Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
Ondertiteling
door fcheijdjes- 0 reacties
- 2,6k weergaven
Ik was gister een DVD aan het rippen met SmartRipper. De 1e ging goed, niks aan de hand, mooi het hele menu met ondertiteling en alles erbij. De DVD was wel al een wat oudere DVD. Daarna ging ik de 2e rippen, dit was \"Assault on Precinct 13\". Dit ging ook bijna helemaal goed, alleen miste ik het menu en de ondertiteling. Dat ik het menu miste vind ik niet zo erg, alleen de ondertiteling... Weet er iemand wat ik fout had gedaan? Had nog iets gevonden van verschillende bestandjes of zoiets. Bij het menu \"Movie\" => \"Input\" onder \"Title -> Program Chain -> Angle\" had ik alle bestandjes geript, maar ik miste het menu en de ondertiteling. Weet…
Laatste reactie door fcheijdjes, -
- 1 reactie
- 2,6k weergaven
Hallo, Ik ben op zoek naar een converter die divx/avi/xvid omzet naar mp4(ipod) voor de mac.. Wie weet een goed programma? Het liefst gratis. Groetjes
Laatste reactie door Trizomu, -
- 4 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo, ik ben nieuw op de forums,nog nooit gedaan ik hoop dat ik het goed doe. Mijn probleem is:ik brand een image met Alcochol120% of met DVD decrypter maar deze wil niet afspelen in de dvd speler,als ik de dvdschijf in de computer stop zie ik dat op de schijf 2 mappen staan,een map audio TS en een map Video TS leeg.Ik heb snel en heel langzaam gebrand maar niets helpt. Weet iemand wat ik zoal fout doe. Bijvoorbaatdank:shineon06
Laatste reactie door shineon06, -
- 1 reactie
- 2,6k weergaven
hallo ik heb 2 videocd films gedowload, DAT bestanden en zou die nu graag op een dvd branden. Kan iemand me zeggen hoe ik dit doe of moet ik ze eerst converteren en zo ja met welk programma? het ene bestand is 539Mb het andere 557Mb ik zou ze graag samen op 1 dvd branden, kan dit? heb hier geen ervaring mee. ik dowload normaal altijd AVI bestanden die ik dan converteer en brand met convertXtodvd werkt prima. maar nu heb ik dus per ongeluk DAT bestanden gedowload. alvast bedankt voor de hulp
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo! Ik heb een film gedownload, een avi-bestand, staat in mijn doc. ziet eruit als vlc-media bestand-avi van 899 mb. als ik dit nu wil verkleinen mbv dvd shrink geeft het telkens: kan opgegeven bestand niet vinden?! Ook het opsplitsen in bv. 500 mb en 399 mb weet niet hoe dat moet!:-\
Laatste reactie door Michiel, -
war of the worlds
door Gast larissa1324117163- 1 reactie
- 2,6k weergaven
deze film heb ik gedownload ( jaja, mijn eerste film:p) maar hij bestaat uit 2 delen(1of2, 2of2) en hoe moet ik er nu ondertiteling inzetten? en het schermpje is niet heel groot als ik hem afspeel. als ik hem op dvd zou zettten en zou afspelen op mijn dvd speler zou dit dan veranderen?
-
- 1 reactie
- 2,6k weergaven
hallo zouw iemand van jullie die member bij demoniod is mij een code willen geve wand ik zoek AL 2 maand naar 1 :'( en ze zijn al alemaal gebruikt PM me aub ;D anders zijn ze drekt terug gebruikt :-\
Laatste reactie door Robin, -
ConvertXtoDvd
door justified- 2 reacties
- 2,6k weergaven
ik heb een klein probleem met Convertxdvd als ik klik op video voorbeeld dan zie ik geen Ondertitteling als ik mijn film aan het converteren ben, ik heb ondertiteling wel erbij toegevoegd, het is gewoon een Srt bestand, is ondertitteling pas zichtbaar als ik het op dvd, of moet ik het zien als ik film aan het converteren ben?? wie is er aardig om te een handje te helpen, en te kijken wat er aan de hand is!
