Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 2,6k weergaven
Hallo, Ik ben op zoek naar een converter die divx/avi/xvid omzet naar mp4(ipod) voor de mac.. Wie weet een goed programma? Het liefst gratis. Groetjes
Laatste reactie door Trizomu, -
- 4 reacties
- 2,6k weergaven
Beste mensen, Ik ben al een tijdje aan het proberen om met Nero 6 enkele films op 1 DVD te branden. Dit gaat goed tot het moment dat er werkelijk gebrand moet worden, want vervolgens krijg ik een foutmelding dat mijn 'disc te weinig geheugen' heeft. ik heb +/- 4500 MB nodig op de disc (en het is een DVD+RW van 4.7GB moet dit normaal lukken) Volgens de foutmelding heb ik echter maar 565MB geheugen over. (terwijl ik een lege DVD gebruik). Toevallig is deze 565MB ook mijn overgebleven vrije schijfruimte om de C-schijf, hoe de computer opeens dat erbij haalt is een raadsel voor mij. Kan iemand mij een antwoord geven over hoe het komt dat de computer met een geheugen aan…
-
- 2 reacties
- 2,6k weergaven
Ik heb een probleem als ik een film heb gedownload met FTD,Grabit,Quickpar en hem af speel met powerdvd is hij prima.En brand ik hem op dvd (diversen programma's al geprobeert) dan heb ik zwart wit beeld op DVD+R en op -R weet iemand hoe dit kan??? ???
-
- 0 reacties
- 2,6k weergaven
MarkNL: Hey allemaal! Ik zit met een vraagje. Ik wil graag de Grand Prix van Canada in Montreal kijken, maar ik ben momenteel in het buitenland en heb geen toegang tot de officiële streams. Weet iemand hoe ik dit gratis en veilig kan kijken? Alvast bedankt! F1Fan88: Hee MarkNL! Geen zorgen, ik heb een simpele oplossing voor je! Je kunt een VPN gebruiken om toegang te krijgen tot de streams. Een VPN (Virtual Private Network) helpt je om je internetverbinding te versleutelen en je IP-adres te verbergen. Hierdoor lijkt het alsof je je in een ander land bevindt. Dit is ideaal als je bijvoorbeeld vanuit het buitenland wilt kijken naar Nederlandse streams die anders…
Laatste reactie door Mandyyy, -
war of the worlds
door Gast larissa1324117163- 1 reactie
- 2,6k weergaven
deze film heb ik gedownload ( jaja, mijn eerste film:p) maar hij bestaat uit 2 delen(1of2, 2of2) en hoe moet ik er nu ondertiteling inzetten? en het schermpje is niet heel groot als ik hem afspeel. als ik hem op dvd zou zettten en zou afspelen op mijn dvd speler zou dit dan veranderen?
-
- 4 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo, ik ben nieuw op de forums,nog nooit gedaan ik hoop dat ik het goed doe. Mijn probleem is:ik brand een image met Alcochol120% of met DVD decrypter maar deze wil niet afspelen in de dvd speler,als ik de dvdschijf in de computer stop zie ik dat op de schijf 2 mappen staan,een map audio TS en een map Video TS leeg.Ik heb snel en heel langzaam gebrand maar niets helpt. Weet iemand wat ik zoal fout doe. Bijvoorbaatdank:shineon06
Laatste reactie door shineon06, -
- 1 reactie
- 2,6k weergaven
hallo ik heb 2 videocd films gedowload, DAT bestanden en zou die nu graag op een dvd branden. Kan iemand me zeggen hoe ik dit doe of moet ik ze eerst converteren en zo ja met welk programma? het ene bestand is 539Mb het andere 557Mb ik zou ze graag samen op 1 dvd branden, kan dit? heb hier geen ervaring mee. ik dowload normaal altijd AVI bestanden die ik dan converteer en brand met convertXtodvd werkt prima. maar nu heb ik dus per ongeluk DAT bestanden gedowload. alvast bedankt voor de hulp
Laatste reactie door Wesley, -
- 4 reacties
- 2,6k weergaven
Ik heb met nieuwsgroepen een dvd gedownload maar nu wil ik de subtitles rippen, ik wil ze als een .srt bestand en dus geen afbeelding, ik heb al vanalles geprobeerd en niets lukt.
Laatste reactie door svenholtman, -
- 2 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo! Ik heb een film gedownload, een avi-bestand, staat in mijn doc. ziet eruit als vlc-media bestand-avi van 899 mb. als ik dit nu wil verkleinen mbv dvd shrink geeft het telkens: kan opgegeven bestand niet vinden?! Ook het opsplitsen in bv. 500 mb en 399 mb weet niet hoe dat moet!:-\
Laatste reactie door Michiel, -
kan iemand me vertellen hoe ik ondertitels moet aanzetten in media player classic? en dan bedoel ik geen .srt file, maar als ik naar naruto kijk met softsubs. Het lukte vroeger wel maar ik ben de instellingen vergeten. :s Turkishmouss
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 4 reacties
- 2,6k weergaven
hallo de techniek om films binnen te halen met mirc lukt nu perfekt en zeer vlot 200kb/s(meestal) maar ik heb een ander probleem ik krijg deze bestanden niet open (rar)bestanden en andere en als ik bv1.2MB binnen heb staat dit op 2 cd kan ik dit dan op een dvd branden ? bedankt voor de hulp op voorhand
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 2,6k weergaven
hallo zouw iemand van jullie die member bij demoniod is mij een code willen geve wand ik zoek AL 2 maand naar 1 :'( en ze zijn al alemaal gebruikt PM me aub ;D anders zijn ze drekt terug gebruikt :-\
Laatste reactie door Robin, -
ConvertXtoDvd
door justified- 2 reacties
- 2,6k weergaven
ik heb een klein probleem met Convertxdvd als ik klik op video voorbeeld dan zie ik geen Ondertitteling als ik mijn film aan het converteren ben, ik heb ondertiteling wel erbij toegevoegd, het is gewoon een Srt bestand, is ondertitteling pas zichtbaar als ik het op dvd, of moet ik het zien als ik film aan het converteren ben?? wie is er aardig om te een handje te helpen, en te kijken wat er aan de hand is!
