Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 2,4k weergaven
De Kodi mediaspeler is verbeterd, waardoor er minder haperingen moeten voorkomen, en kan het ook prima overweg met 4k- en 8k-resoluties, hdr, drm en de nieuwste codecs. Kodi "Leia" 18.7 Release You may have noticed that we've adopted a RERO approach to Kodi - release early, release often. Our aim is to fix problems more quickly, and then get those fixes out into the wild equally as quickly. This might mean some issues escape alongside the bug fixes, but, overall, it should mean better software, sooner, and without the disruption of a major version bump. So, with no further fanfare: another release in the Kodi 18.x "Leia" cycle. The usual rules apply: bug f…
Laatste reactie door Duken, -
v for vendetta
door smartass- 0 reacties
- 2,4k weergaven
heej heeft iemand een goeie ondertiteling van de film v for vendetta? want op www.nlondertitels.com staan alleen ondetitels die bestaan uit 2 srt bestandjes.. en ik weet niet hoe ik die moet samenvoegen.. alvast bedankt..
Laatste reactie door smartass, -
- 4 reacties
- 2,4k weergaven
hey mensen ik weet nie of mn topic hier goed staat,,maar ik had een vraag over de DVD speler we hebben 2 tvs met allebei een dvd speler de ene tv speelt mijn gedownloade en gebrande film goed af, met ondertiteling de andere tv speelt de film goed af, zonder ondertiteling ik doe de films wel eerst converteren van avi of divx naar dvd weet iemand miss raad :-\ ik kom er namelijk niet meer uit!! ben al meer dan een half jaar bezig dit uit te zoeken :buck:
Laatste reactie door Michiel, -
- 3 reacties
- 2,4k weergaven
Ik gebruik Kodi 18.7 met de nieuwste Exodus addon. Sinds kort echter zie ik bij series geen 1080p en 720p streams meer. Alleen maar sd en minder. Bij films is dit niet het geval. Iemand enig idee hoe dit komt. 'Clear providers' en 'clear cache' heb ik al geprobeerd, zonder succes.
-
ik heb een film gedownload van torrents maar nu wil ik hem op dvd branden en dat wil ik met nero 6 doen maar k weet niet hoe ik het moet doen want bij nero 6 heb je veel mogelijk heden en wie kan mij daar bij helpen en ik wil samen met een ondertiteling alvast bedankt
Laatste reactie door timootje_8, -
- 4 reacties
- 2,4k weergaven
Ik heb bij eigenlijk al mijn gebrande DVD's problemen bij het afspelen op de Home Cinema Set (en ook op de laptop overigens). De DVD gaat op een bepaald moment haperen. Vaak gaat hij wel verder na enige tijd, maar aan het eind loopt hij gewoon vast. Ik brand met een officiele Nero Burning Rom (geleverd bij mijn externe DVD brander van Philips) en brand op de laagste snelheid. Er is geen programma aktief in mijn computer (geen internet of andere programma's). Heeft iemand ook ervaring hiermee en er eventueel een oplossing voor?
Laatste reactie door Michiel, -
- 2 reacties
- 2,4k weergaven
Hallo allemaal, ik heb een wd hdtv versie 1, aangesloten via hdmi naar mijn samsung tv en met een optische kabel naar mijn receiver. nu speelt alles lekker af, geluid van hd rips perfect, tenminste als het dts is, alleen wanneer het gewoon dd5.1 is wordt het in stereo ten gehore gebracht, ligt niet aan mijn receiver want bij gewone dvd's via de dvd speler geen enkel probleem. iemand een oplossing hier voor? :peace:
Laatste reactie door haring, -
- 2 reacties
- 2,4k weergaven
Beste allemaal Ik brand meestal mijn films met dvd shrink en heb tot nu toe nog geen problemen gehad....tot nu Ik wil een film branden die zoals meestal uit VOB files bestaat. Dvd shrink geeft aan dat er in file 1.5 een probleem zit. In mijn mapje waar de film in staat volgden anders dan anders de VOB nummers elkaar niet op. Na 1.5 komt 2.0 dan 2.1 dan 3.0 etc Heeft iemand enig idee of dit misschien het probleem is? Of weet iemand in ieder geval wat ik moet doen? Alvast SUPER bedankt! ???
