Spring naar bijdragen

Ondertitels weg na het overzetten van mkv bestand


LIN064

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  84
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-04-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59

Hallo, 

Als ik een gedownload (mkv) bestand overzet naar een harde schijf is vaak de ondertiteling verdwenen.

Wanneer ik het mkv bestand omzet naar een iso bestand en dan brand op een DVD dan zijn de ondertitels terug aanwezig.

Heeft iemand een idee hoe dit komt en wat ik kan doen om te voorkomen dat de ondertiteling verdwijnt ?

hartelijk dank aan iedereen die misschien een oplossing weet 😉

bewerkt door LIN064
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Hallo @LIN064,

Als er een ondertiteling in het menu van het MKV bestand aanwezig is in de Downloadmap, kan dat nooit verdwijnen als je het bestand verplaatst naar een andere harde schijf dan die waar jouw downloadmap staat. Ik neem aan dat er in jouw geval geen sprake is van een extern ondertitel srt bestand bij de download, maar dat de ondertiteling gewoon in het menu van het MKV bestand zit als je dat opent met een  Media Player en de ondertitel taal kan selecteren in het menu onder je rechter muisknop.

Ik kijk er overigens wel van op dat je het MKV bestand nog omzet naar een ISO en brand op een DVD, want de meeste TV's spelen ook MKV af vanaf een USB stick.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  104
  • Waardering:   147
  • Prestatiepunten:  2.575
  • Dagen gewonnen:  6
  • Lid sinds:  14-03-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hoi @LIN064

Zoals Skeletor al zegt, als het geen losse srt bestand is kan het niet uit de mkv verdwijnen.

Installeer eens mkvcleaver en kijk eens na het overzetten naar de hardeschijf of mkvcleaver aan geeft of het sub bestand nog in de mkv zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 147
  • 104
  • 6

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...