Laatste reactie door pjot, -
- 0 reacties
- 2,6k weergaven
Forumdiscussie: Waarom kan ik Netflix niet gebruiken met een VPN? Gebruiker: Markie123 Hey allemaal! Ik heb laatst een VPN aangeschaft omdat ik dacht dat ik zo Netflix kon gebruiken zoals ik dat wil. Maar ik krijg steeds een foutmelding als ik het probeer. Waarom werkt dat niet? Iemand ideeën? Expert: TechGuru42 Hey Markie123! Goede vraag. Het kan frustrerend zijn als je niet kunt kijken wat je wilt. Netflix heeft strenge regels als het gaat om het gebruik van VPNs. Ze weten dat veel mensen VPNs gebruiken om toegang te krijgen tot films en series die in bepaalde landen zijn geblokkeerd. Daarom hebben ze systemen ontwikkeld om VPN-technologie te detecteren en t…
Laatste reactie door Mandyyy, -
Blood diamond
door Patrickj- 4 reacties
- 2,6k weergaven
halloo, Ik heb nu blood diamond gedownload en hij is al ondertiteld. Ik wil hem op dvd. Maar nu is mijn vraag. Normaal voeg ik altijd met virtualdub de ondertiteling toe, moet ik dat nou weer doen of kan ik gelijk van DIVX naar dvd omzetten?
Laatste reactie door Michiel, -
converteren
door Gast nickkie- 0 reacties
- 2,6k weergaven
hebben jullie wel eens van een nsv file gehoord? zoja hoe kan ik dat file converteren naar avi mpg enz. en met welk prog. greetz gert
-
films branden
door Gast floxius- 1 reactie
- 2,6k weergaven
ik heb een film gedownload bij een torrent cite maar als ik die wil branden met alcohol120 krijg ik een schrijf fout de eerste keren gingen wel a.u.b. help mij.
-
- 2 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo, Ik heb een probleem als ik mijn dvd probeer af te spelen op mijn dvd speler. Als ik de map video_TS op een VideoDVD brand kan ik deze film wel afspelen op mijn Playstation 3. maar niet op 1 van de 3 de DVD-spelers in huis. Iemand een idee wat ik fout doe en wat ik anders moet doen zodat hij wel op mijn playstation afspeelt maar ook op de DVD-spelers. Alvast bedankt
-
- 4 reacties
- 2,6k weergaven
Ben me gisteren eens gaan verdiepen in het kopieren van dvd, omdat ik voor eigen gebruik heel graag een dvd wilde kopieren. Ik ben echt een leek wat dat betreft dus ben via google gaan zoeken en kwam hier op de site terecht. Mijn complimenten voor de duidelijkheid waarmee alles wordt uitgelegd hier Ik heb achtereenvolgens dvdfab, nero8 en dvdshrink gedownload en op de dvd losgelaten. Tot aan het branden ging alles precies zoals op de site beschreven staat. Het enige wat 'mis' gaat is dat ik na afloop de gekopieerde dvd niet afgespeeld krijg op een dvd-speler. Op de computer krijg ik hem wel aan de praat. Is er ergens iets misgegaan met een instelling of iets dergel…
Laatste reactie door kaasbroodje, -
metal
door metalcorta- 2 reacties
- 2,6k weergaven
hoi-heb een vraagje-heb een film maar frans gesproken-bestaat er een site waar je die in engels de taal kunt afhalen-
Laatste reactie door metalcorta, -
Iso bestand 7 gig
door Gast samderambam- 2 reacties
- 2,6k weergaven
Hoe kan ik een iso bestand van 7 gig (dubbel layer dvd) uitpakken op HD?
Laatste reactie door Kishan, -
heeft iemand een ondertieteling voor mij voor de film the core ik doe het nu via www.nlondertitels.com maar als ik dit doe dan krijg ik dit er staan als ik op een ondertitel:the core cd1.rip the core cd2.rip hoe meot ik dat doen? of heeft iemand anders nog een goeie ondertiteling
Laatste reactie door Farid., -
dvd kopieren
door Gast Caroelien- 1 reactie
- 2,6k weergaven
zitten er op DVD\'s van de videotheek een soort lock zodat je die niet kan kopieren?? zo ja, hoe haal je die weg??????
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 2,6k weergaven
hajj allemaal, ik heb een film gedownload bij bitttorent maar nu heb ik de film gedownload het is een rar bestand mischien moet ik dit film op een andere marnier opslaan maar de film kan geen eens afgespeeld worden weten jullie hoe ik dit kan oplossen ??? gr.lizzy
Laatste reactie door maraveno, -
kleuren aanpassen
door bes125- 3 reacties
- 2,6k weergaven
hey, ik heb een film gedownload maar de kleuren zijn een beetje donker weet er iemand of je die kan bewerken? merci
Laatste reactie door Robin,
