Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.280 discussies in dit forum
-
Heey mensen, Heb f1 2008 full.zip bestand gedownload. Dan moet ik hem uitpakken en installeren maar moet ik dan nog cracks/patches doen voor geen cd bijvoorbeeld
Laatste reactie door Farid., -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
hallo allemaal, ik heb van deze link: http://www.mininova.org/tor/781331 the sims 2 gedownload en nu blijkt er een pass op te zitten, en er staat in de descriptie PASSWORD: www.mystik-torrent.dl.am maar als ik dit invul bij het uitpakken van de rar bestanden werkt het niet. Weet iemand wat ik moet doen? alvast bedankt grz joog
-
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hey, Kun je een WII sofmodden zonder dat hij gehardmod is?
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Heey daar, Onlangs heb ik via via een kopie gekregen van Pro Evolution Soccer 6. Nu ik online wil spelen mis ik het juiste wachtwoord om je aan te melden. Die gast waar ik hem van heb weet het zelf ook niet. Ik heb wat lopen zoeken op internet maar kan heel weinig vinden. Weet iemand wat ik hieraan kan doen of heb ik gewoon dikke pech met het online gedeelte?? Hope not... :'( Thanks! :cool2:
Laatste reactie door Ricardo_058, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Weet iemand of je het spel medal of honor airborne online kunt spelen met een cracked versie?
Laatste reactie door Thijs, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb net saints row 2 gedownload en ik krijg 72 rzr-srw2.001 001-bestand rzr-srw2.002 002-bestand enz wat moet ik met die bestandjes doen wil ik het spel spelen???
Laatste reactie door shootdoun, -
Installatie cd2 probleem
door Gast Kadett_city- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hé allen, Ik heb laatst C&C generals en zero hour gedownload, werkt prima. (heb de nieuwste cracks etc.) Alleen sinds ik geen onbeperkt ruimte heb op mijn HD brand ik de programma\'s op een cd. Meestal niets aan de hand. Ik heb dus de schijven gebrand met Nero 7 en ik wil ze installeren. (Nogmaals als ik ze mount met daemon tools lukt de installatie uitstekend.) CD 1 werkt prima en na een tijdje vraagt hij om CD2. Alleen als ik die er dan in doe dan vraagt hij weer naar CD 2. Ik dacht eerst dat de CD foutief was, maar na nog een keer CD2 gebrand te hebben heb ik nog steeds hetzelfde probleem. Ik neem aan dat het een beveiliging is van EA, sinds …
-
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Als ik een ds spel wil spelen loopt ie vast. Het is nooit zo dat ie vast loopt, alleen als ik een spel probeer op te starten. Ik ben bang dat ik perongeluk een programma heb verwijdert die nodig is. KAN IEMAND ME HELPEN?! Alvast bedankt
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hallo, eerst maar eens een antwoord beginnen voor iedereen die alles heeft geinstalleerd en er komt een menuutje in beeld te staan waar je nog maals de code moet invoeren om verder te gaan dit kan je omzeilen door gewoon de crack aan te klikken in plaats van de cd. Nu mijn vraag als ik FIFA heb gestart komt er als ik online wil spelen te staan dat ik de game eerst moet veriferen terwijl alles het wel gewoon goed doet weet iemand hier een oplossing voor??? ik hoop niet dat deze topic niet word gesloten want het is niet dezelfde vraag van andere die echt zoeken naar de code. groeten jeffrey.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
PS2 online
door Thijs- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik wil graag op de PLAYSTATION 2 online gaan spelen. Ik heb de slimline versie(met de ingebouwde network adaptor) Alleen nou heb ik gehoord dat je je PS2 moet registreren alleen daar had je een network access key voor nodig. Alleen die ben ik kwijt , zijn er nog andere manieren om online te kunnen PLAYSTATIONEN? MVG Vencinto
Laatste reactie door Petrus, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Hoy wie kan me helpen met spel Gene Troopers in level jungle heb ik geen bild Ik dank U
Laatste reactie door katarina, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
hallo heeft iemand een werkende call of duty 1 united offensive multiplay cd key voor mij? Bedankt.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 7 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo iedereen! Ik heb gisteren Call of Juarez binnengehaald, alles werkte goed enzo. Maar toen ik hem wou spelen gebeurde dit: Ik start het spel op nog niks aan de hand, ik klik bij singelplayer en wil die gaan spelen. Hij wordt geladen, en komt bij de eerste cutscene. Als hij die cutscene aan het afspelen is, sluit het spel na een paar seconden af. Je kan de cutscene ook overslaan, maar dan sluit hij ook af. Weten jullie een oplossing? Alvast heel erg bedankt! Maarten.