Laatste reactie door pjot, -
kan iemand me vertellen hoe ik ondertitels moet aanzetten in media player classic? en dan bedoel ik geen .srt file, maar als ik naar naruto kijk met softsubs. Het lukte vroeger wel maar ik ben de instellingen vergeten. :s Turkishmouss
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Geluid niet gelijk met film
door Gast johni- 3 reacties
- 2,6k weergaven
Hoi, heb net een film gedownload en ondertitel eronder gezet met virualdub. Ging allemaal wel goed. Heb de dvd een eindje bekeken op de pc en alles klopt. Nu heb ik hem dus gebrand met nero (het is trouwens een avi. film) Dus ik na het branden de dvd in de dvdspeler. In het begin gaat het goed, maar na ongeveer 13 minuten loopt het geluid ineens niet meer gelijk met de film. Het geluid is ongeveer een halfe seconde te vroeg, dit gaat zo de hele film door. Wat heb ik verkeerd gedaan? Als ik de film (die dus ook op de dvd staat) gewoon vanaf de hardeschijf afspeel heb ik dat probleem niet. Wwwheeeeelp !! edit: heb net de dvd in de pc gestopt en met bsplayer afgesp…
-
- 0 reacties
- 2,6k weergaven
MarkNL: Hey allemaal! Ik zit met een vraagje. Ik wil graag de Grand Prix van Canada in Montreal kijken, maar ik ben momenteel in het buitenland en heb geen toegang tot de officiële streams. Weet iemand hoe ik dit gratis en veilig kan kijken? Alvast bedankt! F1Fan88: Hee MarkNL! Geen zorgen, ik heb een simpele oplossing voor je! Je kunt een VPN gebruiken om toegang te krijgen tot de streams. Een VPN (Virtual Private Network) helpt je om je internetverbinding te versleutelen en je IP-adres te verbergen. Hierdoor lijkt het alsof je je in een ander land bevindt. Dit is ideaal als je bijvoorbeeld vanuit het buitenland wilt kijken naar Nederlandse streams die anders…
Laatste reactie door Mandyyy, -
- 4 reacties
- 2,6k weergaven
hallo de techniek om films binnen te halen met mirc lukt nu perfekt en zeer vlot 200kb/s(meestal) maar ik heb een ander probleem ik krijg deze bestanden niet open (rar)bestanden en andere en als ik bv1.2MB binnen heb staat dit op 2 cd kan ik dit dan op een dvd branden ? bedankt voor de hulp op voorhand
Laatste reactie door Erwin., -
Blood diamond
door Patrickj- 4 reacties
- 2,6k weergaven
halloo, Ik heb nu blood diamond gedownload en hij is al ondertiteld. Ik wil hem op dvd. Maar nu is mijn vraag. Normaal voeg ik altijd met virtualdub de ondertiteling toe, moet ik dat nou weer doen of kan ik gelijk van DIVX naar dvd omzetten?
Laatste reactie door Michiel, -
- 4 reacties
- 2,6k weergaven
Ik heb met nieuwsgroepen een dvd gedownload maar nu wil ik de subtitles rippen, ik wil ze als een .srt bestand en dus geen afbeelding, ik heb al vanalles geprobeerd en niets lukt.
Laatste reactie door svenholtman, -
- 2 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo, Ik heb een probleem als ik mijn dvd probeer af te spelen op mijn dvd speler. Als ik de map video_TS op een VideoDVD brand kan ik deze film wel afspelen op mijn Playstation 3. maar niet op 1 van de 3 de DVD-spelers in huis. Iemand een idee wat ik fout doe en wat ik anders moet doen zodat hij wel op mijn playstation afspeelt maar ook op de DVD-spelers. Alvast bedankt
-
films branden
door Gast floxius- 1 reactie
- 2,6k weergaven
ik heb een film gedownload bij een torrent cite maar als ik die wil branden met alcohol120 krijg ik een schrijf fout de eerste keren gingen wel a.u.b. help mij.
