Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 6 reacties
- 2.3k weergaven
Hllo, zat gisteren aan de pc (zoals elke dag). 5 uur aan een stuk - no problem. Wil m'n ma nog een mail schrijven, starten we die computer opnieuw op, zaten er allemaal blauwe en groene strepen op. Log me aan bij windows, blijft zelfde, en verslechterd (vb als ik deze computer opstartte en ik bewoog dat onderdeel dan waren het allemaal gekleurde bollekens (pixels, niet zo groot dus) kon ik niets meer lezen, alleen als ik met mijn muis over knoppen met effecten, hyperlinks of statusbalken (want die veranderen elke keer). zeg ik ja, die is voor de vuilbak, start hem vanavond weer op alles in orde . Sluit hem weer af na 2 uur, start hem weer op en hetzelfde.Waaraan kan d…
Laatste reactie door Pietje8501, -
pc crasht na opstarten game
door Gast Jezuvis- 4 reacties
- 2.8k weergaven
hi all ik heb de laatste tijd problemen met het opstarten van nieuwe games. als ik de game heb geinstaleerd.en ik wil de game opstarten crasht mijn pc?? hij start dan weer opnieuw op,dit had ik voorheen zeer zelden. ik heb geen nieuwe hardware of zo geinstaleerd. mijn pc is ook schoon van adware,spyware,en andere troep schone register enz enz. dit gebeurd nu alleen met nieuwe games (battlefield2 ,serious sam2 ,earth 2160) de oudere doen het gewoon (zoals cod endergelijke) ik heb de cracks en patches altijd gebriukt zaoals ze horen ik heb het zelfs geprobeerd ,met anti blaxx (patched) ook geen resultaad in het logboek van xp system error staat het volgende Fo…
-
hallo met welk programmatje rip je een originele pc game? gr bavaria
Laatste reactie door predator, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Hey kan iemand me helpen ik heb het spel van desperate housewives afgehaald. Heb een heleboel werk gehad om het uit te pakken maar heb het eindelijk kunnen installeren. Maar hij vraagt nu naar de originele cd die ik natuurlijk niet heb. Kan iemand me helpen aub.
Laatste reactie door angel8802, -
- 4 reacties
- 1.8k weergaven
Hoy wie kan me helpen met spel Gene Troopers in level jungle heb ik geen bild Ik dank U
Laatste reactie door katarina, -
pc game niet branden
door back- 4 reacties
- 2.4k weergaven
ik heb gister the sims 3 gedownloade, maar hij is te groot om hem op een schijfje te branden en ik kan geen groter schijfje vinden. en nu heb ik even op internet gezocht maar kon niks vinden. kan je ook een gedownloade pc game spellen zonder hem te branden op een cd? vast bedankt
Laatste reactie door kevimmen, -
PC game singles 2
door larissa- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Ik heb een paar dagen geleden het spel, Singles 2 triple trouble gekregen van een vriendin. Maar het spelen lukt niet. Hij geeft het begin scherm, ik kan kiezen met welke personages ik wil spelen en daarna krijg ik een foutmelding (zo'n blokje met ''bewerking wordt afgesloten, raport wel of niet verzenden''). Op de andere computer speelt het spel wel gewoon af maar daar mag ik eigelijk nix installeren :-\ Heb ik ergens iets verkeerd ingestelt? Wat kan ik eraan doen om het spel gewoon af te laten spelen, ik heb hem al een aantal keer opnieuw geinstalleerd.
Laatste reactie door Erwin., -
hoi hoe kan ik iso en bin bestanden omzetten zo dat ik ze spelen kan? :S groetjes wir123
-
- 5 reacties
- 5.7k weergaven
Goeie middag, Kan iemand mij a.u.b. op een hele simpele manier uitleggen hoe ik gedownloade games die ik op een dvd gebrand heb, spelen op de pc? Ik ben niet een van de jongste meer Ik heb wat games van Spotnet afgehaald en op dvd. staan maar als ik ze in mijn (nieuwe) pc. doe, doet ie niets. De pc. is in principe goed om te gamen maar misschien heb ik een programmaatje nodig om te spelen. Sommige simpele games gaan rechtstreeks zonder dat ik ze gebrand heb maar anderen niet. B.v.b. hartelijk dank voor de moeite
Laatste reactie door reneetje1969, -
- 18 reacties
- 3k weergaven
Hallo Allemaal, Ik ben in het bezit van een redelijke game PC, die nog uit te breiden is (Core i5 & 1gb NVIDIA & FullHD Scherm van 22"). Maar ook in het bezit van een PS3. Daar de spellen voor de PS3 zo verschrikkelijk duur zijn (vind ik), kwam ik op het idee om PC games legaal te kopen. Bij bijvoorbeeld Battlefield 3 scheelt dit, via BudgetGaming, 14 euro in het voordeel van de PC versie. Nu is mijn vraag, wat kan ik beter doen? Een PC game die 14 euro goedkoper is, of wachten tot ik genoeg geld heb voor een PS3 game? Ikzelf zou voor de PC versie gaan, omdat me dat klauwen met geld scheelt. Maar concreet: Wat zijn jullie meningen over deze "stelling"? Al…