Laatste reactie door Monique1324117104, -
fout bij tmpg
door Gast nouk- 0 reacties
- 2,4k weergaven
hoikes kan er iemand me zeggen hoe ik dit kan oplossen ik ben hier al uren op zoek illegal floating decimal point calculation order hoe kan ik dit verhelpen grt pitjoutje
-
- 4 reacties
- 2,4k weergaven
hallo ik heb de film mission inpossible opgehaald maar deze is 1.4gb en op 2 cds binnengekomen hoe kan ik nu de ondertitels plaatsen?ik kan maar 1cd plaatsen in subsync of heb ik dit mis?als ik deze laat spelen loten mijn ondertitels veel te laat daar deze denkt dat dit volledige film is hoe kan ik deze 2cds samenvoegen? films via mirc opgehaald in 45,21min groeten
Laatste reactie door vanhalst geert, -
smal beeld film
door erik1967- 0 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo, ik heb dringende hulp nodig als beginnend downloader van films het downloaden heb ik al aardig onder de knie maar nu komt het. Ik heb gisteren de film happy feet gedownload, prima gelukt, alleen als ik hem nu op dvd brand krijg ik een smal uitgerekte film. Hoe kan dit en hoe kan ik hem op dvd zetten zodat ik op mijn televisie ook een normale grootte van de film krijg????? :-[ :-[ :-[ :-[ Misschien is dit wel heel makkellijk, maar ik kom er niet uit, dit is nou al de derde film. Wie heeft hier een oplossing voor?? Groet, Erik
Laatste reactie door erik1967, -
Dvd!
door Gast chrissie- 0 reacties
- 2,3k weergaven
Hoi, Duken! ik heb een dvd gedownload en er zit geen Nederlandse ondertiteling bij hoe moet ik er dan Nederlandse ondertiteling bij zetten met een programma of zo Groet ToMiE
-
deamon tools
door Gast edsel- 3 reacties
- 2,3k weergaven
hoi op de 1 of andere reden wordt mijn deamon tools geblokeert hij wil hem niet openen er staat dit programma wordt geblokeert vanweg compatibiliteitsproblemen weet iemand hier raad mee hoor het graag
-
film branden
door Gast berry1985- 0 reacties
- 2,3k weergaven
eej duken k heb ff een vraagje... k heb hp en de vuurbeker gedownload nou is die klaar alleen k heb geen flauw idee hoe ik hem op dvd moet brande ik heb nou een map waar die in staat die map heet hp en de vuurbeker en daar staat in: audio_ts en video_ts in de map audio staat helemaal niks en in video staan video fragmenten en bup bestandjes als ik een videofragment open zie ik een stuk uit de film aleen het beeld stottert de hele tijd en ik heb geen geluid en hoe moet ik dat aan elkaar plakke? kunne jullie me helpe?
