Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.286 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 2k weergaven
hallo mensen... ik heb dus Empire total war van Razor 1911 gedownload. gisteren kon ik hem dus nog gewoon spelen, maar toen ik hem vandaag opstartte en mijn campaign wou verder spelen kreeg ik een melding: ''empire total war werkt niet meer'' maar als ik gewoon een custom battle ga spelen doet ie het wel :/
Laatste reactie door roykev3, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Leden. Zoals zo velen hier op het forum,Heb ik ook het probleem. Fifa 11 op de dstt card gaat gewoon niet werken,Maar me zoon zeurt de oren van me hoofd. Ik wil hem ik wil hem ik wil hem!! Nu lees ik velen verhalen over zowel de ackard,cyclo en de r4 etc etc Nu heeft me zoon de ds lite en de laatste spelen werken gewoon niet meer Wat raden jullie nu aan voor de aanschaf van een ds card,Waarbij de spellen dus wel gaan werken. Bedankt alvast voor jullie reactie's
Laatste reactie door chevycaprice, -
wanneer ik nfsmw aant het spelen sluit mijn pc af
door Gast valke- 2 reacties
- 2k weergaven
ik heb gisteren need for speed most wanted gedownload, geinstalleerd , cd image met deamontools erop gezet, maar wanneer ik het spel effe speel sluit de pc zich af. Er komt dan zo\'n blauw scherm opstaan met witte tekst, maar de helft is onzichtbaar. Dan moet ik de pc terug opnieuw opstarten en de volgende keer is het weer van dat. Wie kan mij helpen?
-
- 0 reacties
- 2k weergaven
ik heb een vraag kan iemand me helpen hoe ik met homebrew wii save games kan kopieren naar je wii of makkelijker?
Laatste reactie door geraldo13, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Bij het spelen van FIFA 07 gebruik ik een gamepad, 4 knoppen, 2 analoge sticks, en een R1, R2, L1, L2 en een D-pad. Als ik het boekje van het spel lees, moet je met de rechtse analoge stick trucs kunnen doen. Als k deze stick beweeg lukt dit bij mij niet om trucs te doen uitvoeren, er gebeurt gewoon niets. Als ik overschakel naar de toetsenbord besturing lukt dit wel met de shift toets zoals aangegeven in het boekje. Wanneer ik in het spel bij instellingen de trilfunctie aanleg van de besturing voor gamepad, werkt deze ook niet; nochthans beschik ik ook over een trilfunctie op de gamepad. Wanneer ik de trilfunctie aanleg en de insrtellingen opsla, zie ik dat de trilfuncti…
Laatste reactie door C.K7, -
Kan je na ombouw XBOX 360 nog online blijven spelen ??
door Gast dibyo- 1 reactie
- 2k weergaven
Zie hier: http://computers.tweedehands.net/xbox-360/ombouw-xbox360-veilig-weer-online-spelen-utrecht.html Er staat op dat ik online kan blijven spelen, maar ik heb zo mijn twijfels. Ik wil weten wat jullie denken. Als je het weet dan ook graag. Zouden jullie er alstublieft achter kunnen zetten of je het denkt of weet? Kan je de PS3 ook laten ombouwen en online blijven spelen? Bedankt in ieder geval PS: Weet iemand een ombouw service die dit doet in Almere of in de buurt van?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Algemene informatie: Torchlight II is an upcoming action role-playing game developed by Runic Games and published by Perfect World. It is the sequel to Runic's 2009 ARPG, Torchlight, and features peer-to-peer multiplayer support and extended modding capabilities. As of June 2011, Runic Games estimates the PC version's release date to be "sometime in 2011." A release for Mac OS is planned for some time after the PC release. [table] [td]Release datum:[/td] [/table] Sep 2011 - 11 days left - Rumor - dus nog niet comfirmed. [table] [/table] PC [table] [/table] Action RPG [table] [/table] Perfect World [table] [/table] Intel CPU - Pentium 4 2.4GHz …
Laatste reactie door Duken, -
Waar kan ik farcry 5 downloaden voor de pc?
door Gast Timmer- 3 reacties
- 2k weergaven
Ik wil graag farcry 5 spelen. Ik wil hem graag downloaden voordat ik en koop voor online spelen. Er is nergens een demo te spelen. Maar er zijn zoveel downloads van farcry 5. Weten jullie welke torrent of usenet download van farcry 5 werkt en te vertrouwen is?