-
converteren
door Gast nickkie- 0 reacties
- 2,6k weergaven
hebben jullie wel eens van een nsv file gehoord? zoja hoe kan ik dat file converteren naar avi mpg enz. en met welk prog. greetz gert
-
- 4 reacties
- 2,6k weergaven
Ben me gisteren eens gaan verdiepen in het kopieren van dvd, omdat ik voor eigen gebruik heel graag een dvd wilde kopieren. Ik ben echt een leek wat dat betreft dus ben via google gaan zoeken en kwam hier op de site terecht. Mijn complimenten voor de duidelijkheid waarmee alles wordt uitgelegd hier Ik heb achtereenvolgens dvdfab, nero8 en dvdshrink gedownload en op de dvd losgelaten. Tot aan het branden ging alles precies zoals op de site beschreven staat. Het enige wat 'mis' gaat is dat ik na afloop de gekopieerde dvd niet afgespeeld krijg op een dvd-speler. Op de computer krijg ik hem wel aan de praat. Is er ergens iets misgegaan met een instelling of iets dergel…
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Iso bestand 7 gig
door Gast samderambam- 2 reacties
- 2,6k weergaven
Hoe kan ik een iso bestand van 7 gig (dubbel layer dvd) uitpakken op HD?
Laatste reactie door Kishan, -
- 0 reacties
- 2,6k weergaven
Forumdiscussie: Waarom kan ik Netflix niet gebruiken met een VPN? Gebruiker: Markie123 Hey allemaal! Ik heb laatst een VPN aangeschaft omdat ik dacht dat ik zo Netflix kon gebruiken zoals ik dat wil. Maar ik krijg steeds een foutmelding als ik het probeer. Waarom werkt dat niet? Iemand ideeën? Expert: TechGuru42 Hey Markie123! Goede vraag. Het kan frustrerend zijn als je niet kunt kijken wat je wilt. Netflix heeft strenge regels als het gaat om het gebruik van VPNs. Ze weten dat veel mensen VPNs gebruiken om toegang te krijgen tot films en series die in bepaalde landen zijn geblokkeerd. Daarom hebben ze systemen ontwikkeld om VPN-technologie te detecteren en t…
Laatste reactie door Mandyyy, -
metal
door metalcorta- 2 reacties
- 2,6k weergaven
hoi-heb een vraagje-heb een film maar frans gesproken-bestaat er een site waar je die in engels de taal kunt afhalen-
Laatste reactie door metalcorta, -
dvd kopieren
door Gast Caroelien- 1 reactie
- 2,6k weergaven
zitten er op DVD\'s van de videotheek een soort lock zodat je die niet kan kopieren?? zo ja, hoe haal je die weg??????
Laatste reactie door Duken, -
kleuren aanpassen
door bes125- 3 reacties
- 2,6k weergaven
hey, ik heb een film gedownload maar de kleuren zijn een beetje donker weet er iemand of je die kan bewerken? merci
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 2,6k weergaven
ik heb gehoord dat er een nieuwe versie is uitgekomen van convertxtodvd?? is dat waar? nou ik hoor het nog wel van jullie O0
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 2,6k weergaven
In de tijd dat de videocassette plaats ging maken voor de DVD heb ik bij videotheek uitverkopen diverse films gekocht,maar ook heb ik veel gewone koopvideo`s. Het zij allemaal uinieke en dikwijls zeldzame films die niet meer te krijgen zijn. Het maakt niet uit hoe ik copieer, met videorecorder op DVDrecorder,of met een Dazzle op PC enz,dat is van later zorg. Waar het mij nu om gaat is dat ik gehoord heb dat de meeste voorbespeelde banden een copiëerbeveiliging hebben en bij copiëren de kwaliteit sterk achteruit gaat. Is dit zo,en zo ja,is er een methode om dit te omzeilen? Ik heb er destijds namenlijk netjes voor betaald,en het feit dat er over enkele jaren geen reco…
Laatste reactie door basbulletje,
