Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
bolt the game
door mitsas- 3 reacties
- 1,9k weergaven
eej heeft iemand een crack voor bolt the game ik had er zelf wel eentje zoiets met victory maar die doet het niet alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Heb al van alles gezocht op google maar geen bevredigend of werkend antwoord. Daarom maar hier de vraag?: Ik wil graag weten hoeveel de afbeelding groote van de pixels .png mag zijn voor het toevoegen van nieuwe covers wii op de geheugen kaart. Ik gebruik iranview Alvast bedankt
Laatste reactie door easytheo, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Hoi hoi ik heb een dslite en een dstt kaartje met de laatste firmware erop ( als t goed is ) veel wat oudere spellen doen t maar de nieuwere zoals Harry Potter en Pokemon Black en Pokemon white niet. Enig idee of t dan tijd wordt voor een van de R4 kaartjes of is er software voor de DSTT zodat deze spellen wel werken?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
hallo ik heb onlangs settlers VI rise of an empire gedownload ik heb het spel geïnstalleerd , zonder problemen ik start het spel op , ook zonder problemen, maar dan als ik een nieuw spel begin of ik laad een bestaand spel dan gaat het spel enorm traag, het is gewoon helemaal niet meer aangenaam om het te spelen dat ik er mee ben gestopt. maar ik weet zeker dat het een leuk spel zou kunnen zijn dus vraag ik wat raad aan jullie , of jullie geen oplossing hebben. trouwens, mijn computer is geschikt voor het spel en ik heb de drivers van de grafische kaart pas geupdatetd mijn computer processor: AMD Sempron 2800+, MMX, 3DNow, ~2.0GHz Memory: 512MB RAM op…
Laatste reactie door jann, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
een vriend van me heeft een game server en heeft daar batlefield 1942 server gemaakt en mijn vraag is hoe iedereen onze server adress moet toevoegen om online te kunnen het is gratis server voor batleifield 1942 moet je ergens in je bestanden een regel veranderen en dan onze server adress in zeten zo ja weet iemand waar je dat moet doen kan iemand ons helpen
Laatste reactie door v0id, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
ik wil graag een ps3 headset voor sinterklaas maar ik vroeg me af doet deze headset t op de ps3? https://dynabyte.nl/artikel/7111080/Logitech_USB_Headset_H330 Het is een usb headset maar ik weet niet zeker of hij wel werkt..
Laatste reactie door Erwin., -
Heey mensen, Heb f1 2008 full.zip bestand gedownload. Dan moet ik hem uitpakken en installeren maar moet ik dan nog cracks/patches doen voor geen cd bijvoorbeeld
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
ik heb dune 2000 gedownload, maar hij zegt dat het systeembestand niet geschikt is voor MS-Dos en microsoft windows toepassingen. ( C:\windows\system32\autoexec.nt ) ik wil dit spel heel graag spelen help me please :-\
Laatste reactie door Razor, -
Playstation 3
door Hersan- 5 reacties
- 1,9k weergaven
It's the Democratic Leadership Council. They consider themselves "New Democrats" as they try to shift away from traditional populist motives in the Democratic party. They are a think tank of sorts formed in 1985 after Reagen smashing them. -------------------------------------------------------------------------------------------------- ik snap echt niet wat dat is kan iemand mij dit aub uitleggen ik wil ps3 halen en somige mensen praten over DLC ofzo. alvast bedankt;) [modbreak]Poll verwijderd, alleen eentje aan maken als dat nodig is [/modbreak]
Laatste reactie door Robin, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Bron: Tweakers Samengevat The Legend of Zelda: Breath of the Wild is een game die flink afwijkt van het vaste stramien van de voorgaande delen. Dat is gewaagd. Gelukkig voor Nintendo pakken de veranderingen verrassend goed uit. Nintendo weet van Hyrule een prachtige open spelwereld te maken waarin van alles te doen is. Doordat wapens slijten als je ze gebruikt en je hapjes en drankjes moet vervaardigen, moet je tactischer te werk gaan, vooral tijdens gevechten. Het maakt van BotW een mooi samenspel van weersinvloeden, de physics engine die ingebouwd is, het ontdekken van de spelwereld, het volgen van de verhaallijn en het verzamelen van voorwerpen en gron…
Laatste reactie door Duken, -
CoD4 multiplayer
door njitram- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Heeej, Weet iemand hoe je met lan multiplayer teamdeathmatch kan spelen. Het is altijd leuker om met zn allen bots af te knallen dan elkaar. Thanx
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Hoe kan ik opslaan met dirt 2?
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Hoy wie kan me helpen met spel Gene Troopers in level jungle heb ik geen bild Ik dank U
Laatste reactie door katarina, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Hallo,, Ik heb London 2012: The Official Video Game gedownload, kan hem installeren, maar hij doet het niet. Ik heb 64 bits Windows 7 in VMWare, maar ook in met Wineskin in OS X Lion doet ie het niet. Ik heb volgens mij geen crack nodig, want op mijn broertjes computer doet ie het wel, maar ja daar kan ik niet altijd op. Weet iemand waarom hij het niet doet, er komt nog niet een zwart scherm van het laden, met Wineskin is dit wel, maar dan valt ie weg. Ik heb de FLT download geprobeerd en die van BlackBo, de FLT download doet het op mijn broertjes pc met Windows vista wel. Kan iemand mij helpen met het spel te installeren en te starten, het zou mooi zijn als ik het met Wi…
Laatste reactie door mathijs666, -
Error PES 08
door Vision- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Ik heb Pro Evultion Soccer gedownload via deze torrent Pro_Evolution_Soccer_2008-FLT Maar nu geeft hij tijdens het installeren deze foutmelding en deze kan ik allemaal wel negeren maar dan start het spel vervolgens niet op, iemand tips?