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb Flight Simulator 2004 gemount en geinstaleerd als ik dan op het pictogram klik van opstart komt er dit te staan: Cannot locate de CD-ROM Please insert FS2004 Disc 4, select OK and restart application. Hoe kan ik dit goed krijgen zodat ik kan spelen? ik heb een crack maar als ik daarop klik komt er dit te staan: ERROR Couldn't load language Resource DLL Error file:C:\documents and settings\thijs\mijndocumenten\bittorentdownloads\FS2004 - Flight SImulator 2004 [full game+crack]\No-cd-key\language.DLL Error Code: 0x7E (126) Program is aborting! Ik hoop dat het probleem opgelost kan worden
Laatste reactie door Thijs, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
goeiemorgen, ik heb net GTA vice city gedownload en ik wou hem starten. goed, hij is opgestart, alles draait nu nog goed. maar dan, als ik de controls heb aangepast op mijn AZERTY-klavier, en toen ik drukte op "back" en daarna op "play", ging hij naar die tafel met allemaal die maffiabazen die ik ook zag op de ps2 versie, alleen: er is geen geluid!!!!! ik drukte op linkermuisknop, want ik had vroeger ergere problemen met games op vista, dus ik dacht: ach, laten we maar verdergaan. ik speelde, ik stal een paar auto's om te zien of dat nog ging, dat ging, ik kapte wat koppen af, ik sloeg wat oude mensen om te hun rug te genezen en het hielp ;D maar dan was ik kl…
Laatste reactie door Cédric., -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Ik heb dit spel gedownload van Skidrow en ik installeer het zoals het moet maar telkens krijg ik een scherm dat ik iets te kort heb, een .dll bestand. ik heb op youtube gekeken hoe zij het doen en bij hun lukt het en als ik naar de descriptions kijk zie ik dat ze ook hetzelfde probleem hebben als mij. Kan iemand dit spel wel spelen?
Laatste reactie door guilpje, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Ik heb need for speed shift gekocht in de winkel en geinstaleerd! instalatie ging allemaal prima tot dat ik het spel opstart! dan word het beeld zwart en komt er de xp error met verzenden en niet verzenden! dus kan ik het spel niet spelen weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?? stefan
Laatste reactie door Nigel, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
We hebben 2 flashcards. De r4i 3ds en de r4i sdhc rts, beiden werkten. Totdat de dsi vroeg om een update. Daarna geeft de dsi en ook ds lite aan: geen kaart aanwezig. De microsd kaart formateren en nieuwe firmware erop gezet. Ligt niet aan sd kaart, maar aan flashkaart. Heeft iemand een oplossing??
Laatste reactie door Zombymario, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
Heey iedereen. Als ik de Fifa dvd erin doe reageert de hele PC niet .. weet iemand het probleem. ik hoop dat er snel op wordt gereageerd.. Want op de PC van mijn vader reageert ie wel :-\ ik vind het heel erg raar :S
Laatste reactie door yvon, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Beste alle, Ik ben op zoek naar de firmware voor het volgende R4 kaartje: Op het kaartje zelf staat: R4 Ugrade Revolution for DS (NDSL/NDS) Op het doosje staat: R4 SDHC R4-III Upgrade Revolution for DS (NDSL/NDS) Wie kan mij helpen ik kom er namelijk echt niet meer uit! Groetjes, Christine
Laatste reactie door Wesley, -
als ik connect ip druk krijg ik na setup game zwart beeld en error en dan kan ik er niet op op de cracked server [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door mortadyr, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
hallo, ik wil de ps3 als media server instellen alleen nu heb ik een probleem ik heb router achter router staan. dus zeg de pc staat aangesloten op router 1 en de ps3 op router 2 hoe zorg ik nu dat ik het media server werkend krijg? Post samenvoeging: november 18, 2011, 22:29:57 Het is al gelukt om te connecten maar als ik een video wil afspelen is hij echt vet traag duurt heeel lang voor die begint met afspelen en dan blijft die ook steeds hangen. Kan ik iets doen om te zorgen dat streamen sneller gaat?