-
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
ik heb night at the museum gedownload met ondertitels en al,daarna draaide ik hem af op winamp(beeld en geluid oke), daarna ging ik hem branden met nerovision, na voltooiing had ik in de dvd speler wel beeld maar geen geluid,wie weet de oplossing hiervoor? Mijn tweede vraag is :inlezen bij nerovision duurt ongeveer net zolang als de film,is er een progamma wat niet zolang duurt
Laatste reactie door Michiel, -
TV kijken op PC
door Deeeemy- 4 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo, Is er ook een manier om tv te kijken op de pc? ( Gratis ) Sorry Maar Ik Weet Niet Waar Dit Hoort
Laatste reactie door Duken, -
stuart little 3 ondertiteling onder zetten
door Gast julernoff- 2 reacties
- 2,3k weergaven
hoe zet ik ondertiteling er onder
-
film afspelen
door Gast jaap 2005- 1 reactie
- 2,3k weergaven
hallo daar ben ik dan weer met een vraag? ik heb een film gedownl de film heet the river killer. op mijn pc doet hij het prima. geluid beeld ondertitels zijn goed. gebrand met nero. ts bestand. ik speel hem af met vlc mediaplyer maar als ik hem in de dvd af speel geeft hij geen geluid. de rest is goed. wie weet hier raad op mvg jaap
Laatste reactie door ..speedfreak.., -
hoe kan ik met nero 7 branden films graag hulp
Laatste reactie door Vico, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
hoi ik heb een film gedownload met utorrent nou wil ik deze op een dvd zetten en gratis hoe doe ik dat ? a.v.b. nine
Laatste reactie door Effesnel, -
Hallo ik heb een film gedownload en nu wil ik hem branden eerst gebruikte ik altijd Nero 7 maar mn proefperiode is verlopen en nu wil ik dus een ander programma, ik had DVD Shrink gedownload maar als ik mn film in die kolom wil zetten geeft hij een fout aan. heeft iemand een goeie brandprogramma?
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
Avi
door Limburg2007- 4 reacties
- 2,3k weergaven
Ik heb op internet een avi film bestand gedownload en ik kreeg er een srt-bestand bij, dat is de nederlands ondertiteling van de film. Maar ik heb in de uitleg gekeken van hoe ik die moet toevoegen aan de film, maar ik kom daar niet uit. Kan mij iemand uitleggen hoe ik de nederlandse ondertiteling in het film bestand krijg en welke programma's heb ik daarvoor nodig? René
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 2,3k weergaven
hallo ik gebruik subsync om mijn ondertitels te kontroleren deze staan meestal wel goe ,maar mijn vraag is de volgende, bij sommige films staan er haakjes( <i> tekst<i> ) voor sommige ondertitels deze haal ik er altijd uit maar nu heb ik film(end of the spear) en deze staat vol met deze haakjes zodat ik zeer veel tijd nodig zou hebben om deze allen te verwijderen,weet iemand als ik deze laat staan ,of deze ook op de film zullen gebrand zijn, of kan je deze op een simpele manier verwijderen , ik doe dit als er maar paar zijn zin per zin
Laatste reactie door vanhalst geert, -
branden met winavi
door Gast SION- 1 reactie
- 2,3k weergaven
Ik krijg bij het converteren met Winavi de melding: outdir can not include wat ik op internet heb kunnen vinden is dat de map naam dan niet goed is, maar de naam is film1, dus dat moet dan gewoon kunnen? of gaat het ook weer over de naam waar de map in zit. het is namelijk d:\\#game\\film1 moet die #game map dan ook van naamverandere? of ligt het aan iets anders? Ik heb alle codecs geinstalleerd( hij geeft iniedergeval niks aan dat die codecs mist) Naam van de film is het zelfde als de ondertiteling Waar kan het aan liggen??
-
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
Hallo, Ik heb een probleempje met mijn films die ik op dvd burn. Wat ik doe: Ik onlangs de film No Country for old men gedownload, en ik heb er daarstraks naar gekeken. Kwaliteit is toppie en ondertitels zijn perfect. Alleen heb ik een probleempje: Bij de films No country... blokkeert hij om de 10 seconden. Dit was in het begin van de film niet zo, in het midden/bijna einde deed hij zo raar. Dit probleem heb ik al meerdere keren gehad, alleen heeft het nog nooit zo veel geblokkeerd. Voor uitleg wat ik bedoel met blokkeren: De film stopt, en na 5 of 10 seconden is het weer goed. Wat kan ik hier aan doen? Dit is echt héél vervelend. Alvast Bedankt Shahab
Laatste reactie door Vico,
