- 2,8k weergaven
hallo, ik heb een vraagje, ik download films.. meerdere per dag.. met utorrent.. ik download films van circa. 700 mb ( DVDRIP ) ik doe dan via converxtodvd converteren met subs en op cd zetten.. maar convertxtodvd is wel handig, maar het converteren en branden gaat erg traag.. voornamelijk het converteren.. weet iemand een sneller prog???? alvast bedankt..
Laatste reactie door Heisenberg, -
convert x to dvd
door martijn1- 1 reactie
- 2,8k weergaven
ik heb een vraag over converx to dvd en ik wil vragen hoe ik daar ondertiteling onder kan zetten bvd
Laatste reactie door Heisenberg, -
realplayer video's
door Gast kwt- 7 reacties
- 2,8k weergaven
Ik heb een serie gedownload en die speelt alleen af met realplayer en ik heb het op cd/dvd gebrand om te kunnen afspelen op mijn dvd speler maar dat lukt juist niet moet ik dit naar een ander format converteren?
Laatste reactie door yihaa, -
- 0 reacties
- 2,8k weergaven
hallo kan iemand vertellen welk programma ik best gebruik om 2cd 700mb (film) aan elkaar zet om zo een film van 1,4gb te bekomen en hieop mijn ondertitels plaatsen om daarna te branden dank bij voorbaat
Laatste reactie door vanhalst geert, -
Encoder\'s
door Gast gidius- 2 reacties
- 2,7k weergaven
Kent iemand een mooie encoder programma, zoiets als windvd creator of ulead movie factory? Ik zoek namelijk een nieuwe die wel ondertitels kan toevoegen bij een film tijdens het encoden
-
- 8 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo ik zit met een probleem ik heb een paar films gedownload (avi) en geconverteerd naar Vts bestanden waardoor ik een map Audio_ts en een map video_ts kreeg en dit op dvd gebrand maar de dvd speelt echter niet af op de dvd speler. Maar als ik gewoon een dvd kopieer van een vriend met dvdshrink enzo krijgen ik dezelfde mappen (video_ts & Audio_ts ) en als ik die kopieer (op de zelfde manier) speelt de dvd speler het wel af... Ik weet echt niet wat ik fout doe, wie kan helpen? Post Merge: januari 15, 2009, 02:59:37 pm Hallo, ik heb net geprobeert voor de dvd eens op mijn playstation 3 af te spelen ( wat wel ging) moet alleen de video stukjes apart selecteren. Maar …
Laatste reactie door painkiller, -
- 9 reacties
- 2,7k weergaven
Heyy mensen (zo begin ik altijd) Is er een progje waarmee ik een bepaald hoofdstuk van een DVD kan zetten op mijn pc? Wil namelijk een stukje uit de film I am Legend op youtube zetten. MVG Lajos
Laatste reactie door headsh0t, -
DVD RIPPEN !HELP!
door Hipkip- 6 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo, Ik gebruik op dit moment convertXtoDVD om films te rippen naar DVD met ondertiteling etc erbij. Maar mijn vraag is, is er nog een ander programma die beter is dan convertXtoDVD waarbij je ook ondertitels in kan voegen en de film kan vergrootte naar bijv. 4,7 GB ipv het huidige formaat? Freeware of niet maakt mij niet uit ,ik ben bereid om ervoor te betalen. Ik heb ook nog een probleem met films als ik ze op DVD brand zijn ze automatisch Breedbeeld formaat (heb geen breedbeeld tv), terwijl ik ingeef dat ze full screen moeten zijn, komt dit omdat het er anders uitgerekt uitziet? ???
Laatste reactie door Michiel, -
Convert x to DVD
door appelsap- 2 reacties
- 2,7k weergaven
Heey mensen, ik wilde een film converteren gewoon .avi naar dvd met een ondertiteling gewoon .srt maar als ik dan op converteren klik dan staat er converteren maar hij begint niet. daarna probeerde ik een andere film en die lukte wel, en daarna probeerde ik weer de eerste film maar die lukte weer niet. ik snap er nix van.. plzz reageer greetz appelsap
Laatste reactie door appelsap, -
- 11 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo, Ik ben een film aan het branden. Maar als ik de lege DVD+RW erin doe dan leest de brander hem niet. Wat kan ik hier aan doen? Alvast bedankt! Gerwin
Laatste reactie door Duken, -
- 5 reacties
- 2,7k weergaven
Hey, ik heb thuis geen dvd-recorder, maar wel een playstation 2. Een 'gewone', gekochte of gehuurde dvd kan ik daar goed op afspelen, maar weet iemand of ik daar ook een dvd mee kan afspelen waar een vts bestand op staat? Alvast bedankt voor de hulp .
Laatste reactie door Michiel, -
- 3 reacties
- 2,7k weergaven
ik weet het egt ni meer.. en geloof mij ik voel me egt een grote stommerick als ik jullie forumen zie.. maar hoe dan ook ik krijg dus helemaal geen film te zien wat ik gedownload heb! ik heb windows mediaplayer geprobeerd, divx, geprobeerd, playvix al gehad laten we maar zwijgen over die andere 20 media players die ik al geprobeerd heb!!!op iedere forum las ik bijna alle films mee af te spelen dit dat uhu... als ik een film afspeel krijg ik gwn te zien: "voor deze film moet je playvix downloaden" dan verwijder ik al die mediaplayer wat ik had en dowload playvix wnr ik die geinstalleerd heb en ik nog eens een fil probeer krijg ik hetzelfde maar gwn dat ik dan weer een an…
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 2,7k weergaven
ik heb net een filmpje omgezet van mp4 naar vob alleen nu heb ik het probleem dat het beeld een kwartslag is gedraaid. hoe kan ik er voor zorgen dat het beeld weer normaal wordt zodat ik het op een cd kan zetten ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 6 reacties
- 2,7k weergaven
hallo ik heb een film gedownload als ik hm brand heb ik geen ondertiteling wie kan mij helpen aub