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Hey Ik en me broertje wouden graag via LAN cod 2 tegen mekaar gaan spelen Bij mij ging de installatie wel goed enzo. Maar zodra me broertje hem wou installeren , kon de pc niet de cod 2 cd vinden :-[ HIj heeft Windows Vista Home Premium Maar wat nou het rare is , is dat als hij de cd erin doet, de pc echt heel veel lawaai gaat maken . Wij hebben dus al in Deze Computer gekeken , alleen dat zie je niks, want dat zoekt de pc kennelijk nog de cd ofzo :-[ We zien dus helemaal geen pictorgram ofzo . Alleen wel een groene laadbalk boven in het beeld. ( van Deze Computer ) Hij laad deze, maar dan blijft hij daar gewoon op staan en doet hij verder helemaal niks. Wie …
Laatste reactie door Niels., -
- 3 reacties
- 2k weergaven
hallo ik heb een spel gedwonload maar ik krijg een iso BESTANT TE zien hoe moet ik da openen of wat moet ik er mee doen ??
Laatste reactie door TamSz, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
hoi, :zwaai: Ik heb een probleempje : Ik heb pas geleden de wood 1.26 voor de r4 op mijn r4 gezet. Daarmee heb ik de oude systeem verwijdert alleen ben ik nu mijn cheats kwijt! Weet iemand een site link waar ik de cheats weer terug kan halen? Met vriendelijke groeten, Mielthegreat ;D
Laatste reactie door mielthegreat, -
CALL OF DUTY 2
door Gast sharrie- 1 reactie
- 2k weergaven
Hallo, ik ben hier juist nieuw op het forum en ik zou graag Call Of Duty 2 hebben... Hoe moet ik hier aan beginnen om het te downloaden? Alvast Bedankt.
-
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hey allemaal, ik heb gister van mn buurjongen GTA san andreas ff geleend om vast in de stemming te komen voor IV. Ik heb geÃnstleerd en crack over de .exe geplakt en hij werkt gewoon. totdat ik wil opslaan: zodra ik op save klik krijg ik dat standaard windos error melding en dat de applicatie moet worden afgesloten :geheim:. en sluit san andreas af. Weet iemand een oplossing want ik word zo'n beetje GEK :-[
Laatste reactie door Farid., -
Maplestory
door Pctje- 0 reacties
- 2k weergaven
Hee mensen, Ik heb weer info over een MMORPG (massive multiplayer online role playing game) Deze heet maplestory, ik speel deze zelf niet(wel gespeeld) Inhoud van het spel: Het is een spel waarbij je online tegen monsters vecht, het kan met een groep mensen tegelijk (party) En je kan het alleen doen. Het doel bij dit spel is zo hoog mogelijk in de ranking te komen. Het is 2D. er zijn 3 eilanden waar je met een boot heen kan. Types: Magican: Met toverspreuken kan hij een monster vermoorden Thief: die gooit werpsterren en is zeer snel Piraat: schiet kogels af met een pistooltje Warrior: heeft hoge strenght en vecht met zwaard het meest makkelijke char…
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
[table][th] Football Manager 2014-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Football Manager 2014-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Football.Manager.2014-RELOADED Releasedatum: 31.10.13 Retail Datum: 05.11.3 Bestandsnaam: sr-Football.Manager ,2014-RELOADED Bron: DVD Grootte: 1,9 GB Genre: Sport Critici: 8.0 Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: Sports Interactive (SI Interactive) Omschrijving FM 2014 is voorzien van een vernieuwde overdracht module waar tegengestelde clubs en managers een meer…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Zou ik dit downloaden ? http://www.mininova.org/tor/431551 ik vraag dit omdat er alleen maar een img bestand bij zit. Of kan ik beter iets anders downen ? Alvast Bedankt
Laatste reactie door Razor,