Laatste reactie door Maartenn, -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
hallo allemaal ik heb op school gezien tijdens de ict les dat sommegie jongens gewoon een usb stick in de pc steken en dan call of duty beginnen te spelen ik wil nu vragen hoe je dat doet mvg
-
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
hallo, heeft er iemand een fatsoenlijke crack voor mij voor bia: hh want bij vraagt hij die heletijd om een cd maar heb wel al een crack erover gegooit alsvast bedankt
Laatste reactie door nathaninho, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Hee jongens ik vraag dit ff voor mijn vader, Mijn vader heeft windows opnieuw moeten installeren omdat hij het niet soepel meer vond lopen. Wij hebben hier alles in aparte schijven ingedeeld dus windows zit op een aparte schijf en dus kan je die schijf formatteren en blijven je bestanden bewaard. Wat nou het probleem is, hij heeft windows opnieuw geinstalleerd en nu wil hij een bestand openen maar dat kan niet want het bestand is veranderd naar een alleen-lezen bestand. Hij heeft de volle rechten om dit te kunnen veranderen. Maar telkens als hij het heeft uitgevinkt veranderd het gewoon weer terug naar alleen-lezen dit geld voor de map/submappen/bestanden. Weet iemand h…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
hoi mensen! ik weet sinds kort hoe je auto´s in het spel kunt zetten van internet fia img. nu is mijn vraag hoe je die auto´s voor je neus kunt laten spawnen want als ik een auto in het spel zet wil ik er natuurlijk wel in kunnen rijden! ik hoop dat er mensen zijn die mij hiermee kunnealvast bedankt. gr. D
Laatste reactie door DaleyHaar, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb een R4 SDHC Upgrade kaart (met sd van 2 Gig) gekocht voor mijn neefje. Nu wil ik daar software op installeren maar hij blijft foutmeldingen geven (rood schijfje met melding menu?) of bij het opstarten van een game loopt hij vast. Kan iemand mij helpen met de nodige software? ik heb reeds verschillende versies geprobeerd maar allen tevergeefs. Met een gewoon R4 schijfje (van zijn vriend) doet hij het wel. alvast dank
Laatste reactie door Wesley, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
een tijdje terug heb ik ooit ergens gezien dat je een plaatje kan krijgen voor je ttdsi. daarmee bedoel ik in het ds startmenu net zoals een normaal spel een plaatje. wie weet waar ik dat kan krijgen?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
N tijdje geleden had ik Tomb Raider: Underworld geïnstalleerd, draaide goed, geen enkele problemen mee gehad. Daarna had ik het gedeïstalleerd, maar tijdens het deïnstalleren liep mn pc vast. Nadat mn pc opnieuw was opgestart kon ik het nergens meer terug vinden.. Nu wil ik het weer opnieuw installeren maar als ik op de setup klik, geeft het programma aan dat TR als geïnstalleerd staat en dat ik dit dus eerst moet verwijderen... Hoe kan ik dit oplossen.?
Laatste reactie door kimvandeguchte, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
[table][th] NASCAR The Game 2013-SKIDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]NASCAR The Game 2013-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Release naam: NASCAR.The.Game.2013-SKIDROW Releasedatum: 24 juli 2013 Retail Datum: 24 juli 2013 Bestandsnaam: sr-nascarthegame2013 Bron: DVD Grootte: 3.00 GB Genre: Racing, Sport Critici: N / A Uitgegeven door: Eutechnyx Ontwikkeld door: Eutechnyx Omschrijving NASCAR The Game 2013 is de 1e titel in het beschikbaar op Steam en PC serie, met alle officiële rijders, teams en circuits uit de officiële NAS…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
ik zoek bots voor call of duty 1 ik heb al gegoogled maar kon niet echt iets vinden
Laatste reactie door Jacob, -
COD 2 Vaag probleem
door Roell- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo , ik heb een probleem met het spel cod2 , ik heb hem van een maat geleend , niet origneel maar gebrande cd is het, er staat een iso bestandje op endergelijk. nou het mouten en branden lukt wel en heb zo de installatie aan de gang maar bij ongeveer 60 procent vraagt die opeens naar cd 2? ik kan hier niet onderuit komen terwijl er op die cd geen 2 staat en ik in het begin al gemount hebt en dan wel doet. ik ben fokking noob wat dit soort ongein betreft , dus als iemand het weet zou die het mij kunnen uitlegge Khoef alleen maar online te kunnen spelen daarvoor wil ik hem? Alvast bedrankt :
Laatste reactie door Roell, -
xbox 360 update?
door roelvvv- 2 reacties
- 1,7k weergaven
hoi de enige reden waarom ik eigenlijk een xbox 360 heb is voor titels zoals l.a noire die niet voor de pc uitkomen. Alleen heeft deze l.a noire de nieuwste firmware >.< Moet ik mijn xbox nou gaan patchen of dat spel? En hoe patch ik dat dan?
Laatste reactie door roelvvv, -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Hoe kan ik battlefield 3 via steam spelen? Hij start namelijk niet
Laatste reactie door katarina,