Laatste reactie door Thijs, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
beste mensjes, wij hebbe hier een probleem met ac;b als je onder het spelen een actie gaat uitvoeren crasht het spel. het bestand acbsp.exe kan dan niet worden gevonden en reageert het spel niet meer. dit probleem is ineens ontstaan het werkte eerst wel goed. wij hebbe het volgende algeprobeert: opnieuw geinstalleerd videokaart geupdated directX geupdated opstarten onder xp modus. zonder resultaat laptop draait op windows 7 spel draait verder vlekkeloos mvg,\
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Adventuregame Alan Wake is vanaf 15 mei niet meer officieel te koop. Ontwikkelaar Remedy heeft een overeenkomst gesloten met platenmaatschappijen om zeven jaar lang de game te mogen verkopen met bepaalde muzieknummers inbegrepen in de game en die zeven jaar zit erop. Kotaku meldt dat het Finse Remedy, ook bekend van Max Payne en Quantum Break, aan het onderzoeken was of het de licenties voor het gebruik van de muziek kon verlengen, maar dat is vooralsnog niet gelukt. Wel zegt Remedy met de zaak bezig te blijven. Op 15 mei is het zeven jaar geleden dat Alan Wake op de markt verscheen in Europa. Tweakers heeft destijds over de game ook een recensie geschreven. Vo…
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Deze game is echt vet en het bevalt me helemaal maar... Ik weet dat je op de ps3 enz. met multiplayer kan praten via zo'n ding om je hoofd. Nu vraag ik me af kan dat ook met dit spel voor de wii?
Laatste reactie door Farid., -
Sims 2
door Gast Ilsjuh- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Hej mensen, Ben nog een beetje n nieuweling hier. Maar ik had zo een vraag! Er is zo een site van de sims 2 waar je dus paypal/betaalde downloads gratis kan verkrijgen. Nu heb ik zo ongeveer t halve internet wel gezien, maar ik kan hem dus niet vindne. Nu is dus mijn vraag of een van jullie die site mischien weet en die aan mij kan vertellen! I hope so! Alvast bedankt!! O mensen het spijt me voor het ongemak.. iK had eerst even beter op jullie site moeten zoekne.. Maar ik heb hem dus ondertussen gevonden, hartelijk bedankt!!
-
Anno 1701 (opgelost)
door bart- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Hi Ik heb net de gloednieuwe patch gedownload van het spel en wanneer ik dit weer wil opstarten krijg ik deze melding. Heb niks gevonden door te googlen. Heeft iemand dit ook of kent iemand de oplossing? TX
Laatste reactie door bart, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Mijn zoon heeft zijn 2ds xl bijgewerkt, door onvoorzichtigheid en nu is het v11.10.0-43E ... totaal onverwacht maar we bestelden een ntrboot-kaart op free-switch.com en ik vraag me af of de kaart nog steeds zou werken op de 2ds 11.10 om luma te installeren? Bij voorbaat dank voor het antwoord!
Laatste reactie door Hope massi, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Hee jongens ik vraag dit ff voor mijn vader, Mijn vader heeft windows opnieuw moeten installeren omdat hij het niet soepel meer vond lopen. Wij hebben hier alles in aparte schijven ingedeeld dus windows zit op een aparte schijf en dus kan je die schijf formatteren en blijven je bestanden bewaard. Wat nou het probleem is, hij heeft windows opnieuw geinstalleerd en nu wil hij een bestand openen maar dat kan niet want het bestand is veranderd naar een alleen-lezen bestand. Hij heeft de volle rechten om dit te kunnen veranderen. Maar telkens als hij het heeft uitgevinkt veranderd het gewoon weer terug naar alleen-lezen dit geld voor de map/submappen/bestanden. Weet iemand h…
RuneScape Accout.
door Karel!- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Hoewel er veel high lvl's van RuneScape afhaken,afdanken dus. Mssh zitten er hiet mensen tussen die hun accout niet meer nodig hebben, Wel als je hem wil geven PM me dan met dit; je RS naam: RS pass en mssh nog wat je kwijt wil Grtjes, Karel
Laatste reactie door Marciej123, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
beste mensen ik heb f1 2010 razor1911 versie gedownload en geinstalleerd, er zat een mapje razor1911 bij en dat is de crack dacht ik maar zo, kheb hem in c/progamfiles/codemasters/f1 geplaatst (kopieren en vervangen) zegmaar en nu wil ik hem 'play' en maar er gebeurd niks, hij geeft ook geen error ofzo aan of verkeerde cd maar hij start ook niet op.. weet iemand het probleem hier van? groeten
Laatste reactie door MrJoost, -
- 10 reacties
- 1,9k weergaven
Kent er iemand een co-op campaign spel, hebben niet zo'n goede pc's voor graphics.
Laatste reactie door guilpje,