Laatste reactie door Zombymario, -
- 8 reacties
- 3k weergaven
Hallo, Ik heb een probleempje. Heb een game (sims medieval) gedownload via thepiratebay. Daarna geinstaleerd. Als ik hem wil starten en er op klik, dan start hij niet. Mijn muis laad dan, maar na 5 sec. is het weer weg en is er niks gebeurd. Ik heb al verschilende bestanden gedownload, maar niks werkt. Ik gebruik deamon tools, en ik heb daar over gelezen dat je dat eerst van je computer moet halen. Dat heb ik gedaan maar het schoot niks op. Nu heb ik het er weer opstaan. En ik heb ook gelzen dat je spel wel bij taakbeheer - processen, staat en dat moet beeindigen. Bij mij staat alleen met op starten 5 sec. het spel er. Ik wil zograag het spel spelen, kan iemand mij hel…
Laatste reactie door bent-feyenoord, -
- 2 reacties
- 3.4k weergaven
Hallo heb een vraag ik wil een xbox one kopen kan ik op pc monitor aansluiten kan dat mij monitor is IIYAMA
Laatste reactie door k2711, -
PC Reset
door Dark Legend- 2 reacties
- 1.7k weergaven
hallo, ik wil mijn PC resetten door er een nieuwe XP op te zetten, maar wordt hierdoor mijn MSN contactenlijst ook gewist? of kun je hiet een backup van maken?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 10 reacties
- 3.1k weergaven
ik heb een spel gedownload, namelijk feelers via digitor. snelle download alleen nu kan ik hem niet installeren, hoe kan ik dit oplossen. heb een kopie gemaakt zodat je kan zien waar de fout ligt. alvast bedankt. [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
Laatste reactie door kanerniksvan, -
pc systeemeisen !
door Gast .:beginner:.- 21 reacties
- 3.6k weergaven
hallo duken, games hebben altijd minmale en maximale systeemeisen zoals hier onder. maar ik vraag me af waar ik die kan vinden van mijn eigen pc. CPU RAM GPU VRAM Video Geluid Input DVD-station Harde schijf Internet mvg .:beginner:. O0
Laatste reactie door Syobevoli, -
pcg bestanden
door Doks- 2 reacties
- 3.6k weergaven
Hallo, ik heb een spel gedownload,en het si binnen maar het staat in pcg bestand.Ik ken vele bestanden maar van pcg heb ik nog nooit gehoord.Met welk programma kan ik dit openen.Alvast bedankt. Ps het gaat om bf2 special forces
Laatste reactie door Doks, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
ik heb samen met een maatje van me allebei PCM gekocht en we hebben alle 2 gewoon een legale code. maar is het mogelijk om samen online een carrière te beginnen net zoals bij football manager?? Mvg Wouter
Laatste reactie door Thijs., -
Al wat meer info? Hij komt rond 17 juni volgens mij.
Laatste reactie door Jeroen, -
Ik heb Pro Cycling Manager 2007 al een hele tijd geleden gedownload. Ik heb zojuist de crack ook gedownload. Ik ging het opstarten en telkens als ik bijvoorbeeld een carrière start, kan hij geen verbinding maken en gaat het direct terug naar bureaublad. Hoe kan dit? :'(
Laatste reactie door Jeremyy, -
PCM 2007 Online
door jhf1- 13 reacties
- 4.4k weergaven
Ik heb PCM 2007 gedownload. Het spel offline goed, maar online kan je wel inloggen, maar als je een game begint,online, vraagt hij om een 'Activering Code': Wie kan mij helpen?
Laatste reactie door jhf1, -
PCM 2008
door Darklord91- 1 reactie
- 1.4k weergaven
He , ik heb effe een vraagje want als ik PCM 2008 wil opstarten en druk op start kan ik niets meer doen heeft iemand een idee hoe ik dit moet oplossen>?
Laatste reactie door Tom, -
hej kan geen goedde download vinden voor pcm 2009 iemand wel?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Als Ik een wedstrijd speel moet er normaal in het balkje onderaan het etappe profiel staan maar dit staat er niet bij mij.. Wie Kan mij helpen? Laurenszz http://i40.tinypic.com/j77t54.jpg
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Als ik PCM 2009 op start komt er een error, hij zegt dan er een fout zit in het bestandje PCM_NiDX9RendererVC80.dll: Wie kan mij helpen?
Laatste reactie door Jeroen, -
ik heb een tijdje geleden pro cycling manager 2007 gedowload, maar nu krijg ik het bericht dat mijn tijdslimiet verstreken is. ik krijg namelijk volgend bericht: ----------- FOUT De tijdslimiet om de toepassing te gebruiken zonder dat er zich een schijf in het station bevindt, is verstreken. Plaats de originele schijf en start de toepassing opnieuw. ----------- is dit probleem op te lossen door gewoon dat spel zelf op cd te zetten? of met een crack? ik ben namelijk al een tijdje aan het zoeken naar een crack, maar vind er geen grtz
Laatste reactie door lingier,